AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Bestilte vaskedame til en leilighet jeg leier ut. Jeg registrerte egen adr når jeg avtalte vaskejobber, men skrev i egen melding at jeg skulle gi beskjed om hvilken adr de skulle til. Men nå dukket de plutselig bare opp på min adr uten at vi fikk avtalt noe. Og krever ekstra betalt. Hva er riktig? Vi avtalte ikke tid, bare at de skulle komme en dag. Jeg gikk utifra de sendte mld senere om at de feks kan komme kl x, x dato og at vi da avtalte sted. Anonymkode: 73be2...e83 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #2 Skrevet 28. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bestilte vaskedame til en leilighet jeg leier ut. Jeg registrerte egen adr når jeg avtalte vaskejobber, men skrev i egen melding at jeg skulle gi beskjed om hvilken adr de skulle til. Men nå dukket de plutselig bare opp på min adr uten at vi fikk avtalt noe. Og krever ekstra betalt. Hva er riktig? Vi avtalte ikke tid, bare at de skulle komme en dag. Jeg gikk utifra de sendte mld senere om at de feks kan komme kl x, x dato og at vi da avtalte sted. Anonymkode: 73be2...e83 Her er det vaskeren som har gjort feil. Anonymkode: a70c7...2fb 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #3 Skrevet 28. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: skrev i egen melding at jeg skulle gi beskjed om hvilken adr de skulle til. Er du sikker på at denne meldingen har blitt mottatt av vedkommende? Var dette en sms? Anonymkode: a70c7...2fb 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #4 Skrevet 28. mai 2018 Ikke betal de ekstra pengene. Hvis man er så elendig til å planlegge så vil det svi en eller annen gang, slik det gjør for renholderen nå. Dere hadde jo ingen avtale om tidspunkt. Komisk situasjon egentlig! Anonymkode: 2108f...41b 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #5 Skrevet 28. mai 2018 Det er lurt å ha tjenesten "Leveringsbekreftelse" på telefonen din, slik at du ser at sendte meldinger har kommet frem til mottakerne. Anonymkode: a70c7...2fb 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #6 Skrevet 28. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi avtalte ikke tid, bare at de skulle komme en dag. Jeg gikk utifra de sendte mld senere om at de feks kan komme kl x, x dato og at vi da avtalte sted. Vær litt mer nøye neste gang og si klart fra (helst skriftlig) om at du tar kontakt senere for å avtale tid og sted. Ikke gå ut fra noe. Anonymkode: a70c7...2fb 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #7 Skrevet 28. mai 2018 Jaja, de vasket i alle fall ikke leiligheten til naboen og sendte deg regninga. Jobben min opplevde en gang at ett av de store rengjøringsbyråene vasket vinduer i lokaler vi hadde flyttet fra for et par år siden, når de egentlig skulle vasket vinduer i de nye lokalene. De fikk ikke betalt for den jobben, for å si det sånn. Anonymkode: 37e84...897 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #8 Skrevet 29. mai 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Bestilte vaskedame til en leilighet jeg leier ut. Jeg registrerte egen adr når jeg avtalte vaskejobber, men skrev i egen melding at jeg skulle gi beskjed om hvilken adr de skulle til. Men nå dukket de plutselig bare opp på min adr uten at vi fikk avtalt noe. Og krever ekstra betalt. Hva er riktig? Vi avtalte ikke tid, bare at de skulle komme en dag. Jeg gikk utifra de sendte mld senere om at de feks kan komme kl x, x dato og at vi da avtalte sted. Anonymkode: 73be2...e83 Står huset ditt ulåst eller har hvem som helst nøkler hjemme hos deg? Når du ikke klarer å kommunisere bedre med rengjøringspersonalet ditt og de har jobba, så er det bare å betale. Ferdig arbeid. Anonymkode: 235be...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå