Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Endelig har jeg funnet ut hva som feiler meg :)  

Beskrivelsen passer på en prikk for meg. Jeg har et titalls kvinner som vil gifte seg med meg, men jeg har et driv i meg til å forføre stadig flere kvinner. Det er slett ikke noen god egenskap 😓. Skulle ønske jeg kunne slå meg til ro. Flere som kjenner seg igjen? 

Casanova-syndromet :
Store medisinske leksikon Medisin Helse og samfunn Seksualitet og kjønnsidentitet Seksualitet

Casanova-syndromet, betegnelse for et atferdsmønster hos menn som er notoriske kvinneforførere. Den typiske «Casanova» er lykkelig i sin tilværelse og etterlater seg positive seksuelle minner, i motsetning til en «Don Juan», se Don Juan-syndromet.

Navn etter den italienske forfatter og eventyrer Giacomo Casanova (1725–1798), som er mest kjent for å ha hatt seksuelle erfaringer med et stort antall attraktive kvinner, uten å involvere seg følelsesmessig og mer forpliktende med noen av dem.

Anonymkode: f0613...862

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min eks var en sånn spenstig Casanova-fyr. Han elsket all oppmerksomhet han fikk av det motsatte kjønn. Så lenge de hadde puls og viste åpenlyst at de hadde lyst på ham, da var han lykkelig. Jeg ba han velge mellom dem og meg. Han valgte meg, for en kort stund. Men han savnet alle damene sine, kunne ikke leve uten dem. Han fant seg ei ny kjæreste, ei som godtok alle hans damer. Godtok all flørting og stirring på damer, alle søte chatter... 🤢

Anonymkode: 4a22a...6d6

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min eks var en sånn spenstig Casanova-fyr. Han elsket all oppmerksomhet han fikk av det motsatte kjønn. Så lenge de hadde puls og viste åpenlyst at de hadde lyst på ham, da var han lykkelig. Jeg ba han velge mellom dem og meg. Han valgte meg, for en kort stund. Men han savnet alle damene sine, kunne ikke leve uten dem. Han fant seg ei ny kjæreste, ei som godtok alle hans damer. Godtok all flørting og stirring på damer, alle søte chatter... 🤢

Anonymkode: 4a22a...6d6

Spy Spy Spy

Anonymkode: 80bc2...ec8

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spy Spy Spy

Anonymkode: 80bc2...ec8

Ja, spy spy spy hvis man er sammen med noen som ikke vil ha det sånn, og blir ført bak lyset, men hvis han har funnet ei som synes det er helt ok med denne typen åpent forhold, så er det vel greit?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Endret av a l'orange
  • Liker 5
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endelig har jeg funnet ut hva som feiler meg :)  

Beskrivelsen passer på en prikk for meg. Jeg har et titalls kvinner som vil gifte seg med meg, men jeg har et driv i meg til å forføre stadig flere kvinner. Det er slett ikke noen god egenskap 😓. Skulle ønske jeg kunne slå meg til ro. Flere som kjenner seg igjen? 

Casanova-syndromet :
Store medisinske leksikon Medisin Helse og samfunn Seksualitet og kjønnsidentitet Seksualitet

Casanova-syndromet, betegnelse for et atferdsmønster hos menn som er notoriske kvinneforførere. Den typiske «Casanova» er lykkelig i sin tilværelse og etterlater seg positive seksuelle minner, i syndromet.

Navn etter den italienske forfatter og eventyrer Giacomo Casanova (1725–1798), som er mest kjent for å ha hatt seksuelle erfaringer med et stort antall attraktive kvinner, uten å involvere seg følelsesmessig og mer forpliktende med noen av dem.

Sikker på at du ikke heller er don juan? 

AnonymBruker
Skrevet

Nå tror jeg ikke kvinner flest er hjernedøde sauer som ser på en mann, dødkjekk eller ei og finner ut at han, han skal jeg gifte meg med. 

Hadde du nå enda sagt at det var et titalls kvinner som var interssert i deg så hadde jeg kanskje trodd deg. 

Tror nok heller du lider av Johnny Bravo-syndromet.

Anonymkode: b7fd8...4c2

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, a l'orange skrev:

Altså, nå er ikke jeg den som kimser verken av høy selvtillit eller det å ha draget, men..."et titalls(!) kvinner som vil gifte(!) seg med deg"...er du sikker på dette?

