AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Jeg er en jente, kom i kontakt med en mann på en dateside. Jeg spurte etter litt skriving om han ville treffes, han svarte vi kan treffes til helgen (som var) eller til uken. Skulle kanskje hjem og besøke fam i helgen. Han reiste hjem i helgen. Nå lurer jeg på om jeg skal sende en melding og spøre om han har hatt en fin helg, eller vente logge meg på i kveld og se om han har svart. Eventuelt skrive da. Han er ikke ofte pålogget. Anonymkode: 9b329...196
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #2 Skrevet 28. mai 2018 Vent til han kontakter deg. Han var veldig unnvikende egentlig. Anonymkode: d52b4...302 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #3 Skrevet 28. mai 2018 Send en melding og spør. Hvis han liker deg/er interessert setter han bare pris på det, så du har ingenting å tape. Anonymkode: 7f8bd...4f7 5
Jentadi Skrevet 28. mai 2018 #4 Skrevet 28. mai 2018 Vi er nok forskjellige i hvordan vi tenker. Jeg ville ha sendt en vennlig melding med spørsmål om helgen var fin, ikke noe mer. Mange setter pris på at den andre viser tydelig interesse. Om du lar være å sende han melding, kan han tro du ikke er så interessert. 1
exictence Skrevet 28. mai 2018 #5 Skrevet 28. mai 2018 (endret) 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente, kom i kontakt med en mann på en dateside. Jeg spurte etter litt skriving om han ville treffes, han svarte vi kan treffes til helgen (som var) eller til uken. Skulle kanskje hjem og besøke fam i helgen. Han reiste hjem i helgen. Nå lurer jeg på om jeg skal sende en melding og spøre om han har hatt en fin helg, eller vente logge meg på i kveld og se om han har svart. Eventuelt skrive da. Han er ikke ofte pålogget. Anonymkode: 9b329...196 Hva skulle han svare på som han ikke har svart på? Han svarte på ditt spørsmål om han ville treffes. Han sa dere kunne treffes til helgen eller uken. Da hadde jeg (i din situasjon) gått utfra det han svarte, og så hadde jeg tatt initiativ (ikke spurt enda en gang) foreslått å treffes, et konkret forslag. Siden du ikke foreslo noe før helgen, hadde jeg nå sendt en melding og sagt evt kort hva jeg hadde gjort i helgen, og kommet med noe konkret forslag på å treffes. Håpet han hadde hatt en fin helg. Hadde aldri latt det bli opp til han å finne på noe når du allerede har hintet frempå at du vil treffes. Da hadde jeg følt at jeg hadde gjort meg liten i forhold til han. Da hinter du jo liksom igjen. Hvorfor i all verden skal han komme med et forslag og ikke du. I hvert fall hvis du tar kontakt igjen. Nei, da må du vise at du har ben i nesen og komme med forslag selv. Det er greit å tenke at man vil den andre skal ta initiativ. Men når den ene har spurt om å finne på noe, må jammen den personen følge opp sitt "engasjement" og foreslå noe. Synes det er så rart at mange jenter faktisk tenker sånn. Det viser jo svarene du har fått til nå også. Hvis en spør meg om vi skal finne på noe til helgen, så kan da ikke denne personen forvente at det er jeg som videre skal ta initiativ til å finne forslag og evt be personen med på noe. Endret 28. mai 2018 av exictence 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #6 Skrevet 28. mai 2018 50 minutter siden, exictence skrev: Hva skulle han svare på som han ikke har svart på? Han svarte på ditt spørsmål om han ville treffes. Han sa dere kunne treffes til helgen eller uken. Da hadde jeg (i din situasjon) gått utfra det han svarte, og så hadde jeg tatt initiativ (ikke spurt enda en gang) foreslått å treffes, et konkret forslag. Siden du ikke foreslo noe før helgen, hadde jeg nå sendt en melding og sagt evt kort hva jeg hadde gjort i helgen, og kommet med noe konkret forslag på å treffes. Håpet han hadde hatt en fin helg. Hadde aldri latt det bli opp til han å finne på noe når du allerede har hintet frempå at du vil treffes. Da hadde jeg følt at jeg hadde gjort meg liten i forhold til han. Da hinter du jo liksom igjen. Hvorfor i all verden skal han komme med et forslag og ikke du. I hvert fall hvis du tar kontakt igjen. Nei, da må du vise at du har ben i nesen og komme med forslag selv. Det er greit å tenke at man vil den andre skal ta initiativ. Men når den ene har spurt om å finne på noe, må jammen den personen følge opp sitt "engasjement" og foreslå noe. Synes det er så rart at mange jenter faktisk tenker sånn. Det viser jo svarene du har fått til nå også. Hvis en spør meg om vi skal finne på noe til helgen, så kan da ikke denne personen forvente at det er jeg som videre skal ta initiativ til å finne forslag og evt be personen med på noe. Ser den, men vil ikke oppfattes som innpåsliten helker Anonymkode: 9b329...196
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #7 Skrevet 28. mai 2018 Ser den, men vil ikke oppfattes som innpåsliten heller Anonymkode: 9b329...196
