AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Jeg matchet med en veldig hyggelig fyr på Tinder i går. Vi har i grunn snakket ganske jevnt det siste døgnet, og selv om han kanskje ikke stiller like mye spørsmål som meg, så svarer han og bidrar til å holde samtalen i gang (greit at det ikke blir en intervjusituasjon). Det kom frem et godt stykke ut i samtalen at han er turnusarbeider og har arbeidsplass på en annen kant av landet. I dag dro han tilbake på jobb. Han er som sagt veldig hyggelig, og jeg antar vel at han er interessert på et visst nivå når han svarer tilbake. Jeg spurte om når han er tilbake i byen hvor jeg bor (og som er hans hjemby/hit han drar så snart han turnusfri), litt sånn "hinthint, kanskje vi kan treffes da" (han jobber ikke offshore, så det er ikke snakk om lange intervaller), men han svarte at han ikke er helt sikker. Skal jeg ta det som en avvisning eller skal jeg være tøff og si "du får si fra om du har lyst til å ta en kaffe eller sånn neste gang du er i riktig by, da :)"? Det hører med til historien at han søker jobb her i byen, så avstanden ser jeg ikke på som et problem sånn i utgangspunktet. Anonymkode: 74b33...c59
Gjest Cathe. Skrevet 28. mai 2018 #2 Skrevet 28. mai 2018 Neida, kjør på! Kanskje han holder tilbake fordi han synes det er vanskelig å "binde" deg?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #3 Skrevet 28. mai 2018 Jeg har jo ingenting å tape... Er bare så redd for å virke desperat Anonymkode: 74b33...c59
Vinnerloddet Skrevet 28. mai 2018 #4 Skrevet 28. mai 2018 Du virker vel ikke desperat bare fordi du vil møtes for kaffe. Har du lyst å bli kjent med han spør du han. 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 28. mai 2018 #5 Skrevet 28. mai 2018 2 minutter siden, Vinnerloddet skrev: Du virker vel ikke desperat bare fordi du vil møtes for kaffe. Har du lyst å bli kjent med han spør du han. Hadde jeg vært intr i en fyr, hadde jeg lett spurt om å ta en kaffe. Så får det bare være desperat om det er det, noe jeg ikke synes det er. Skjønner ikke at lista skal være så høy for en kaffedate. Og blir det nei, så har man i hvert fall prøvd Og ferdig med den saken.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #6 Skrevet 29. mai 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jo ingenting å tape... Er bare så redd for å virke desperat Anonymkode: 74b33...c59 Hvis terskelen for å virke desperat er så lav, at man ikke lengre kan spørre en man har matchet med på en datingside ut på en kaffe/et treff en gang lengre, så er det ingen som kommer til å få kjæreste igjen, noen gang... Bare spør du, svarer han ikke, så går du bare videre. Du har snakket med han i et døgn, du må ikke legge så mange tanker å analysere såpass tidlig i relasjonen, da kommer du til å bli gal i hodet av dating.. Anonymkode: 7bdb5...d25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå