AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Mitt gull dro på leirskole idag. Savner henne allerede... Hun er så forsiktig av seg, redd hun forsvinner blant alle disse unga som er så 'for seg'. Har oppdratt henne til å være snill og vise hensyn, alltid. Angrer nesten nå, før hvem kommer bakerst i køen? Foreldre idag oppdrar ungene til å bli bøller... det skulle kanskje også jeg ha gjort. Et hjertesukk. Anonymkode: 49a23...f82
GulSitron Skrevet 28. mai 2018 #2 Skrevet 28. mai 2018 Jeg tror nok poden kommer til å ha en fin uke på leirskole! Jeg var også av den forsiktige typen da jeg var på leirskole, men der og da hadde jeg «the time of my life».
Gjest BearMama Skrevet 28. mai 2018 #3 Skrevet 28. mai 2018 Man kan fint oppdra unger til å være snill og ta hensyn, men lære seg å stå opp for seg selv og si ifra.
Ulrikke Skrevet 28. mai 2018 #4 Skrevet 28. mai 2018 Datteren min var på leirskole for et år siden. Hun er også snill, høflig, tar hensyn, er empatisk og setter ofte andre foran seg selv - men hun er IKKE selvutslettende.... Det er en balansegang der.... Lærere og trenere osv sier stadig hvor høflig, inkluderende, empatisk og lett og like hun er - men hun har samtidig bein i nesa til å ikke finne seg i ting hun ikke vil. "Disse ungene som er så for seg" er ikke en annen rase... Hun omgås "disse" daglig ellers også. Tipper hun har det helt fint! Kanskje hun til og med har godt av det
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #5 Skrevet 28. mai 2018 Tror det er bra for henne å komme vekk fra deg litt, utifra ditt innlegg. Anonymkode: 70e44...fe9 1
minister-mio Skrevet 28. mai 2018 #6 Skrevet 28. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror det er bra for henne å komme vekk fra deg litt, utifra ditt innlegg. Anonymkode: 70e44...fe9 Jeg tenkte det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå