Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #1 Del Skrevet 28. februar 2005 jeg har prøvd å være flinj å trene annen hver dag, men det er så tiltak.. tenker at nei idag blir jeg hjemme og gjør noen hjemmeøvelser. dog får jeg dårlig samvittighet etterpå da, for det blir langt fra like bra, og jeg betaler jo dyre dommer for det treningssentret" men det er så tiltak... orker ikke dra helt tid....uff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 28. februar 2005 #2 Del Skrevet 28. februar 2005 Tenk hvor god samvittighet du har etterpå. Da er det vel verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #3 Del Skrevet 28. februar 2005 Trening skal være lystbetont! Du har kanskje ikke helt funnet hva du liker å holde på med? Har du for eksempel mulighet til å gå på noen timer? Det hjelper meg hvis jeg er umotivert. Eller ta rett og slett en ukes pause... De fleste sentre tilbyr et vidt spekter av timer innen både aerobic/kondisjon, styrke og spinning, så det burde være litt for enhver smak. Varier også hva du gjør, slik at treningen blir mer interessant, og spe gjerne på med en joggetur ute når været holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #4 Del Skrevet 28. februar 2005 har lovet meg selv at jeg skulle trene (gå langtur med hund) de dagene jeg hart fri fra jobben, og jg har fri i dag og det snør og det er såå koselig å sitte inne foran skjermen...sukk, men må vel ut etterhvert..... :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. februar 2005 #5 Del Skrevet 28. februar 2005 veldog vanlig å møte veggen hvis man har lagt en for stram plan mht til hyppighet og intensitet. Annehver dag kan være mye hvis dette ikke er noe du har holdt på med i mange år. Det er helt greit å ikke trene på et par dager. Men det du skal passe på, er at du får beveget deg nok. En tur på kvelden på en halvtimes tid, noen springsteg i en trapp, litt sånne ting er viktige å få med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 28. februar 2005 #6 Del Skrevet 28. februar 2005 Ja, hvorfor skal du trene annenhver dag? Si til deg selv at du skal på treningssenteret to ganger i uka, og gjennomfør det. Da blir alt så meget bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. februar 2005 #7 Del Skrevet 28. februar 2005 legg til i "planen" din å gjøre litt andre ting i tillegg? gå en tur i godt tempo hjemmetrening som en del av planen jeg har bestemt meg for at jeg SKAL være i aktivitet minimum 30 minutter hver dag! (om jeg ikke er syk el.) det medførte at jeg laget meg en treningsplan som jeg har liggende fremme hele tiden og fyller inn hver dag hva jeg gjør, om jeg går til jobb, trener hjemme, trener ute og andre ting. Det minner meg litt på hver dag, at jeg ihvertfall skal gjøre noe. og jo mer jeg kommer inn i rutinen med å ihvertfall gjøre noe, ikke for mye, jo lettere er det å faktisk øke aktivitetsnivået. men finn noe du synes er ålreit å gjøre, med fordel ha muligheten til å variere litt. vil du ikke trene på treningssenteret en dag, så legg deg opp noen hjemmetreninger som du kan gjøre unna enkelt men effektivt hjemme. det viktigste er at du selv er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå