Gjest Catwoman Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 noen som har en oppskrift til meg raspeballer som kke inneholder bygg? det har jeg nemlig ikke i hus, men jeg har rugmel og hvetemel. Og kan raspeballer fryses?
Nilma Skrevet 28. februar 2005 #2 Skrevet 28. februar 2005 Det går helt fint å bruke hvetemel i raspeballer, jeg bruker aldri noe annet. Jeg synes faktisk det er bedre med bare hvetemel, raspeballene blir litt lysere og mer delikate, både når det gjelder utseende og smak. Jeg har aldri prøvd å fryse raspeballer, men det skal visstnok gå an.
smile Skrevet 28. februar 2005 #3 Skrevet 28. februar 2005 aner ikke om det går an å fryse raspeballer men jeg pleier å lage en god porsjon ekstra til neste dag som jeg skjærer i skiver og steker i god varme. Det er minst like godt!!!!!
Amic@ Skrevet 28. februar 2005 #4 Skrevet 28. februar 2005 Lager alltid så mye at jeg fryser ned flere porsjoner. Ikke noe problem. Når du skal varme de igjen blir de best om de blir dampet syns nå jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #5 Skrevet 28. februar 2005 Å fryse ball går helt fint. Men ja, stekt ball dagen etter er egentlig det beste med hele potetball-måltidet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå