Gå til innhold

Hvor finner jeg klær av god kvalitet i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har sett etter blant annet hvite t-skjorter, singleter, gensere osv. I hovedsak syntes jeg plaggene enten er for tynne, "slaskete", gjennomsiktige, har ekstremt dårlig passform, stygge sømmer osv.

Hvor finner jeg tøy av god kvalitet, til en relativt rimelig penge? 

Jeg syntes å huske det var bedre kvalitet på tøyet før. Klær er noe jeg sjeldent handler, og jeg er tydeligvis ikke helt oppdatert på hvor jeg finner OK tøy.

Anonymkode: d3a64...e24

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :(

AnonymBruker
Skrevet

Når du ikke gir noe informasjon om hva du anser som "god kvalitet" eller "rimelig penge" er det for lite informasjon til å gi deg tips.

Anonymkode: cf0b1...d26

AnonymBruker
Skrevet

God kvalitet: Ting som ikke går i oppløsning, er gjennomsiktig/slarkete, blir stygt etter ti vask.

F.eks: hvit t-skjorte i prisklasse opp til 300kr.

AnonymBruker
Skrevet

Sånt kjøper jeg på Samsøe & Samsøe på Steen og Strøm, evt. Zalando.

Anonymkode: cf0b1...d26

AnonymBruker
Skrevet

HM har god kvalitet på sine basic klær som hvite t skjorter osv.

Ellers kan du gå på Høyer men du finner neppe noe plain hvitt og basic der.

Anonymkode: 5cd26...077

AnonymBruker
Skrevet

Siden du ikke sier noe om stilen din eller hvor gammel du er vil jeg foreslå: Cos, samsøe og samsøe og Bogerud tekstil

Anonymkode: 4205b...4fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper ofte Calida t-skjorter. De varer en evighet, tåler vask uten å miste fasong eller farge, og de er gode å gå i.

Jeg kjøper mine hos Rita i Storgata.

Anonymkode: 9ff48...663

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i tidlig 20-årene. Har en stil som går fra litt formelt, til ganske avslappet. Alt fra Monki til Zara til Vila og tilbake igjen.

Det jeg sliter veldig med om dagen er at det meste er i svært dårlig kvalitet eller har rar passform, slik at jeg kjøper heller noen få dyre plagg enn en haug med "ok" klær. 

Skal ta en titt på Høyer.

AnonymBruker
Skrevet
På 6.6.2018 den 14.53, AnonymBruker skrev:

God kvalitet: Ting som ikke går i oppløsning, er gjennomsiktig/slarkete, blir stygt etter ti vask.

F.eks: hvit t-skjorte i prisklasse opp til 300kr.

Du kan ikke forvente å få veldig god kvalitet hvis du tenker i den prisklassen. Man får hva man betaler for. 

Anonymkode: c5167...4eb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at klærne har en steika rar passform. Kanskje de er designet til aliens?

Anonymkode: 73021...536

Skrevet

Mine T-skjorter fra Cubus lever greit på 5. året nå. Ikke noe sig eller problemer med sømmene, men de eldste begynner å bli noe nuppete etter mange vask. Men så har jeg knapt nok brukt andre T-skjorter også, så det er kanskje ikke så rart. De er ikke kjøpt i Oslo, men siden det er Cubus eget merke så antar jeg at "Cubus er Cubus".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...