Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Noen som har sittet på barkrakker i operaen og vil dele erfaringen? :) Man får bra plasser til en rimelig penge... Er det OK? Er krakkene høye og vinglete? Kan man lene seg mot noe?

Anonymkode: be88b...40a

AnonymBruker
Skrevet

Disse plassene er en veldig god deal. Krakkene er litt høye, men de er festet på gulvet og dermed ikke vinglete, de har vanlige firkantede polstrede seter, og de har en slags bitte liten rygg (bare nede ved rumpen, ikke nok til å lene seg bakover på). Jeg har bare sittet på slike krakker nede på/ved parketten, og jeg mener kanskje muligens at man kan lene seg fremover mot et gelender der, men jeg er neimen ikke sikker.

Uansett: Det er helt kurante plasser. Jeg ble veldig positivt overrasket første gangen jeg hadde slik plass, så jeg har kjøpt tilsvarende ved et par anledninger senere også. For øvrig er det generelt mange av plassene langt ute på siden som er ganske så gode selv om de er merket med "dårlig sikt" og selges billigere.

Anonymkode: 23bd8...094

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 28.5.2018 den 20.02, AnonymBruker skrev:

Disse plassene er en veldig god deal. Krakkene er litt høye, men de er festet på gulvet og dermed ikke vinglete, de har vanlige firkantede polstrede seter, og de har en slags bitte liten rygg (bare nede ved rumpen, ikke nok til å lene seg bakover på). Jeg har bare sittet på slike krakker nede på/ved parketten, og jeg mener kanskje muligens at man kan lene seg fremover mot et gelender der, men jeg er neimen ikke sikker.

Uansett: Det er helt kurante plasser. Jeg ble veldig positivt overrasket første gangen jeg hadde slik plass, så jeg har kjøpt tilsvarende ved et par anledninger senere også. For øvrig er det generelt mange av plassene langt ute på siden som er ganske så gode selv om de er merket med "dårlig sikt" og selges billigere.

Anonymkode: 23bd8...094

Jeg har ikke erfaring med barkrakkene, men jeg har sittet på "lytteplassene" ute på sidene på 2. og 3. balkong flere ganger. De koster ca. 100 kr og er en veldig god deal. Grei sikt, noe begrenset, men mye bedre enn jeg forventet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...