AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Jeg skal på kurs gjennom jobben neste uke. Det er de som holder kurset som har bestilt billettene. Jeg ser at jeg har 35 minutter fra jeg lander på Gardermoen til flyet går videre til Stockholm (reise rmed SAS begge strekinger). Kan jeg være sikker på at jeg får med meg bagasjen fra Gardermoen, når den sjekkes hele veien frem? Skal være borte i fem dager, så det blir muligens litt lite å bare reise med håndbagasje. Anonymkode: c1db8...123
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #2 Skrevet 28. mai 2018 Tror du noen på kvinneguiden kan gi deg garantier for at sas klarer å sende bagasjen din med deg uansett hvor du skal reise? Da er du temmelig enkelt utstyrt. Vent og se, noe annet er ikke mulig. Sas og kvinneguiden sammarbeider ikke op brukerne og passasjerenes bagasjehpndtering. Anonymkode: 2ca70...84b 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #3 Skrevet 28. mai 2018 Nei, du kan ikke være sikker på det. Anonymkode: 80e61...2c7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #4 Skrevet 28. mai 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du noen på kvinneguiden kan gi deg garantier for at sas klarer å sende bagasjen din med deg uansett hvor du skal reise? Da er du temmelig enkelt utstyrt. Vent og se, noe annet er ikke mulig. Sas og kvinneguiden sammarbeider ikke op brukerne og passasjerenes bagasjehpndtering. Anonymkode: 2ca70...84b Ååå, så bitter på livet. Stakkars. Det kan vel hende at noen har erfaring med kort mellomlanding? Eller er du så bitter at du bare må spu ut litt gørr? Dust. Dessuten bør du lære deg å skrive korrekt. Men du er kanskje for enkelt utstyrt til å klare det? Anonymkode: c1db8...123 2
Millimani Skrevet 28. mai 2018 #5 Skrevet 28. mai 2018 Ring SAS og spør. Om du ikke får bagasjen med deg på samme fly som du tar selv, så kommer den med neste fly 1
Merovingian Skrevet 28. mai 2018 #6 Skrevet 28. mai 2018 Svaret er et stort rungende JA. Ikke noe å stresse over. Har flere ganger vært innom både Stockholm og København med 30-35 min bytte med SAS PG bagasje har alltid kommet med.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #7 Skrevet 28. mai 2018 Ja 35 min pleier å gå bra på Gardermoen. Hvis du mot formodning ikke får med bagasjen blir den ettersendt med neste fly og levert på hotellet for SAS sin regning. Anonymkode: 19fa7...5cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå