AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Del Skrevet 28. mai 2018 Jeg har en venninne, anser henne som en av mine nærmeste, selv om vi ikke treffes så ofte. Hun er 26 år og de to siste årene har hun vært i 2 forhold, der det ene var hennes første skikkelige faste forholdet. Den første kjæresten virket grei når jeg traff han, men han var en som ble fort sint og kjeftete fortalte hun. Det fikk jeg bekreftet ved en senere anledning når han stod og skjelte ut min venninne på en fest og kalte henne ting som ikke egner seg på trykk. Dette skjedde flere ganger og hun ble jo lei seg og sånn, men endte med at han ikke orket mer og slo opp. Heldigvis. Nå er hun sammen med en annen fyr. Tenkte at dette var en bedre fyr, men han flyttet inn til henne med en gang og lar henne betale for alt, rydde og vaske etter han, og hvis han ikke skal henge med kompiser ja da kan han henge med henne... Det er vel ikke så ille, men så hadde de kranglet og han hadde dratt henne i håret slik at hun datt. Og slått opp. Jeg var støttende og trøstet henne og sa at hun har det bedre uten. Men når han da dukker opp i leiligheten hennes og later som ingenting, men at de likevel har slått opp, så blir jeg forbannet. Jeg vet jeg må være støttende, men jeg sier at hun må komme seg vekk. Har han dratt henne i håret kan neste steg være verre. Hva skal jeg si og gjøre? Hun er en fantastisk flott person og fortjener det beste, men klarer ikke å gå når hun møter dårlige menn. Anonymkode: 740d6...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå