Gå til innhold

hva vil det si at en annonse er inaktiv på finn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er leilighet da solgt? Prøvde å komme i kontakt med en mann Han har ikke svart, men har jo funnet annonsen siden jeg har sendt han meldinger, men den stpr som inaktiv.

Anonymkode: 05ea1...291

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig at de har trukket boligen. Altså at den ikke ble solgt og de har trukket annonsen.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Puny skrev:

Mest sannsynlig at de har trukket boligen. Altså at den ikke ble solgt og de har trukket annonsen.

er det mulig å fremdeles kjøpe den da?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo umulig å svare generelt på, men min erfaring er ja.

Skrevet

Hvis han ikke svarer, så er det nok ikke mulig å kjøpe den uansett.

Skrevet
Akkurat nå, Sphynx skrev:

Hvis han ikke svarer, så er det nok ikke mulig å kjøpe den uansett.

Hva mener du? Meglere svarer som regel, er jo ikke være enn å ta en telefon å høre hva ‘ståa’ er...

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Puny skrev:

Hva mener du? Meglere svarer som regel, er jo ikke være enn å ta en telefon å høre hva ‘ståa’ er...

Er det en megler på finn?

Skrevet

Er det en megler på finn?

Står det ikke oppført en megler på annonsen?

Skrevet
4 minutter siden, Puny skrev:

TS sier jo i innlegget at hun/han har sendt meldinger, men ikke fått svar, så :P

Skrevet
1 minutt siden, Sphynx skrev:

TS sier jo i innlegget at hun/han har sendt meldinger, men ikke fått svar, så :P

Men er det megler eller eier? Er det megler hørtes det rart ut...

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er leilighet da solgt? Prøvde å komme i kontakt med en mann Han har ikke svart, men har jo funnet annonsen siden jeg har sendt han meldinger, men den stpr som inaktiv.

Boligannonser pleier ingen å sette innaktiv, de fjernes helt og eventuelt legges ut på nytt, senere. 

Jeg setter tidvis annonser innaktiv med markering solgt på, før jeg fjerner annonsene. Grunnen er at jeg vil være sikker på at kjøper eller selger ikke kommer tilbake og klager på mangelfull info ol. 

Anonymkode: cd772...06d

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Boligannonser pleier ingen å sette innaktiv, de fjernes helt og eventuelt legges ut på nytt, senere. 

Jeg setter tidvis annonser innaktiv med markering solgt på, før jeg fjerner annonsene. Grunnen er at jeg vil være sikker på at kjøper eller selger ikke kommer tilbake og klager på mangelfull info ol. 

Tull. Jeg har lagret alle annonser på leiligheter jeg har eid. Og de står som «utløpt» eller inaktiv. 

Anonymkode: 4c334...c9c

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det funker ikke sånn med boligannonser. De blir som regel satt som inaktiv og ikke slettet. Hvis de for eksempel ikke fikk den prisen de håpet på, så trekker de annonsen, men sletter den ikke for de legger gjerne samme annonse ut på nytt på et annet tidspunkt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...