AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Når hadde du sex igjen etter en kirurgisk abort? De sa 14 dager infeksjonsfare med tanke på sex og bading. Har gått 14 dager men jeg små spotter enda og er livredd det skal gjøre vondt eller ødelegge noe. Første gang med abort - ufrivillig sådan. Takk for svar Anonymkode: c8879...1c7
Gjest22 Skrevet 28. mai 2018 #2 Skrevet 28. mai 2018 Trist å høre om abort. Hadde selv en MA i uke 11+3, med utskrapning tirsdag 15.mai. Blødde minimalt i ettertid, kun litt de 2 første dagene og deretter litt spotting ca 1 uke etterpå. Hadde sex første gang på lørdag, bare 11 dager etterpå, men tenkte det gikk greit da kroppen min føltes veldig rask "normal" igjen etter utskrapningen, samt lite blødninger. Var ikke vondt og kjente ingen forskjell fra tidligere og ikke merket noe i ettertid Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #3 Skrevet 28. mai 2018 Er du usikker, ville jeg venta litt til hadde sex etter et par uker selv for noen år siden, abort i uke ti, og jeg fikk livmorbetennelse som følge av det. Det er ganske vondt. Jeg hadde også litt småspotting da. Anonymkode: 4fe2a...118
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #4 Skrevet 28. mai 2018 Jeg ventet til jeg hadde hatt mensen en gang etter aborten. Anonymkode: 0b1d4...bcb
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #5 Skrevet 30. mai 2018 Vi ventet til alt av spotting og blødning var over, mener å huske det tok et par uker, kanskje så mye som tre. Jeg hadde så fryktelig lyst til å bli gravid igjen med en gang, så ville ikke vente alt for lenge i tilfelle eggløsning 🙄 Anonymkode: 30194...6cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå