AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Vi fikk tilbudt barnehageplass i mars og takket ja, men har ikke hørt noe mer eller fått noe informasjon etter det. Noen som vet når vi får mer informasjon? Anonymkode: 619a8...32f
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #2 Skrevet 28. mai 2018 Dette varierer nok fra sted til sted, så akkurat når dere får informasjon er vanskelig å si. Jeg minns vi fikk et brev sommeren før han startet. Så ringte pedleder for avdelingen i juni (han startet i august) for å avtale nærmere oppstartsdato. Du kan eventuelt kontakte barnehagen og høre når de pleier å sende ut brev Anonymkode: 96c38...55b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #3 Skrevet 28. mai 2018 Det varierer, men noen barnehager velger å ha besøksdag i juni, da får man brev i posten om dato og tid. Noen velger å ikke gjøre det og sender ut brev i juli om når tilvenning skal skje. Men du kan jo sende mail til styrer og spørre hvordan dem praktiserer det? Anonymkode: fef65...c9d
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #4 Skrevet 28. mai 2018 Vi fikk brev i posten om dato for besøksdag. Også ringte jeg til barnehagen og avtalte nærmere dato for oppstart, siden vi fant ut at vi kunne utsette oppstarten 2 mnd Anonymkode: c6c22...ba3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #5 Skrevet 28. mai 2018 Vi fikk mail fra barnehagen i fjor ved disse tider/juni ang informasjonsmøte og så oppstartsdato og kl.slett 😊 Mest sannsynlig får dere mail/post snart. Hvis ikke ville jeg forhørt meg med barnehagen mot slutten av måneden. Noen barnehager er trege da det hos oss i hvertfall, kun er 1 ped.leder på avdelingen som sender ut info og ordner med oppstart ogsånn Anonymkode: 642ec...5e4
Lollipop1 Skrevet 28. mai 2018 #6 Skrevet 28. mai 2018 Spørs nok litt hvor du bor. Som her i Bergen er ikke barnehageopptaket ferdig enda. Så kan godt tenkes at de sender ut mer informasjon når inntaket er ferdig.
Arkana Skrevet 28. mai 2018 #7 Skrevet 28. mai 2018 Det eneste vi fikk etter å ha takket ja til plass var brev i starten av juni med tilbud om å komme på besøksdag.
atropos Skrevet 28. mai 2018 #8 Skrevet 28. mai 2018 Da jeg var pedleder pleide jeg å sende ut velkomstbrev til nye foreldre ila juni, så det er ikke uvanlig at du ikke har hørt noe enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå