Gå til innhold

To menn - et valg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TS jeg synes ikke du virker overfladisk eller fæl i det hele tatt. Så lenge begge vet om det så er det innafor.

Han ene er 10 år eldre og virker tryggere mens han andre er ung og leken. Ingen av dem er feil å velge.. Selv har jeg det ikke så supert økonomisk og føler det er veldig høy konkurranse på datingmarkedet, har forståelse for at de fleste vil sikre seg da boligmarkedet og verden blir mer og mer kynisk.

Hvem er best i senga forresten? 

Anonymkode: f1dbb...fc1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS jeg synes ikke du virker overfladisk eller fæl i det hele tatt. Så lenge begge vet om det så er det innafor.

Han ene er 10 år eldre og virker tryggere mens han andre er ung og leken. Ingen av dem er feil å velge.. Selv har jeg det ikke så supert økonomisk og føler det er veldig høy konkurranse på datingmarkedet, har forståelse for at de fleste vil sikre seg da boligmarkedet og verden blir mer og mer kynisk.

Herregud. Jeg synes det er idiotisk, hvis du faktisk tenker seriøst TS. Hvordan ka du drive å knulle på begge to?

Jeg er mann og det der hadde jeg aldri gjort hvis jeg hadde hatt seriøse intensjoner. 

Anonymkode: a5281...cbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde denne tråden vært snudd på hodet; en mann som var "seriøs" med to damer samtidig...jeg skal LOVE dere at han hadde blitt filleristet og spyttet på i denne tråden.

Anonymkode: a5281...cbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk langsiktig, velg han som ligger øverst på den sosiale status hierarkiet. Spenning varer ikke evig, men det gjør som oftest status, og den vokser seg til med åra. Tenk på dine fremtidige barn, gi dem en frisk og god økonomisk start på livet. Den har du sikra uansett, skillsmisse eller ei....

Lykke til! :)

Anonymkode: b12e4...ea3

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her:

Den kommentaren som svarte deg er ikke meg. Det er nok et troll som har vært ute å gått..:)

Jeg vet at de liker meg begge to. Knut liker meg kanskje litt mer fordi jeg er veltrent og har god utdanning. Det er viktig for han. 

Aksel setter mer pris på at jeg er like aktiv som han, han bryr seg ikke om hvordan kroppen ser ut så lenge den er sunn, frisk og sterk. Han sier alltid «funksjon over det estetiske». 

Uansett, nok om det. Resten tror jeg at jeg holder for meg selv, men du ga meg faktisk her noen veldig gode momenter jeg skal tenke gjennom før jeg treffer noen av dem på nytt 🙂

Tusen takk ☺️

Anonymkode: 08792...a6a

Disclaimer: Please like and subscribe...it will help my ego out alot

Vel det jeg sa gjelder begge egentlig da :) man faller tilbake på de polariserende spørsmålene man må klare å konstruere for en selv. De aller aller fleste tenker kun utifra at de liker personen selv...uten å kunne rasjonalisere opp noen gode svar på om vedkommende liker en tilbake, og for de grunnene man ønsker å bli likt utfra. 

Ihvertfall må man kunne kategorisere hvor interessen hos vedkommende ligger. Er det statusen du gir han, fantasiene du tilfredsstiller for han (men deler dere dem?) er interessen hans genuint forankret i deg som person? har han egentlig brydd seg om å kjenne deg på et dypere nivå som er naturlig?.  

Hvor mange tråder her inne ser man ikke som starter med "er han en player?" \ "hvordan finne ut om han er en player?".
Svarene på de variantene av spørsmålene må da komme ved å først konstruere opp lignende polariserende spørsmål ? for å så se etter svar på dem over tid...ved og tilogmed sette opp nødvendige situasjoner for å få de svarene man er ute etter? 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stabil økonomi har jo absolutt blitt en greie og det stilles «for høye» krav i datingmarkedet egenetlig.. 

At Knut har det trygt økonomisk spiller en rolle på en side, samtidig så er det ikke det som betyr mest. Det er ikke avgjørende.

Det er vanskelig å si hvem som er best.. De er så forskjellige! Aksel tar fullstendig kontroll og stopper ikke før jeg kommer. Litt mer vill, hvis man kan si det.

Knut er litt roligere av seg. Han tar mer hensyn og bryr seg mye mer om hva jeg liker. Kommer ofte raskere med Knut :)

men begge to er gode i senga og det er bra kjemi der.  

Ts

Anonymkode: 08792...a6a

Skrevet

Velg knut som har størst lommebok, og så har du aksel på si.

Skrevet

Hva med å innlede et polygamt forhold når du først er igang? Jeg som mann hadde tatt hatten min og sprintet hvis jeg visste at jenta jeg dater, har sex med flere andre datekandidater, i en date fase. Altså, du ser på flere samtidig som potensielt seriøse partnere og så puler du begge to. Eier ikke disse mennene vett? 

Av en eller annen grunn synes ikke jeg dette er greit i det hele tatt. Jeg har lyst til å fordømme deg kjenner jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen

Om 10 år er Knut gammel, og du fortsatt relativt ung. Mannfolk på din egen alder kommer til å prøve seg, og da kan det være kjipt å ha en som pusher 50 hjemme.

Aksel liker du fordi han er spennende, og spenning kan forsvinne veldig fort. Og kanskje Aksel har lyst å leve et spennende liv framover?

Anonymkode: 0bd7c...f06

AnonymBruker
Skrevet
På 28.5.2018 den 0.31, AnonymBruker skrev:

Problemer kommer når du velger å multidate. Du er ikke forelsket i noen av de. Da hadde du ikke stått i dette dilemmaet. Så ingen er svaret! 

Anonymkode: c1d74...586

Vel jeg er utrolig forelsket i begge kjærestene mine ihvertfall, og første kjæresten har en fast KK mens den andre jeg traff gjorde det slutt med sin fyr og har vært bare med meg de siste 2 årene. Vi tre har det utrolig bra sammen, og jeg elsker dem begge virkelig like mye. Det vil ikke si at man iblant ikke har en liten krangel om ting, men siden vi er 3 så når den to av oss krangel kommer som regel den ene med gode poeng som gjør at vi skjønner at vi burde bare sette oss i hverandres sko og så skjønner vi hva som egentlig er galt. De er begge frie til å gå ifra meg, og det var litt rart for foreldrene mine i starten å ta med 2 damer hjem, men de har vært veldig aksepterende. Exen til den andre hadde nylig fått barn med en som stakk av når vi traff henne, men er like glad i han som om han er min egen. Ble for 2 år siden biologisk far med den første og da ble han selvfølgelig litt nervøs over at han nå ikke vil få all oppmerksomheten, men har hele tiden gjort det klart for han at jeg er utrolig glad i han, og passer på at vi gjør gutte ting alene sammen, at man ikke bare har en vis mengde kjærlighet, men at det bare vokser etterhvert som man blir eldre. Han har vært en super storebror, og er stolt over hvor mye han bryr seg om at lillesøstern hans skal ha det bra, og er omtenksom og flink til å dele. Var litt tungt etter gravideteten for første, hun slett med hormon ubalanse og var deprimert de første 6 månedene av og på. Men nå er hun tilbake som normalt og satte utrolig stor pris på at vi hjalp henne igjennom den perioden. Vi skal ikke ha en hel skokk med unger, det blir kanskje en til men etter det skal jeg sterilisere meg. Vi vil ikke at vi skal ende opp som den typiske familien som ender opp med å være dønn slitne når helga kommer fordi de aldri har noen ordentlig fritid. 

Anonymkode: 7c87b...9c5

AnonymBruker
Skrevet
På 29.5.2018 den 18.02, SpaceDementia skrev:

Hva med å innlede et polygamt forhold når du først er igang? Jeg som mann hadde tatt hatten min og sprintet hvis jeg visste at jenta jeg dater, har sex med flere andre datekandidater, i en date fase. Altså, du ser på flere samtidig som potensielt seriøse partnere og så puler du begge to. Eier ikke disse mennene vett? 

