Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på aromaterapi i forrige uke, og det var kjempe deilig! :)

Ute i resepsjonen sto "resepsjonsdama" og lurte på hvordan det var, og før jeg fikk fortelle ferdig, begynte hun og skulle prakke på meg proukter.

Det var såpass ille (synes jeg), at jeg kommer heller til å dra et annet sted hvis jeg noen gang skal ha spa-behandling igjen.

Jeg har vært "utsatt for" innpåslitne selgere før, men dette synes jeg var ekstremt. Hele tiden mens jeg tok på meg yttertøyet spurte hun hva jeg brukte i dag av hudpleie, hvilke merker, om jeg trengte ny ansiktskrem for de hadde en med HELE 10% rabatt, osv.

Jeg har tenkt på å sende dem en mail om dette, men hun var litt sånn "ovanpå", at jeg tror de vil gi blaffen i min klage... :veldigsur:

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg.

Det er forferdelig slitsomt. Kjøpte selv noe helseprodukter i høst og så sluttet jeg i nov for en liten pause.

Senest i går fikk jeg mail fra denne damen jeg kjøpte av og hun gir seg ikke.

Jeg skal begynne med disse produktene igjen, men har funnet meg en annen og handle hos.

Hadde jeg vært deg hadde jeg funnet en annen og gå til neste gang.

Gjest gjest 0
Skrevet

Skriv klagebrev du! Det er jo ikke sikkert hun som "plaget" deg er sjefen, og all post går som regel innom sjefen.

Jeg hadde nok også funnet meg et annet sted å gå neste gang... :roll:

Pam

Gjest gjest1
Skrevet

... også jeg som trodde at det bare var vi som drev med direktesalg som holdt på slik med å presse på folk produkter...... *lister meg ut igjen*

Skrevet

Det finnes forskjellige måter å presse produkter på folk.

Men når man føler at man MÅ, og føler seg "kjip" fordi man ikke kjøper noe, da blir det feil.

Jeg har selv jobbet i butikk, og synes "informere"-måten er best.

Det med klagebrev var lurt! Eller så kanskje jeg kan skrive en e-post med "til daglig leder" i emne?

Gjest Anonymous
Skrevet

har samme problem med (eks)frisøren min. hun er veldig hyggelig og flink, helt til jeg skal betale og gå. På forhånd har vi avtalt pris, og hun vet jeg er arbeidsledig og har spart lenge for å få fornya meg på håret. Så begynner hun å prate om de fantastiske produktene... jeg sier at de er sikkert bra, men jeg har ikke råd. Hun overhører og fortsetter. Drar frem 4 flasker sjampo, kur, skum og olje, og disse bare MÅ jeg ha hvis håret mitt skal holde seg fint. Men jeg har dessverre ikke råd. Ja, men da må jeg iallefall ha disse to, sier hun, og legger tilbake kur og olje. Jeg syns det er ekkelt å si at jeg har dårlig råd om og om igjen, og det står andre kunder og venter, så ender det med at jeg kjøper to flasker til nesten 200kr stykket... dette skjedde to ganger, og nå har jeg slutta å gå til henne. Har ikke problemer med å si nei på en grei måte, men når det blir slikt press gir jeg opp... Og jeg som begynte å gå dit fordi jeg ville støtte lokalsamfunnet istedet for å bruke en frisør i byen istedet...

Gjest gjest1
Skrevet

Hehe - det finnes faktisk folk som ikke skjønner hva "har ikke råd" betyr. De forstår ikke at man faktisk kan være så blakk at man kun har penger til det aller nødvendigste. Jeg har en venninne som kaller seg blakk når hun har to tusen på konto. Når jeg er blakk, så har jeg tre kroner på konto, eller minus, og ikke noe i lommeboka. Det er forskjell på folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...