Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mary Boleyn
Skrevet

Jeg blir ikke brun i sola, uansett, hvor mye jeg soler meg, andre ser på sola og blir brune med det samme. Jeg er like blek, folk tror jo jeg aldri går ut døra. Andre som har samme problemet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Delvis. Ansikt og overkropp blir jeg rød før jeg flasser av. Beina får jeg aldri farge på.

Jeg er særdeles lekker etter en sydenferie. Griserosa armer og hvite legger. :ler:

Skrevet

Du er sikkert ikke vant til å være i sola, evt ta sol? Da er huden ikke herdet/vant til å lage brunfarge og da tar det laaang tid å få farge. Men den vil komme etterhvert. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men blir du ikke veldig rød da? Jeg har skikkelig lys hud og blir mest rosa, og litt gylden etter en god sommer/ferietur. Suplementerer med selvbruning, en fra Dove som ikke lukter, eller gir skjolder, men gir en gradvis god glød. 

Anonymkode: 7b6c0...c7c

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ha lite pigment

Anonymkode: 8d6ff...c8b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er blåhvit året rundt. Blir lett solbrent (noe jeg med årene er flink på å unngå for å ikke få kreft), men aldri brun eller  særlig antydning til farge. Er ikke snakk om å "jobbe frem pigmenter" her eller herde huden -Er det egentlig mulig ? (hm må googles he he) Jeg har jo hatt ansiktet i solen daglig  hele mitt liv men får mulig en litt mindre syk hvit farge etter en lang sommer.

Anonymkode: c2eed...e37

Skrevet

Jeg blir ikke brun, bare gradvis mer gylden i løpet av sommeren + litt fregner rundt omkring på kroppen som forsvinner i løpet av vinteren igjen. Tror egentlig ikke det går an for meg å bli brun, har egentlig gitt opp hele greia. Jeg prøver å godta at ting er som de er, jeg kunne tross alt hatt det verre.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg blir ekstremt fort brun - men folk har forskjellige hudtyper. Tror også grunnlag har litt så i, hvor mye man har solt seg tidligere/som barn og hvor skadet hudens naturlige beskyttelse er. Det er ikke automatisk positivt å bli fort brun - det kan man bli fordi man har dårlig beskyttelse i huden, medisinbruk, alder etc..

Anonymkode: aaa0c...839

AnonymBruker
Skrevet

Har det samme problemet, får bare flere fregner.

Anonymkode: d9467...da9

Skrevet

Du kan nok tilvenne huden. Jeg var veldig lys før, men etter bl a et par lange Asiaferier hvor jeg ble skikkelig nøttebrun samt noe solarium har huden min forandret seg og blir nå veldig lett brun. Blir skjelden/aldri solbrent. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du rødlig hår og blå øyne i tillegg til kritt hvit hud blir du aldri brun. Prøv betakaroten 15mg og gradually self tan. 

Anonymkode: 829e4...3b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...