Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo bare tull, dette her. TS ønsker han var en casanova, men han er det ikke. Det er ingenting ved denne tråden som tyder på at han vet noe som helst om å sjarmere damer.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, CamillaCollett skrev:

Det er jo bare tull, dette her. TS ønsker han var en casanova, men han er det ikke. Det er ingenting ved denne tråden som tyder på at han vet noe som helst om å sjarmere damer.

Kjære Camilla. Synd for deg at du er så mistroisk og liker å rakke ned på andre. En av mine grunnholdninger er å være optimistisk og tro det beste om andre. Kanskje er nettopp dette en av grunnene til at jeg blir så godt likt :)

Ha en fin dag Camilla. Elsker deg ;)

Anonymkode: f0613...862

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn som deg etterlater seg INGEN positive minner i det hele tatt. Kvinner husker deg ikke noe mer om sexen er god eller dårlig i ettertid. Det eneste de sitter igjen med  er en negativ opplevelse av avvisning og ha kastet bort tid på en mann som bare bruker damer og aldri blir fornøyd med noen dame uansett. 

Jeg har truffet flere menn som er som deg. I går gikk jeg forbi én av dem sammen med enda en dame. Jeg blir ikke akkurat sjalu eller tenkte: "Åhh du er så fiiin". Jeg tenkte: "Jesus, hvor mange damer har du tatt med i en eller annen park når det er fint vær? Hva med å endre programmet litt fra gang til gang, og ikke bare dama?" Mao: jeg eier ikke respekt for sånne menn i ettertid og kunne fint slengt ut en kommentar om jeg så en mulighet for å bare drite dem ut. 

Anonymkode: f9c5d...415

I følge mine damer har de mange positive minner. Den beste sexen de har opplevd, og aldri tidligere følt seg så vel og elsket. Jeg har jo kontakt med de i ettertid og sender gjerne en fin bukett med roser, og takker pent for sist ;)

Peace & Love  💘

AnonymBruker
Skrevet

Haha, er du typen min eller?

For han er nemlig veldig god på komplimenter og jeg vet han har mange kvinner som er ute etter ham.

Det ''dere'' faller gjennom på, er at dere ender opp med en haug med flotte ord og lovnader som dere ikke klarer å holde til slutt. Det blir for mye overfladiskhet rett og slett og det går ikke i lengden. Min er gjennomskuet og aner ikke at jeg straks er på vei ut av forholdet! Jeg har gitt klar beskjed flere ganger om at jeg trenger mer enn flotte ord, men han har overhooodet ikke tatt det til seg.

Så lykke til i søken. Legger du ikke den egenskapen vekk vil du ende opp alene akkurat som han er jeg er sammen med nå.

Anonymkode: aba6d...dc8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, er du typen min eller?

For han er nemlig veldig god på komplimenter og jeg vet han har mange kvinner som er ute etter ham.

Det ''dere'' faller gjennom på, er at dere ender opp med en haug med flotte ord og lovnader som dere ikke klarer å holde til slutt. Det blir for mye overfladiskhet rett og slett og det går ikke i lengden. Min er gjennomskuet og aner ikke at jeg straks er på vei ut av forholdet! Jeg har gitt klar beskjed flere ganger om at jeg trenger mer enn flotte ord, men han har overhooodet ikke tatt det til seg.

Så lykke til i søken. Legger du ikke den egenskapen vekk vil du ende opp alene akkurat som han er jeg er sammen med nå.

Anonymkode: aba6d...dc8

Søren heller, det kan godt være jeg er din type ja 😲. Jeg vet du er ganske mye inne på denne siden. Men, hvorfor vil du gjøre det slutt. Er du sjalu på de andre damene? Jeg har ikke vært utro så veldig mange ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Casanova her. Jeg har ikke sagt det tidligere, men jeg er gift og har vært det i 15 år.
Min kone elsker meg for alt i verden. Hun fant en gang ut at jeg hadde to elskerinner, men etter en liten krise kom hun over det.  Selv om hun synes det er forferdelig har hun innsett at jeg har vanskelig for å holde meg trofast. Jeg har et Casanova-gen som er veldig vanskelig å styre. Jeg har ikke møtt så mange damer. Kanskje 10. Samtlige av de elsker meg fremdeles, og jeg har sporadisk kontakt med de via meldinger. 

Noe av det som er mest plagsomt er at de ikke kommer seg videre. De håper at jeg skal skille meg fra min kone og komme til de. Det er den viktigste grunnen til at jeg vil komme meg ut av Casanova Complekset. 

Takk for alle innspill mine kjære søstre. Jeg er nå veldig motivert til å slutte med dette tullet, og prøve å avslutte kontakten med mine elskerinne. 

Ha en  trivelig dag :)

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I følge mine damer har de mange positive minner. Den beste sexen de har opplevd, og aldri tidligere følt seg så vel og elsket. Jeg har jo kontakt med de i ettertid og sender gjerne en fin bukett med roser, og takker pent for sist ;)

Peace & Love  💘

Haha..right. De satt vel heller fyr på de rosene tenker jeg.

Anonymkode: f9c5d...415

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er den mest fantastisk følelsen i verden å sitte ved bordet, ta damen i hånden og se henne dypt inn i øynene og gi henne noen fine komplimenter. Og bare oppleve hvordan hun smelter for min sjarm, lener seg over bordet for å få et kyss..... :)

Hvordan kan man slutte med noe slikt????

Også bare drite i henne etterpå ? Og blokke henne overalt og ikke noe ønske om å møtes igjen ? 

Anonymkode: 607da...3a5

Skrevet

Hahahahahahaha troll! :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...