Av en eller annen grunn synes ikke jeg dette er greit i det hele tatt. Jeg har lyst til å fordømme deg kjenner jeg. 

Og du hadde følt det samme hadde det vært en mann som hadde sex med to damer? Helt greit om du er den som mener at man bare skal ha sex med en person om ikke ut livet så ihvertfall bare med en person om gangen i forhold. Ingen dømmer ikke deg for at du føler at du vil ha det sånn i dine forhold, men på rent biologisk nivå går du egentlig imot måten vi er designet på. Så hvorfor dømme noen som følger biologien sin? 

Hver gang det er snakk om en mann som har to damer, hopper damene på han og mener han aldri burde få finne kjærlighet i livet sitt fordi han er grådig. Ofte de samme kvinnene som dømmer en mann om han har lite erfaring med sex men samtidig forventer at han skal være god i senga, når det faktisk krever trening. 

Og er det en dame med to menn hopper menn på henne og dømmer henne som løs fordi kvinner burde ikke ha hatt mer enn et par faste partnere før de møter den "rette", som egentlig viser at de menn tenker på kvinner som har sex som en "brukt vare". 

Dobbel standard er det verste jeg vet. 

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dobbel standard er det verste jeg vet. 

Enig i dette, men hvor er min dobbelstandard? Jeg sier at jeg forventer at en dame holder seg til meg i en datefase hvor det er seriøs dating. Jeg holder jo selvsagt kun på med henne selv også. Jeg dater Aldri to stykker over flere måneder og har sex med dem, med seriøse intensjoner. Wtf. 

Jeg går imot biologien fordi jeg ønsker å respektere den andre og vie hun min oppmerksomhet. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, SpaceDementia skrev:

Enig i dette, men hvor er min dobbelstandard? Jeg sier at jeg forventer at en dame holder seg til meg i en datefase hvor det er seriøs dating. Jeg holder jo selvsagt kun på med henne selv også. Jeg dater Aldri to stykker over flere måneder og har sex med dem, med seriøse intensjoner. Wtf. 

Jeg går imot biologien fordi jeg ønsker å respektere den andre og vie hun min oppmerksomhet. 

Men seriøse intensjoner er jo vidt forskjellig fra person til person, for noen er det eksklusivt etter første kyss, hos andre sex, hos andre ikke før de har funnet ut at de liker hverandre både som personer og er kompatible med dem som sex partner over en lengre periode. Så selv om du kanskje ikke har hatt seriøse intensjoner, har du aldri datet noen primært for en spesifikk ting? behøver ikke nødvendigvis å være sexen som er hovedfokuset selv om det er en del av det. Men at du bare ville ha det gøy med henne ved å gjøre en hobby eller et eller annet som dere har trivdes med men du følte ikke at det var noen du kunne slå deg ned fast med. 

Jeg har nå slått meg til ro, selv om noen mener at det at jeg elsker 2 betyr at jeg må være hyper seksuell og ikke for nok av kvinner, kanskje til og med de også mener at jeg ikke respekterer kvinner. For de mener at det å gå utenform den sammfunskapte normen betyr at noe er galt. Og jeg prøvde bestandig å være veldig åpen med damene enten jeg datet for å ha det gøy eller for å skape et forhold. Det skjedde et par ganger at damer som først hadde vært helt okey med å bare finne på ting som var gøy, uten at det skulle ledde til mer enn KK, som utviklet følelser. Og første gangen fikk jeg så skyldfølelse over det at jeg ble sammen med henne i 3 måneder før jeg innså at jeg bare gjorde situasjonen verre ved å ikke la henne sørge over at vi ikke matchet på alle områder som jeg trenger for å gå inn i et forhold. For å så la henne gå videre. 

Skrevet
På 28.5.2018 den 1.35, AnonymBruker skrev:

Det finnes da menn som faller for "femme fatales" også.

Anonymkode: 8beec...972

Det er ganske stakarslig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...