Gå til innhold

Nøkkelringer med sikkerhetsnummer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Vet noen hvor man kan få kjøpt en slik tjeneste med nøkkelring med sikkerhetsnummer?

Kort fortalt menes det:

- nøkkelring med et siffer og en adresse man kan poste nøkklene til. 

- om noen finner de på gaten, kan de bare levere de i nærmeste postboks og posten vil sende de så til den adressen som står på. De har så oversikt at det er mine nøkler og tar så kontakt med meg. 

Dnb har en slik tjeneste, men kun for de som har saga programmet. Jeg har ikke god nok økonomi til å være en del av det programmet og er hele rikke dnb kunde. Det beste var at noen hadde det på det åpne markedet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro det eller ei men...:-) Jeg kjøpte en gang garn av et nettsted som heter Margrethes Atelje eller noe i den duren. Senere fikk jeg brev fra dem med tilbud om en slik nøkkelservice-tjeneste, men dessverre husker jeg ikke navnet på firmaet som tok seg av det for Atelje Margrethe. Kanskje de har det ennå og du kan kontakte dem og spørre?

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Jette00 skrev:

Hei 

Vet noen hvor man kan få kjøpt en slik tjeneste med nøkkelring med sikkerhetsnummer?

Kort fortalt menes det:

- nøkkelring med et siffer og en adresse man kan poste nøkklene til. 

- om noen finner de på gaten, kan de bare levere de i nærmeste postboks og posten vil sende de så til den adressen som står på. De har så oversikt at det er mine nøkler og tar så kontakt med meg. 

Dnb har en slik tjeneste, men kun for de som har saga programmet. Jeg har ikke god nok økonomi til å være en del av det programmet og er hele rikke dnb kunde. Det beste var at noen hadde det på det åpne markedet. 

Boots apotek hadde dette tidligere. Mister du nøklene så er det ingen garanti for at noen poster nøklene dine. Keg leverer nøkler innntil politiet.

Anonymkode: 82511...fc4

Skrevet (endret)

Mener å huske at jeg fikk tilbud om dette fra posten når jeg byttet adresse der for noen år siden. Da fikk jeg det gratis i 3-4 mnd og så kostet det litt for å beholde det. Kanskje verd å sjekke nettsiden deres?

Edit: nå er det MySafety som har denne tjenesten. 199,- per år. https://www.mysafety.no/produkter/nøkkelbrikke

Endret av gohege

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...