talala Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Hei. For en stund siden hadde jeg en håndverker hos meg som mente at jeg hadde for tett tak og han ville sette inn ventiler. Jeg stolte på han og tenkte nå har han sikkert gjort en god jobb. Var oppi loftet nylig og fant noen svarte metallgreier som han tydeligvis hadde skrudd i taket. Kan noen fortelle meg hva dette er? Er det noen håndverkere her som har peiling?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 23 timer siden, talala skrev: Hei. For en stund siden hadde jeg en håndverker hos meg som mente at jeg hadde for tett tak og han ville sette inn ventiler. Jeg stolte på han og tenkte nå har han sikkert gjort en god jobb. Var oppi loftet nylig og fant noen svarte metallgreier som han tydeligvis hadde skrudd i taket. Kan noen fortelle meg hva dette er? Er det noen håndverkere her som har peiling? Spør heller på forumet på byggebolig.no, de har mye kunnskap og liker å hjelpe Anonymkode: 5d50e...ea0
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 Det er for å hindre at treplanken sprekker. Anonymkode: 67ba5...f39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå