Gå til innhold

Brudepikekjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere på når dere skal finne brudepikekjoler?At den ligner på brudekjolen?Samme farge etc....?

Jeg skal ha denne kjolen.

http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images...151&mode=search

Har funnet ett par brudepikekjoler som er helt hvite med litt broderi på brystet. En stor roseblomst i livet og skjørtet har ett stoff utenpå selve skjørtet slik som brudekjolen har.

Jeg har ikke tenkt å ta utgangspunkt i den rome/rosabeige fargen som er i båndet på kjolen (tror jeg, er veldig usikker ennå)

Kanskje dere har noen tips og råd til hva jeg kan bruke denne fargen til for å ta den igjen i bordpynt etc.

Eller skal jeg bare la være?

Utgangspunktet blir grønt i forskjellige nyanser og hvitt. (hvite kalla og hvite roser i bukett og dekorasjoner, hvite kubbelys og grønn chifonn duk krøllet midt på hvit duk).

Jeg skal ha lav tiara og langt slør med stener i.

Syns dere brudepikene også skal ha det eller kan de ha hårbånd som følger med kjolene?

Mvh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva tenker dere på når dere skal finne brudepikekjoler?At den ligner på brudekjolen?Samme farge etc....?

Lar jenta som skal bruke kjolen få velge jeg, hun og jeg skal ta oss en tur på ebay senere

Skrevet

holder på å sy kjoler til mine to søte små jeg... Fikk stogg i akkurat samme farge som kjolen min - heldig der ja! Også skal vi brodere lit perler øverst slik som på min!! De skal prøve kjolene i morra - håper de blir fornøyde! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Sydama som skal sy brudekjolen min, skal sy brudepike-kjolar i samme stoff som kjolen min. Barne-kjolane blir som min, berre litt enklare, på ein måte... Det blir stilig, trur eg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...