Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske ny på selvbruning og har kjøpt til både kropp og ansikt. Lurer på hvor dere starter å påføre for kropp, altså hvor "skillet" mellom den for ansikt og den for kropp går? Under haken, på halsen eller under halsen? 

Anonymkode: 7595d...dc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil nesten tro under haken, vet ikke helt 😕

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. :) noen flere synspunkter?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 

Skrevet

Den for ansiktet på halsen også. Og gni den ut nedover brystet så du ikke får noen brå overgang. Ville tatt ansiktet først og så ventet noen timer før kroppen. Da har fargen utviklet seg og du ser lettere hvordan du skal fortsette. 

Ikke bruk så mye, og gni godt ut, spesielt der du stopper. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Den for ansiktet på halsen også. Og gni den ut nedover brystet så du ikke får noen brå overgang. Ville tatt ansiktet først og så ventet noen timer før kroppen. Da har fargen utviklet seg og du ser lettere hvordan du skal fortsette. 

Ikke bruk så mye, og gni godt ut, spesielt der du stopper. 

Tusen takk! :) den for ansikt er sånn som skal virke over natta og ikke skylles vekk. Den for kropp er skum som skal sitte på i minst en time, gjerne lenger. Da tester jeg den for ansikt i natt og fortsetter på kroppen imorgen. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man bruker den for ansiktet på halsen. 

Legg alltid litt mer på områdene som naturlig får litt mer sol. Og smør tynne lag, gjerne med litt lotion under, for å hindre skjolder og skiller. 

Uenig i at man bør ta ansiktet først, og så se. Selv gnir jeg godt ut og blander kremene akkurat i skillet, klapper gjerne med en tørr klut over, i tilfelle det ligger for mye produkt et sted. 

Anonymkode: 8b709...e5b

AnonymBruker
Skrevet

Ha vaselin etc på bryn og i hårfestet når du smører ansiktet og hals. Vask deg godt på hendene etterpå. Deretter bruker du engangshansker på kroppen rett etterpå.  Ikke glem ørene og rundt ørene. Gå rundt til tørk.  Ha løsstsittende mørke plagg som ikke er så farlig med. Beste er vel å gjøre dette i god tid før leggetid. Og dusje av neste dag. 

Anonymkode: 0e3c3...b6b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bare kroppstan, og stopper ved haken og kjeven.

Hvilken tan for ansiktet har du? (og evn andre her i tråden?) :) 

Prøvde st tropez i ansiktet en gang og fikk kviser av det, og huden så virkelig ikke bra ut siden fargen la seg i porene som sorte prikker og forsvant på resten av huden.

Anonymkode: 2cabc...49b

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker bare kroppstan, og stopper ved haken og kjeven.

Hvilken tan for ansiktet har du? (og evn andre her i tråden?) :) 

Prøvde st tropez i ansiktet en gang og fikk kviser av det, og huden så virkelig ikke bra ut siden fargen la seg i porene som sorte prikker og forsvant på resten av huden.

Anonymkode: 2cabc...49b

For ansikt har jeg denne. https://www.kicks.no/hudpleie/ansiktspleie/selvbruning/nightly-facial-gel-self-tan-lightmedium-50-ml ikke testet den enda, men skal teste den i kveld. 

For kropp har jeg denne: https://no.feelunique.com/p/Cocoa-Brown-One-Hour-Tan-Mousse-150ml Ikke la deg lure av den lave prisen, den er skikkelig bra! Like bra som st tropez sitt kroppsskum og gir kjempefin farge. Begge er dyrevennlige. 

Æsj, så kjedelig. Da skal jeg ikke prøve den. Håper Kicks sin er bedre. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...