exictence Skrevet 28. mai 2018 #8 Skrevet 28. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser den, men vil ikke oppfattes som innpåsliten helker Anonymkode: 9b329...196 Nei, men når du først tar et initiativ med å spørre om han vil treffes, så må du følge opp. Eller komme med noe forslag på sted og tid (aktivitet) med en gang. Man kan ikke forvente at motparten skal finne på noe, når det er du som spør.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #9 Skrevet 28. mai 2018 3 minutter siden, exictence skrev: Nei, men når du først tar et initiativ med å spørre om han vil treffes, så må du følge opp. Eller komme med noe forslag på sted og tid (aktivitet) med en gang. Man kan ikke forvente at motparten skal finne på noe, når det er du som spør. Nå kunne jo han godt ha komme med et konkret forslag når han igrunn avviste spørsmålet med å si kanskje i helgen eller til uka og så valgte han å reise hjem uten å avtale noe mer. Hadde det vært noe futt i han så hadde han klart å avtale en dag ut i denne uka allerede før han reiste hjem. Det er derfor jeg syns han virker avvisende. Jeg hadde ventet og sett hva han gjorde. Anonymkode: d52b4...302
exictence Skrevet 28. mai 2018 #10 Skrevet 28. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå kunne jo han godt ha komme med et konkret forslag når han igrunn avviste spørsmålet med å si kanskje i helgen eller til uka og så valgte han å reise hjem uten å avtale noe mer. Hadde det vært noe futt i han så hadde han klart å avtale en dag ut i denne uka allerede før han reiste hjem. Det er derfor jeg syns han virker avvisende. Jeg hadde ventet og sett hva han gjorde. Anonymkode: d52b4...302 Han avviste ikke deg da han sa kanskje i helgen (han skulle jo kanskje reise et sted til noen) eller til uken. Det tolker jeg som at han ville treffe deg og svarte ja med forbehold. Hvorfor i all verden skulle han komme med et forslag når det var du som tydelig spurte om dere skulle treffes? Hvis jeg var han hadde jeg da tenkt at selv om jeg ville komme med et forslag hadde jeg muligens holdt mitt forslag tilbake fordi det var tross alt du som hadde tatt initiativ til å stille spørsmål om dere skulle treffes. Hadde det vært futt i deg hadde du kommet et et konkret forslag i første omgang eller du hadde gjort det nå. Hadde det vært futt i han kunne han også gjort det med en gang før du hadde spurt i det hele tatt om dere skulle treffes. Men nå var det du som kom ham i forkjøpet, og da er det du som har ansvaret med å finne på noe å ikke gjøre deg feig. Neste gang kan du la han ta initiativ fra begynnelsen. Nå må du vise at du er kvikk og grei, ikke en tafatt dame som legger det hele opp til ham og lar ham bestemme løpet. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #11 Skrevet 28. mai 2018 1 minutt siden, exictence skrev: Han avviste ikke deg da han sa kanskje i helgen (han skulle jo kanskje reise et sted til noen) eller til uken. Det tolker jeg som at han ville treffe deg og svarte ja med forbehold. Hvorfor i all verden skulle han komme med et forslag når det var du som tydelig spurte om dere skulle treffes? Hvis jeg var han hadde jeg da tenkt at selv om jeg ville komme med et forslag hadde jeg muligens holdt mitt forslag tilbake fordi det var tross alt du som hadde tatt initiativ til å stille spørsmål om dere skulle treffes. Hadde det vært futt i deg hadde du kommet et et konkret forslag i første omgang eller du hadde gjort det nå. Hadde det vært futt i han kunne han også gjort det med en gang før du hadde spurt i det hele tatt om dere skulle treffes. Men nå var det du som kom ham i forkjøpet, og da er det du som har ansvaret med å finne på noe å ikke gjøre deg feig. Neste gang kan du la han ta initiativ fra begynnelsen. Nå må du vise at du er kvikk og grei, ikke en tafatt dame som legger det hele opp til ham og lar ham bestemme løpet. Jeg er ikke ts. Anonymkode: d52b4...302
Gent82 Skrevet 28. mai 2018 #12 Skrevet 28. mai 2018 Kan du legge ut hele samtaleloggen her så vi får et bedre bilde ? ;-)
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #13 Skrevet 28. mai 2018 2 timer siden, Gent82 skrev: Kan du legge ut hele samtaleloggen her så vi får et bedre bilde ? ;-) Snakket generellt frem og tilbake for å bli kjent før jeg spurte om et treff. Ikke noe mer en det Anonymkode: 9b329...196
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #14 Skrevet 28. mai 2018 Oki. Endte opp med at jeg spurte om han hadde hatt en fin helg. Fikk til svar han hadde kost seg i solen og badet. Men fikk nå spørsmålet i retur. Jeg svarte og deretter spurte jeg hvordan hans uke så ut og hva han skulle på onsdag Anonymkode: 9b329...196
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #15 Skrevet 29. mai 2018 Han virker ikke kjempe intresert. Han kom med noen forslag om hvor vi kunne møtes. Jeg sa det var meldt fint vær og foreslo en plass hvor vi kunne sitte ute. Møte er i morgen og han har ikke svart om det er ok. Vi har heller ikke avtalt tid. Jeg sa det kanskje var lettere å snakke på fb og håper han legger meg til der. Anonymkode: 9b329...196
Ariadne# Skrevet 30. mai 2018 #16 Skrevet 30. mai 2018 Nå ligger ballen hos han. Vent på svar og ha is i magen. Er positivt at han forslår steder dere kan treffes. Noen er bare mindre på sånn før man han truffet hverandre. Håpet dere får en fin date 🙂
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #17 Skrevet 30. mai 2018 2 timer siden, Ariadne# skrev: Nå ligger ballen hos han. Vent på svar og ha is i magen. Er positivt at han forslår steder dere kan treffes. Noen er bare mindre på sånn før man han truffet hverandre. Håpet dere får en fin date 🙂 Jeg tror han ikke var så intressert. Da hadde han nok sendt meld for å avtale tid. Jeg hadde skrevet legge til messenger ikke fb. Plluss at han kom med alternativ til sted, men jeg valgte jo et annet hvor vi kunne sitte i solen. Likte han godt. Gir det et par timer til. Anonymkode: 9b329...196
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå