Lurerpådette Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Kan ikke sole meg grunnet pigment flekker som da bare villet bli verre. Syns selvbrunings kremer er noe herk egentlig pga 1. Det er vanskelig å få alt jevnt. 2. Du kan ende opp oransje 3. Det er ikke så lett å opprettholde en fin farge hvis man er heldig å få den. Så har nå sjekket litt rundt og ser disse selvbrunings tabletter man kan kjøpe. Er veldig skeptisk og spesielt etter å ha mailet med en ansatt fra Shytobuy. Dette er visst et Norsk selskap med et norsk tlf nr og ble overrasket over alle skrivefeil som : kann, omm, bestelling, paaket. Hadde lyst å prøve de tablettene men tror ikke det vil skje. Skuffende. Har noen av dere noen positive erfaringer med sånne tabletter? Syns det virker for godt til å være sant. Har så klart lyst på litt farge men virker litt håpløst uten å måtte holde på med kremer. Hva gjør dere som ikke kan sole dere men vil ha litt farge? Og hvis dere bruker kremer, hvordan gjør dere det for at det skal se mest mulig naturlig ut? Setter stor pris på tips.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #2 Skrevet 28. mai 2018 Lurer akkurat på det samme.. vurdert spraytan? Vet ikke hva mer som finnes. Hva gjør betakaroten Feks? Anonymkode: ef25d...c2e
Lurerpådette Skrevet 28. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer akkurat på det samme.. vurdert spraytan? Vet ikke hva mer som finnes. Hva gjør betakaroten Feks? Anonymkode: ef25d...c2e Leste beskrivelsen om betakaroten og er litt redd for å ende opp oransje.
Lurerpådette Skrevet 28. mai 2018 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer akkurat på det samme.. vurdert spraytan? Vet ikke hva mer som finnes. Hva gjør betakaroten Feks? Anonymkode: ef25d...c2e Mener du sånn profesjonell spray tan? Har tenkt tanken men er så redd for sånne skjolder.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #5 Skrevet 29. mai 2018 19 timer siden, Lurerpådette skrev: Mener du sånn profesjonell spray tan? Har tenkt tanken men er så redd for sånne skjolder. Ja. Er det mulig å ta det hjemme og? Anonymkode: ef25d...c2e
Lurerpådette Skrevet 29. mai 2018 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Er det mulig å ta det hjemme og? Anonymkode: ef25d...c2e Man får jo kjøpt det til hjemme bruk. Spray og vegg kan setter opp for å beskytte møbler osv sikkert. Er mer interessert i tabletter. Hadde håpet at noen ville si de har prøvd og de fikk fin farge. Ikke lett dette her.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #8 Skrevet 29. mai 2018 Tablettene er scam Anonymkode: 9d7c2...5e7 1
Djungelvrål Skrevet 29. mai 2018 #9 Skrevet 29. mai 2018 Selvbruningstabletter? Ved bruk av betakaroten må man sole seg i tillegg, blir ikke brun av de alene. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #10 Skrevet 29. mai 2018 1 time siden, Peonjenta skrev: Selvbruningstabletter? Ved bruk av betakaroten må man sole seg i tillegg, blir ikke brun av de alene. Er det noe negativt med selvbruningstabletter? Anonymkode: ef25d...c2e
Djungelvrål Skrevet 29. mai 2018 #11 Skrevet 29. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det noe negativt med selvbruningstabletter? Anonymkode: ef25d...c2e Vet ikke, hvordan skulle det kunne gå an? Det er bare uv-stråler som kan stimulere melaninet ditt såvidt meg bekjent.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #12 Skrevet 29. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noe negativt med selvbruningstabletter? Anonymkode: ef25d...c2e Er ganske negativt å kaste bort tusenvis av kroner på noe som ikke funker da Anonymkode: 9d7c2...5e7 1
Lurerpådette Skrevet 30. mai 2018 Forfatter #13 Skrevet 30. mai 2018 12 timer siden, Peonjenta skrev: Selvbruningstabletter? Ved bruk av betakaroten må man sole seg i tillegg, blir ikke brun av de alene. Ja det var det jeg også trodde men så står det brun uten sol. Så ble litt forvirra. Kjenner ingen som bruker de. Man ser jo disse bloggerne som reklamerer for Betakaroten og at det funker bra. Men sier seg selv at man ikke kan stole på det.
Lurerpådette Skrevet 30. mai 2018 Forfatter #14 Skrevet 30. mai 2018 Får vel bare sette i gang med selvbruning. Frister ikke. Men er visst eneste muligheten for å få litt farge uten å måtte sole seg.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #15 Skrevet 30. mai 2018 Ville dratt å tatt spraytan med noen profesjonelle (pass på at de har ett godt rykte). Forhør deg med dem om hvordan du skal skrubbe huden osv før du reiser dit Anonymkode: 0b3a4...b4e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #16 Skrevet 30. mai 2018 Tabletter gjør en ikke brun. Betakaroten holder på brunfargen solen danner, litt lengre enn vanlig. Bloggere som poserer med betkaroten er også sponset av self tanning firmaer så det er ikke takket være betakarotenen de er brune, men takket være folk som biter på at firmaene tjener penger. Spraytan kan jeg tenke meg oppleves bedre enn hjemmeselvbruning, men det sitter vel ikke noe lenger bare fordi det er gjort på klinikk? Har ikke prøvd siden det er så dyrt for bare noen dagers farge liksom. Jeg opplever jevnt og ikke skjoldete resultat med hjemmeselvbruning påført med self tan mitt (vott spesielt utviklet for dette) kjøpte vott på blivakker.no tror jeg for 49 kr eller noe sånt. Selvbruning er kjedelig å påføre men det går ganske kjapt. Jeg har gjort det før jeg skal steke noe mat, sånn at jeg kan stå naken å lufttørke en stund så farge ikke smitter på klær og møbler. Hvis man vil være brun hele året blir hjemmeselvbruning også fort dyrt, og det er viktig å være bevisst på at det er mye kjemikalier i dette vi smører på huden så det kan på sikt kanskje føre til hudkreft eller andre sykdommer. Egentlig er det best om vi verdsetter vår bleke hud mer. I asia er det om å gjøre å være så hvit som mulig og melkehvit hud er utrolig pent selvom redigerte sommerbrune instagram modeller også ser fint ut Anonymkode: 9d7c2...5e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå