Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I følge kalkulator etter jeg har målt meg skal jeg bruke str 70A i BH.

I dag bruker jeg 70B, pushup vel og merke, og merker at den muligens er litt romslig på toppen av cupen, men puppene tyter litt ut på sidene ved underarmene allikevel. Det at den er litt romslig tilsier vel at cupen er stor, men hvorfor får jeg "sideboob" allikevel? 

Jeg er 72 under og 82 over i mål. 

Anonymkode: 9b751...7ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må vel ha større rundt da? Jeg bruker 75 D, E, F og G. Kommer helt an på merke og type BH. BH kalkulator er bare tull ... 

Anonymkode: a5572...ed1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I følge kalkulator etter jeg har målt meg skal jeg bruke str 70A i BH.

I dag bruker jeg 70B, pushup vel og merke, og merker at den muligens er litt romslig på toppen av cupen, men puppene tyter litt ut på sidene ved underarmene allikevel. Det at den er litt romslig tilsier vel at cupen er stor, men hvorfor får jeg "sideboob" allikevel? 

Jeg er 72 under og 82 over i mål. 

Anonymkode: 9b751...7ea

Å måle deg selv sier ikke alltid alt. Få noen på en undertøysbutikk til å måle deg, og prøv ulike modeller. To ulike merker trenger ikke være 100 % like i sin størrelse og utforming. Bher er som sko, ulike fra ulike merker.

Anonymkode: 2b35d...7eb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

prøv heller 65C. Mine pupper begynner "under armen" og derfor må jeg ha C eller D cup. Da går man jo tilbake på cm rundt under brystet.

Anonymkode: 66549...10f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Prøv også litt ulike typer bh. Forskjellige pupper passer forskjellige bh-fasonger. Push-up og fullskål bher blir ofte for romslige i toppen for meg, selv om de er rett størrelse (mindre størrelse gir sidepupp),  mens balconette-bher nesten alltid sitter som de skal. Sånn er bare mine pupper, med mest "fyll" under brystknoppen. 

Endret av kanelsnurr
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I følge Change er jeg 70 DDD (ble målt). I følge Lindex sin kalkulator er jeg 80 A. Bh'en fra Change er fin på puppene, men så trang at jeg kveles, Lindex sin føles god på, men puppene skvises. Så enkelt skal det ikke være.

Anonymkode: 0e8af...5fd

AnonymBruker
Skrevet
On 5/28/2018 at 4:27 PM, AnonymBruker said:

prøv heller 65C. Mine pupper begynner "under armen" og derfor må jeg ha C eller D cup. Da går man jo tilbake på cm rundt under brystet.

Anonymkode: 66549...10f

Jeg har nøyaktig motsatt problem :fnise: Må ha stor cup men det er som om cupen bare blir større inn mot armhula, og ikke i fronten hvor jeg trenger det:P Jeg blir gal!:P

Men er enig med å prøve å gå ned rundt og opp i cup:) Hvilken cup man må ha kan avhenge av modellen, de fleste går vel opp en størrelse i cup i pushup.

Anonymkode: 2393e...4f3

AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg det også. Ikke så mye fylde oppover lenger, men ut til siden. På bh kalkulatorer på nett skal jeg ha 70a, men etter mål skal jeg ha 65g. Bruker change sine full shaper i modell. 

Anonymkode: 4274b...683

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...