Arwen Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 Hva koster det å rense brudekjoler? Må rense capen også og ser for meg at det kan bli dyrt.
Snuppelure Skrevet 28. februar 2005 #2 Skrevet 28. februar 2005 Betalte 850,- for å rense min kjole og det ble veldig bra. De måtte ta den flere ganger, derfor beklaget damene at det hadde blitt så dyrt. Selv var jeg kjempeglad da jeg hadde regnet med mye mer. Renesriet i OlveVigsgt, Oslo.
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #3 Skrevet 28. februar 2005 Jeg ringte rundt til mange renserier i Oslo og undersøkte prisene før jeg skulle rense min kjole, og prisene varierer veldig. Jeg fikk svar fra 500 til 1200 kroner fra kjolen, så det lønner seg å sjekke. Betalte 500 kroner for å rense brudekjolen hos Vika Rens i Dronning Mauds gate - rett ved Manpower. Og kjolen ble helt ren, den.
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #4 Skrevet 28. februar 2005 Har hørt at det er bedre å vaske den (i en eller annen såpe jeg ikke husker navnet på) selv, feks i badekaret. Rensing fjerner ikke svettelukt og andre lukter og kan ødelegge perler og strass.
Arwen Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2005 Har hørt at det er bedre å vaske den (i en eller annen såpe jeg ikke husker navnet på) selv' date=' feks i badekaret. Rensing fjerner ikke svettelukt og andre lukter og kan ødelegge perler og strass.[/quote'] Har ikke badekar så det er ikke et alternativ. Satser på at det går greit hos et renseri. Prøver det i vika jeg tenker jeg, takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå