Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det gikk en dokumentar dansk forsovidt på nrk 2 i går kveld, jeg slo på tven midt i men fiokk ihvertfall med meg den siste timen. den sluttet 2330 ca.

vel den handlet om en frisk mann som falt for ei dame som jeg forstod hadde vært utsat for et uhel hvorav hun fikk for lite oskygen og ble lam i kroppen og taleevnen ble borte. denne damen var helt klar innvendig, men satt i rullestol, og hadde problemer med å løfte, ta seg av personlig hygiene osv. dessuten hadde hun også lammelse i ansiktet så hun siklet hele tiden... hun hadde snakke maskin så hun gjorde seg veldig forstått men hadde genrelt problemer med dagliglivets utfordringer og kunne ikke være alene...

vel saken var den at disse to giftet seg hvertfall, synes dte var så pent gjort av denne mannen. som han sa "det er ikke utseende det kommer an på" bare dette ga meg gåsehud, men som om det ikke var nok, de ønsket å være en kjernefamilie og dermed ble hun gravid.... de fikk en velskapt sønn, problemt her var bare det at dama ikke kunne gjøre så mye for denne sønnen, det resulterte i at mannen hele tiden måtte stille opp for sønnen, og kona!

de tankene jeg satt igjen med var, for en perfekt mann!!! han elsket denne damen tross i hennes tilstand. noe så vakkert!!! de fikk en barn sammen, og ventet et til... han stilte virkelig opp og jobbet fra tidlig om morran til sent på kveld med både denne ungen og dama. han hadde aldri tid til seg selv...det finnes virkelig mennesker som han! det er godt å se:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så den, han virket kjempesnill. Men han må nok passe seg for ikke å gå på en kjempesmell. Synes det virket som om 1 barn var mer enn nok.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror dere at de kan tilby barnet det som det trenger? La merke til at mannen en gang var opptatt med å hjelpe kona med å få rullestolen inn i bilen, og sette den fast og slikt, mens barnet bare lå og gråt lenge. Virket som barnet ble andre prioritet flere ganger, og jeg er litt i tvil om barnet "heldig" i å bli født i den familen? Skulle tro at dette problemet ble større med barn nr 2? Men er veldig enig, for en flink og sympatisk mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...