Har du spurt? 😳

Ja, faktisk, eller riktigere nok er det de som spør meg. Jeg er i førtiårene, og ganske mange av damene i min alder er tydeligvis veldig interessert i å gifte seg. Så må du huske på at dette Casanova syndromet er nærmest som en profesjon i forføring. Jeg vet nøyaktig hvordan jeg skal forføre en dame. Viktigste av alt er å lytte, interessert, og gi komponenter ;).

Samtlige jeg har date med blir i hvertfall mo i knærene og interessert i meg. Det ville nok du også blitt 😂😂😂🤠

AnonymBruker
Skrevet

Det som jeg faktisk får skikkelig dårlig samvittighet for er det temaet som en annen tar opp med tittelen «mannen jeg ikke greier å glemme». Ganske mange av de som er blitt forelsket i meg sammenligner meg med andre, og greier ikke finne noen andre og dermed blir værende singel. Høres jo veldig innbilsk ut, men det er faktisk slik, og det gir meg dårlig samvittighet. 

Casanova

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, faktisk, eller riktigere nok er det de som spør meg. Jeg er i førtiårene, og ganske mange av damene i min alder er tydeligvis veldig interessert i å gifte seg. Så må du huske på at dette Casanova syndromet er nærmest som en profesjon i forføring. Jeg vet nøyaktig hvordan jeg skal forføre en dame. Viktigste av alt er å lytte, interessert, og gi komponenter ;).

Samtlige jeg har date med blir i hvertfall mo i knærene og interessert i meg. Det ville nok du også blitt 😂😂😂🤠

Hvilke komponenter er det du gir bort?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, CamillaCollett skrev:

Hvilke komponenter er det du gir bort?

😂😂😂😂 stavekontroll feil. Komplimenter skulle det være :) . Ekte komplimenter som så hyggelig å snakke med deg. Liker deg veldig godt, så vakre øyne du har osv :)

AnonymBruker
Skrevet

Viser bare hvor tåpelige damer er. Er ikke vanskelig å få damer til å falle. Er bare å trykke på riktig knapp. 

Så går de og venter og venter. 

Anonymkode: b3c46...ca8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viser bare hvor tåpelige damer er. Er ikke vanskelig å få damer til å falle. Er bare å trykke på riktig knapp. 

Så går de og venter og venter. 

Anonymkode: b3c46...ca8

Ja, og det er skikkelig dårlig gjort av meg å utnytte det. Kanskje er måten for meg å komme ut av Casanova rollen og tenke mer på det. Jeg har jo stor empati og kjærlighet for alle damene mine :)

AnonymBruker
Skrevet

"OK".

Anonymkode: 1f16f...486

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vil ha en Casanova date før jeg gir meg 😂😂😂

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vil ha en Casanova date før jeg gir meg 😂😂😂

Nei. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, a l'orange skrev:

Altså, nå er ikke jeg den som kimser verken av høy selvtillit eller det å ha draget, men..."et titalls(!) kvinner som vil gifte(!) seg med deg"...er du sikker på dette?

Har du spurt? 😳

Vil du prøve en date med meg a l'orange :) . Kanskje du også blir giftesyk :) :)

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor fortsetter du hvis du får dårlig samvittighet?

Har du aldri lyst til å slå deg til ro?

Anonymkode: b8361...7c3

AnonymBruker
Skrevet

Det er den mest fantastisk følelsen i verden å sitte ved bordet, ta damen i hånden og se henne dypt inn i øynene og gi henne noen fine komplimenter. Og bare oppleve hvordan hun smelter for min sjarm, lener seg over bordet for å få et kyss..... :)

Hvordan kan man slutte med noe slikt????

AnonymBruker
Skrevet

Menn som deg etterlater seg INGEN positive minner i det hele tatt. Kvinner husker deg ikke noe mer om sexen er god eller dårlig i ettertid. Det eneste de sitter igjen med  er en negativ opplevelse av avvisning og ha kastet bort tid på en mann som bare bruker damer og aldri blir fornøyd med noen dame uansett. 

Jeg har truffet flere menn som er som deg. I går gikk jeg forbi én av dem sammen med enda en dame. Jeg blir ikke akkurat sjalu eller tenkte: "Åhh du er så fiiin". Jeg tenkte: "Jesus, hvor mange damer har du tatt med i en eller annen park når det er fint vær? Hva med å endre programmet litt fra gang til gang, og ikke bare dama?" Mao: jeg eier ikke respekt for sånne menn i ettertid og kunne fint slengt ut en kommentar om jeg så en mulighet for å bare drite dem ut. 

Anonymkode: f9c5d...415

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...