AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #21 Skrevet 28. mai 2018 7 timer siden, Xcase33 skrev: Ved litt omvendt psykologi da ..hva er det som gjør deg attraktiv ovenfor Aksel og Knut da? hva mener du er det mest autentiske grunnlaget de har for å like deg som person? (utseendet liker de nok like bra begge 2) Selv så snakker du om forskjellene mellom dem i mye materielle ting så vel som personlighet. Uten at friluftsmenneske sier meg så mye egentlig..vet ikke definisjonen helt. Det er en sånn runofthemile beskrivelse at går ikke an å bruke nesten. Ingen som jakter, står på ski, og klatrer så mye etter en vanlig hverdag på jobb. Kanskje litt i en ferie nå og da men.... Tja, har ikke tenkt så mye over det. Men både Aksel og Knut sier de liker at jeg er spontan og sprudlende. At jeg alltid ler og tuller. Aksel er mest lik meg på den måten, mens Knut er litt roligere. Aksel står faktisk mye på ski i helgene hele året, og klatrer ofte etter arbeidstiden. TS Anonymkode: 08792...a6a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #22 Skrevet 28. mai 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har hele tiden siden nyttår ligget med begge to? Det er veldig spesielt, må si det...Hvem har du best sex med da? Jeg er kvinne og har store problemer med å forstå hvordan du har klart å ikke knytte deg sterkere til en av mennene innen nyttår. Det er jo 5 mnd! Når du ikke har gjort det på disse mnd, så tenker jeg at du ikke er klar/moden for å gå inn i forhold med noen av dem akkurat nå. Det som er mitt råd er at du tar en pause fra begge mennene i en måned, og så ser du hvem du savner mest, hvem du tenker på når du koser med deg selv, hvem du tenker på først når du våkner osv. Ikke fokuser på all "innpakningen". Det som vil avgjøre om forholdet holder over tid er relasjonen mellom dere to og ikke alt det de kan tilby av materielle ting, opplevelser, vin, reiser etc. Det er ting som kan fikses med hvem som helst. Men kjemien og relasjonen mellom dere den må være der av seg selv. Anonymkode: 7449d...81c Har ikke ligget med begge siden nyttår. Vi begynte å date rundt nyttårstider. Jeg var på 1 date i januar med Knut og 2 dater med Aksel. Videre 2 dater i februar med Knut og 1 med Aksel. Så reiste jeg på ferie i hele Mars og da møtte jeg ingen av dem. Så egentlig er det «bare» april og mai jeg har blitt ordentlig kjent med disse gutta Det er kanskje uvanlig, men jeg møtte Knut først og det var hans forslag å date flere i begynnelsen men han ville fortsatt gjerne treffe meg. Jeg sa OK, har ikke gjort det før men kan gjerne prøve. Hva hadde jeg å tape? jeg er betatt av begge jeg, noen dager skulle jeg ønske Aksel var der og andre dager er det Knut. Fornuften sier Knut. Knut er foreldremateriale. Nei, det materielle bryr jeg meg ikke om på den måten. Jeg mente det i den forstand at Knut og jeg har det til felles, at vi liker å ha det fint rundt oss og setter pris på de samme tingene i hverdagen. Anonymkode: 08792...a6a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #23 Skrevet 28. mai 2018 Den følelsen når det korrekte er å skrive "ett". Først da klarere KG-folk å skrive et med én t. Anonymkode: 6c1e4...16a 1
Hulderen Skrevet 28. mai 2018 #24 Skrevet 28. mai 2018 (endret) Det er fullt mulig å være forelsket i to menn samtidig, så vi trenger ikke å betvile følelsene til TS. Jeg syns heller ikke det har noe å si hva det er ved TS som gjør at disse to mennene har falt for henne. Kanskje ser de det samme, kanskje er det ulike sider som betyr mest. Det spiller ingen rolle, TS skal jo uansett være seg selv sammen med dem. Men hvem skal hun velge? Er det det stabile og trygge (potensielt kjedelige) eller spenningen som betyr mest? Sofagrisen eller eventyrerern? Jeg tror jeg ville gått for den som er nærmest i alder. Men det kriteriet kan jo være helt uvesentlig for TS ... Endret 28. mai 2018 av Hulderen 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #25 Skrevet 28. mai 2018 Hva har alt det du nevner med hvem du skal velge? Du virker jo ikke forelsket i noen av dem, var du det hadde valget vært enkelt. Man velger ikke partner ut i fra fornuft, men av kjærlighet. Anonymkode: 85cad...811 2
Xcase33 Skrevet 28. mai 2018 #26 Skrevet 28. mai 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Tydeligvis nok til at begge vil være sammen med meg. Hvis ikke hadde det jo ikke vært noe tema. Går jo ikke rundt og funderer på folk man ikke kan få/ikke er interesserte tilbake. Anonymkode: 34fdb...fc8 Høres ikke som en særlig dyp refleksjon nei... Grunnen til jeg råder deg til å tenke på denne måten er at det vil avgjøre fremtiden sammen med hver og en av dem. Hvem liker deg for de rette grunnene? hvem liker deg best for din personlighet og den du helt der inne er? hvem liker deg best for sine egne egoistiske grunner? Du må da ha sett subtile tegn til dette iløpet av 6mnder. Men alt handler egentlig om du har dybde nok i deg selv til å både reflektere og samtidig da kjenne igjen de rette verdiene. Da disse sjeldent utfolder seg i ord ..men mer i handling. I ditt forhold mot dem så må du egentlig stille deg selv polariserende spørsmål, som ovenfor og nedenfor eksemplvis Hvilket nivå føler du selv du er på intellektuelt sett iforhold til dem? hvilket nivå føler dem selv at de er på iforhold til deg intellektuelt sett? Mulig du er litt for ung ser jeg til at det er naturlig for deg å tenke på denne måten (...?)
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #27 Skrevet 28. mai 2018 Altfor løse relasjoner. Tør påstå du ikke er forelsket i noen enda. Anonymkode: 98633...461 2
Opplyst Skrevet 28. mai 2018 #28 Skrevet 28. mai 2018 2 timer siden, Catalina Culès skrev: Ingen skal du velge, du er ikke forelsket i noen av de,. Du forstår mer enn det som er godt for deg.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #29 Skrevet 28. mai 2018 Skal du velge penger eller moro? Hmmm....vanskelig valg! Hadde han jeg datet fortalt meg at han datet ei annen samtidig så hadde jeg droppet ut med en gang. Usympatisk og ekkelt. Anonymkode: 97b1e...6e8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #30 Skrevet 28. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke ligget med begge siden nyttår. Vi begynte å date rundt nyttårstider. Jeg var på 1 date i januar med Knut og 2 dater med Aksel. Videre 2 dater i februar med Knut og 1 med Aksel. Så reiste jeg på ferie i hele Mars og da møtte jeg ingen av dem. Så egentlig er det «bare» april og mai jeg har blitt ordentlig kjent med disse gutta Det er kanskje uvanlig, men jeg møtte Knut først og det var hans forslag å date flere i begynnelsen men han ville fortsatt gjerne treffe meg. Jeg sa OK, har ikke gjort det før men kan gjerne prøve. Hva hadde jeg å tape? jeg er betatt av begge jeg, noen dager skulle jeg ønske Aksel var der og andre dager er det Knut. Fornuften sier Knut. Knut er foreldremateriale. Nei, det materielle bryr jeg meg ikke om på den måten. Jeg mente det i den forstand at Knut og jeg har det til felles, at vi liker å ha det fint rundt oss og setter pris på de samme tingene i hverdagen. Anonymkode: 08792...a6a Du kjenner knapt nok disse mennene, men Knut har lovet en ring på fingeren i nær fremtid? Da bør han være ute av bildet, i hvert fall. For desperat! Anonymkode: feb56...f78 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #31 Skrevet 28. mai 2018 4 timer siden, Xcase33 skrev: Høres ikke som en særlig dyp refleksjon nei... Grunnen til jeg råder deg til å tenke på denne måten er at det vil avgjøre fremtiden sammen med hver og en av dem. Hvem liker deg for de rette grunnene? hvem liker deg best for din personlighet og den du helt der inne er? hvem liker deg best for sine egne egoistiske grunner? Du må da ha sett subtile tegn til dette iløpet av 6mnder. Men alt handler egentlig om du har dybde nok i deg selv til å både reflektere og samtidig da kjenne igjen de rette verdiene. Da disse sjeldent utfolder seg i ord ..men mer i handling. I ditt forhold mot dem så må du egentlig stille deg selv polariserende spørsmål, som ovenfor og nedenfor eksemplvis Hvilket nivå føler du selv du er på intellektuelt sett iforhold til dem? hvilket nivå føler dem selv at de er på iforhold til deg intellektuelt sett? Mulig du er litt for ung ser jeg til at det er naturlig for deg å tenke på denne måten (...?) Jeg er ikke TS...;.-) Anonymkode: 34fdb...fc8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #32 Skrevet 28. mai 2018 4 timer siden, Hulderen skrev: Det er fullt mulig å være forelsket i to menn samtidig, så vi trenger ikke å betvile følelsene til TS. Jeg syns heller ikke det har noe å si hva det er ved TS som gjør at disse to mennene har falt for henne. Kanskje ser de det samme, kanskje er det ulike sider som betyr mest. Det spiller ingen rolle, TS skal jo uansett være seg selv sammen med dem. Men hvem skal hun velge? Er det det stabile og trygge (potensielt kjedelige) eller spenningen som betyr mest? Sofagrisen eller eventyrerern? Jeg tror jeg ville gått for den som er nærmest i alder. Men det kriteriet kan jo være helt uvesentlig for TS ... Enig i det første! Når det gjelder hvem TS bør velge så er det magefølelsen som teller mener jeg. Kjenn godt etter, vær ærlig mot deg selv og følg den. Lykke til! :-) Anonymkode: 34fdb...fc8
exictence Skrevet 28. mai 2018 #33 Skrevet 28. mai 2018 Det er viktig å kunne snakke om følelser. Det betyr ikke at man skal analysere og dvele ved ting, det er ikke det jeg mener. Men å kunne kommunisere og være åpen er viktige ting.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #34 Skrevet 28. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kjenner knapt nok disse mennene, men Knut har lovet en ring på fingeren i nær fremtid? Da bør han være ute av bildet, i hvert fall. For desperat! Anonymkode: feb56...f78 Men det er den ringen hun vil ha. Hun vil ha noe seriøst. Med han rike er hun garantert et ubekymret liv, og gift innen 2019. Med han andre så vil hun få litt mer spenning i hverdagen. Men der er det ingen garantier. Jeg hadde gått for kjedelig og penger. Han andre kan fort være en player. Det at han ikke har lovet forlovelse hvis hun velger ham...ai ai... Anonymkode: 97b1e...6e8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #35 Skrevet 28. mai 2018 14 timer siden, Xcase33 skrev: Høres ikke som en særlig dyp refleksjon nei... Grunnen til jeg råder deg til å tenke på denne måten er at det vil avgjøre fremtiden sammen med hver og en av dem. Hvem liker deg for de rette grunnene? hvem liker deg best for din personlighet og den du helt der inne er? hvem liker deg best for sine egne egoistiske grunner? Du må da ha sett subtile tegn til dette iløpet av 6mnder. Men alt handler egentlig om du har dybde nok i deg selv til å både reflektere og samtidig da kjenne igjen de rette verdiene. Da disse sjeldent utfolder seg i ord ..men mer i handling. I ditt forhold mot dem så må du egentlig stille deg selv polariserende spørsmål, som ovenfor og nedenfor eksemplvis Hvilket nivå føler du selv du er på intellektuelt sett iforhold til dem? hvilket nivå føler dem selv at de er på iforhold til deg intellektuelt sett? Mulig du er litt for ung ser jeg til at det er naturlig for deg å tenke på denne måten (...?) Ts her: Den kommentaren som svarte deg er ikke meg. Det er nok et troll som har vært ute å gått..:) Jeg vet at de liker meg begge to. Knut liker meg kanskje litt mer fordi jeg er veltrent og har god utdanning. Det er viktig for han. Aksel setter mer pris på at jeg er like aktiv som han, han bryr seg ikke om hvordan kroppen ser ut så lenge den er sunn, frisk og sterk. Han sier alltid «funksjon over det estetiske». Uansett, nok om det. Resten tror jeg at jeg holder for meg selv, men du ga meg faktisk her noen veldig gode momenter jeg skal tenke gjennom før jeg treffer noen av dem på nytt 🙂 Tusen takk ☺️ Anonymkode: 08792...a6a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #36 Skrevet 28. mai 2018 14 timer siden, Hulderen skrev: Det er fullt mulig å være forelsket i to menn samtidig, så vi trenger ikke å betvile følelsene til TS. Jeg syns heller ikke det har noe å si hva det er ved TS som gjør at disse to mennene har falt for henne. Kanskje ser de det samme, kanskje er det ulike sider som betyr mest. Det spiller ingen rolle, TS skal jo uansett være seg selv sammen med dem. Men hvem skal hun velge? Er det det stabile og trygge (potensielt kjedelige) eller spenningen som betyr mest? Sofagrisen eller eventyrerern? Jeg tror jeg ville gått for den som er nærmest i alder. Men det kriteriet kan jo være helt uvesentlig for TS ... Aksel er forresten 30 år. Så det er 5 års forskjell mellom oss. Alder betyr ikke så mye, så lenge man ikke oppfører seg som en gammel konservativ mann. Jeg tror faktisk jeg skal bestemme meg på grunnlag av hvem som er mest villig til å utvikle seg sammen med meg. Jeg er ikke interessert i å sitte i sofaen hver kveld eller gjøre den samme gamle møkka hver helg. Jeg vil ha en fyr med positiv innstilling som vil prøve noe jeg har lyst å gjøre, bare fordi jeg vil det og fordi det slikt (jeg mener) at det blir et godt forhold av. Man må ofre ting for hverandre. Så langt er det Knut som leder der 🙂 Knut er ikke desperat. Knut mener bare at hvis det er riktig, så er det ingen grunn til å vente. Han har venta i 35 år på å finne ei han vil gifte seg med, og han liker meg. Selv om vi evt hadde forlova oss innen 2019 betyr ikke det at bryllupet stør 01. Januar 2019. TS Anonymkode: 08792...a6a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #37 Skrevet 28. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her: Den kommentaren som svarte deg er ikke meg. Det er nok et troll som har vært ute å gått..:) Jeg vet at de liker meg begge to. Knut liker meg kanskje litt mer fordi jeg er veltrent og har god utdanning. Det er viktig for han. Aksel setter mer pris på at jeg er like aktiv som han, han bryr seg ikke om hvordan kroppen ser ut så lenge den er sunn, frisk og sterk. Han sier alltid «funksjon over det estetiske». Uansett, nok om det. Resten tror jeg at jeg holder for meg selv, men du ga meg faktisk her noen veldig gode momenter jeg skal tenke gjennom før jeg treffer noen av dem på nytt 🙂 Tusen takk ☺️ Anonymkode: 08792...a6a I alle dager... Det er jeg som var den du nettopp svarte hadde svart feil. Hvorfor skulle jeg være et troll? Jeg har jo postet flere ganger i tråden og var vel en av de første til å være enig med deg TS om at det går an å være forelsket i to samtidig. Må vel gå an å se AB sine koder og holde litt oversikt istedenfor å beskylde de som støtter deg for å være troll...😊 Anonymkode: 34fdb...fc8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #38 Skrevet 28. mai 2018 Har en «Aksel» og en «Knut» i livet mitt jeg også. De vet ikke om hverandre, men det er ikke noe seriøs greie med noen, bare litt dating. Problemet mitt er at jeg tenker på «Aksel» hver gang jeg er med «Knut», men hele min fornuft sier jeg må velge «Knut»... Har mer eller mindre droppet begge to nå. Må glemme «Aksel» før jeg går videre med noen som helst, og jeg skal aldri mer dage to samtidig!🙈 Anonymkode: 4359a...b3e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #39 Skrevet 28. mai 2018 Det høres så overflatisk ut. Han liker deg fordi du er godt utdannet og veltrent. Dette er jo status-ting, som ikke forteller hvordan du er som person. At du er spontan og sprudlende er selvfølgelig bra. Fint at dere er fysisk aktive også. Men dere må vel dele noe dypere også? Eller kanskje dere alle tre lever på overflaten. Anonymkode: 8beec...972 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #40 Skrevet 28. mai 2018 Jeg har nettopp vært der du er og valget var ikke enkelt. Eller jo på slutten vær det veldig enkelt. Men jeg valgte han som fikk meg til å føle meg som en bedre person, det jeg kan utvikle meg selv og med han. Bare på tre måneder har jeg bedret livet med trening, gått ned i vekt og hatt det bra med han jeg valgte. På alle områder nå føler jeg at han kan gi meg noe samtidig som jeg gir han det han trenger. Hadde jeg gått for han andre så ville det nok stoppet opp og hans behov ville alltid gått først. Et sånt forhold ønsker jeg ikke Jeg gleder meg til en sommer med min kjære og de små. For første gang på lenge så kan jeg si at jeg er lykkelig Anonymkode: 9aef2...037
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå