AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Del Skrevet 28. mai 2018 Jeg blir så irritert på noen kvinner som er fra Sør-Europa. De er hyggelige nok å ta en kaffi med, men de klarer jo ikke gjøre noe som helst selv?? Det er et evig mas om hjelp til det ene og det andre. Noen som kan kjøre meg dit? Noen som kan gi meg overnattig der? Noen som har en ekstra lader til mac som jeg kan få? Noen som kan bære og kjøre flyttelasset mitt fra A til B? Noen som kan hjelpe meg å kjøre og bære 1000 ting jeg har kjøpt på finn? Det virker som de aller helst skulle hatt slaver som jobbet gratis for dem hver eneste dag. Mine norske venninner har ikke sånne divanykker i det hele tatt. Er dette kulturforskjeller eller de bare irriterende personer? Anonymkode: 06c73...f90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mary Boleyn Skrevet 28. mai 2018 #2 Del Skrevet 28. mai 2018 Høres mest ut som irriterende personer, har noen venninner fra sør-Europa, de oppfører seg ikke slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #3 Del Skrevet 28. mai 2018 Det er mange norske kvinner som er slik også. Tafatte. Som veldig selvstendig norsk kvinne syns jeg det er utrolig slitsomt med slike som bruker kvinneligheten og tafattheten til å oppnå alt mulig. Slike er også veldig enkle mentalt og emosjonelt. Altså det er helt greit om de spør hvor de kan få tak i hjelp til en fornuftig sum og jeg kan gjerne gjøre en ting dersom det passer. Bare de ikke spør om gratistjenester hele tiden. Jeg holder meg langt unna de. Anonymkode: e5140...e56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #4 Del Skrevet 28. mai 2018 I noen kulturer er det mer vanlig å være hos og med andre menneske hele dagen. Mulig at det er uvant for de å måtte gjøre noe alene, at det kan føles ensomt og usikkert. At det kanskje ikke er hjelpen som er viktigst, men å ha folk rundt seg når man gjør ærend. Anonymkode: d6109...d0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå