AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Jeg har datet to menn de siste månedene. De er veldig forskjellige, men gode begge to :) de vet om hverandre. Han ene, la os kalle han Knut. Knut er 10 år eldre enn meg(jeg er 26), har ingen barn, god etablert økonomi, veldig omtenksom og skikkelig gentleman. Han eier en helt rå leilighet, og har livet generelt veldig på stell. Vi er nokså like, utadvendte begge to, glad i et glass vin på kvelden, trener 5-7 dager per uke, glad i frisk luft og natur, reiser mye og glad i det gode liv. Jeg tviler ikke ett sekund på at jeg kan få det bra med Knut, forutsigbart og bli behandla som en prinsesse. Knut har sagt rett ut at han vil ha meg, og hvis jeg dropper han andre så kommer jeg til å få en ring på fingeren i løpet av året. Så har vi nummer to, la os kalle han Aksel. Aksel er gærn. Aksel studerer til å få en ganske mandig jobb, og er veldig maskulin av seg. Han jakter, står på ski, klatrer og er et skikkelig friluftsmenneske. Han snakker ikke så mye om følelser og jeg er litt usikker på hvor jeg har han. Men jeg vet han vil ha meg. Aksel er spennende. Det er hele tiden noe nytt og kjemien mellom oss er elektrisk. Men med aksel kommer jeg aldri til å få det slik som med Knut.. Jeg vet ikke hvem jeg skal velge her. Hva hadde dere gjort? Og før noen klikker, både jeg og guttene var enige om æ date flere frem til nå. Vi har alle datet flere samtidig en stund, og nå er det altså på tide å gjøre ting litt mer seriøst. Har datet begge siden nyttår :) Anonymkode: 08792...a6a
Lava Anne Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 Hvem du skal velge? Ingen, med mindre du er forelska i en av dem. 13
Xcase33 Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har datet to menn de siste månedene. De er veldig forskjellige, men gode begge to de vet om hverandre. Han ene, la os kalle han Knut. Knut er 10 år eldre enn meg(jeg er 26), har ingen barn, god etablert økonomi, veldig omtenksom og skikkelig gentleman. Han eier en helt rå leilighet, og har livet generelt veldig på stell. Vi er nokså like, utadvendte begge to, glad i et glass vin på kvelden, trener 5-7 dager per uke, glad i frisk luft og natur, reiser mye og glad i det gode liv. Jeg tviler ikke ett sekund på at jeg kan få det bra med Knut, forutsigbart og bli behandla som en prinsesse. Knut har sagt rett ut at han vil ha meg, og hvis jeg dropper han andre så kommer jeg til å få en ring på fingeren i løpet av året. Så har vi nummer to, la os kalle han Aksel. Aksel er gærn. Aksel studerer til å få en ganske mandig jobb, og er veldig maskulin av seg. Han jakter, står på ski, klatrer og er et skikkelig friluftsmenneske. Han snakker ikke så mye om følelser og jeg er litt usikker på hvor jeg har han. Men jeg vet han vil ha meg. Aksel er spennende. Det er hele tiden noe nytt og kjemien mellom oss er elektrisk. Men med aksel kommer jeg aldri til å få det slik som med Knut.. Jeg vet ikke hvem jeg skal velge her. Hva hadde dere gjort? Og før noen klikker, både jeg og guttene var enige om æ date flere frem til nå. Vi har alle datet flere samtidig en stund, og nå er det altså på tide å gjøre ting litt mer seriøst. Har datet begge siden nyttår Anonymkode: 08792...a6a Ved litt omvendt psykologi da ..hva er det som gjør deg attraktiv ovenfor Aksel og Knut da? hva mener du er det mest autentiske grunnlaget de har for å like deg som person? (utseendet liker de nok like bra begge 2) Selv så snakker du om forskjellene mellom dem i mye materielle ting så vel som personlighet. Uten at friluftsmenneske sier meg så mye egentlig..vet ikke definisjonen helt. Det er en sånn runofthemile beskrivelse at går ikke an å bruke nesten. Ingen som jakter, står på ski, og klatrer så mye etter en vanlig hverdag på jobb. Kanskje litt i en ferie nå og da men.... 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #4 Skrevet 27. mai 2018 Problemer kommer når du velger å multidate. Du er ikke forelsket i noen av de. Da hadde du ikke stått i dette dilemmaet. Så ingen er svaret! Anonymkode: c1d74...586 15
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemer kommer når du velger å multidate. Du er ikke forelsket i noen av de. Da hadde du ikke stått i dette dilemmaet. Så ingen er svaret! Anonymkode: c1d74...586 Tull. Jeg har samme utfording som TS. To helt ulike menn, og jeg er like forelsket i begge - på hver sin måte, men hver sine attraktive sider. Anonymkode: 34fdb...fc8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #6 Skrevet 27. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: - hvis jeg dropper han andre så kommer jeg til å få en ring på fingeren i løpet av året. - - Men med aksel kommer jeg aldri til å få det slik som med Knut.. Anonymkode: 08792...a6a Synes det høres ut som du har tatt valget allerede... Anonymkode: 38254...776 3
FrodeF Skrevet 27. mai 2018 #7 Skrevet 27. mai 2018 Jeg synes du skal dumpe begge. Menn som har så lite selvrespekt at de lar deg knulle andre når de vil ha deg for selg selv er ikke noe å spare på. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #8 Skrevet 27. mai 2018 Hadde du vært skikkelig forelska i Knut hadde du droppet Aksel for lenge siden. Hadde du vært skikkelig forelska i Aksel hadde Knut vært ute av bildet. Det løser seg selv. Du er kun skikkelig forelsket i deg selv og ser kun etter hva disse mennene kan gi deg. Meg meg meg... Dropp begge og vent på en du faktisk er forelsket i og som du har lyst til å gi noe, ikke bare ta... Anonymkode: feb56...f78 9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #9 Skrevet 27. mai 2018 Har du sex med begge? Veldig spesielt. SIden du trenger hjelp til svaret her, er vel svaret gitt. Ingen av dem. Fortsett å multidate du. Anonymkode: a5281...cbe 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #11 Skrevet 27. mai 2018 Hadde det vært meg ville jeg ikke valgt noen av dem som kjæreste. Det virker ikke som du har romantiske følelser for noen av dem. Men mest begjær overfor Aksel. Så jeg ville bare hatt det gøy med Aksel for en stund. Anonymkode: 8beec...972
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #12 Skrevet 27. mai 2018 Sikkert best at dere alle tre går hver til deres. Hele opplegget virker bare kynisk og følelseskaldt. Anonymkode: 25fe9...7f3 2
Opplyst Skrevet 27. mai 2018 #13 Skrevet 27. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Aksel er spennende. Det er hele tiden noe nytt og kjemien mellom oss er elektrisk. Men med aksel kommer jeg aldri til å få det slik som med Knut.. Anonymkode: 08792...a6a Det er slik kvinnenaturen er. Jeg har erfart det, og vet hva det dreier seg om. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #14 Skrevet 27. mai 2018 5 minutter siden, Opplyst skrev: Det er slik kvinnenaturen er. Jeg har erfart det, og vet hva det dreier seg om. Det finnes da menn som faller for "femme fatales" også. Anonymkode: 8beec...972
Opplyst Skrevet 28. mai 2018 #15 Skrevet 28. mai 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes da menn som faller for "femme fatales" også. Anonymkode: 8beec...972 Ja, men det er ikke naturlig i form av flertallet.
Xcase33 Skrevet 28. mai 2018 #16 Skrevet 28. mai 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Tull. Jeg har samme utfording som TS. To helt ulike menn, og jeg er like forelsket i begge - på hver sin måte, men hver sine attraktive sider. Anonymkode: 34fdb...fc8 Ja men hvilke attraktive sider har du ovenfor dem ?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #17 Skrevet 28. mai 2018 Du har hele tiden siden nyttår ligget med begge to? Det er veldig spesielt, må si det...Hvem har du best sex med da? Jeg er kvinne og har store problemer med å forstå hvordan du har klart å ikke knytte deg sterkere til en av mennene innen nyttår. Det er jo 5 mnd! Når du ikke har gjort det på disse mnd, så tenker jeg at du ikke er klar/moden for å gå inn i forhold med noen av dem akkurat nå. Det som er mitt råd er at du tar en pause fra begge mennene i en måned, og så ser du hvem du savner mest, hvem du tenker på når du koser med deg selv, hvem du tenker på først når du våkner osv. Ikke fokuser på all "innpakningen". Det som vil avgjøre om forholdet holder over tid er relasjonen mellom dere to og ikke alt det de kan tilby av materielle ting, opplevelser, vin, reiser etc. Det er ting som kan fikses med hvem som helst. Men kjemien og relasjonen mellom dere den må være der av seg selv. Anonymkode: 7449d...81c 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #18 Skrevet 28. mai 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde du vært skikkelig forelska i Knut hadde du droppet Aksel for lenge siden. Hadde du vært skikkelig forelska i Aksel hadde Knut vært ute av bildet. Det løser seg selv. Du er kun skikkelig forelsket i deg selv og ser kun etter hva disse mennene kan gi deg. Meg meg meg... Dropp begge og vent på en du faktisk er forelsket i og som du har lyst til å gi noe, ikke bare ta... Anonymkode: feb56...f78 Må si meg enig her. Man kan like to veldig godt, men er den ene mer spesiell for en merker man det. Anonymkode: 46c5e...07d
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. mai 2018 #19 Skrevet 28. mai 2018 Ingen skal du velge, du er ikke forelsket i noen av de,.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #20 Skrevet 28. mai 2018 4 timer siden, Xcase33 skrev: Ja men hvilke attraktive sider har du ovenfor dem ? Tydeligvis nok til at begge vil være sammen med meg. Hvis ikke hadde det jo ikke vært noe tema. Går jo ikke rundt og funderer på folk man ikke kan få/ikke er interesserte tilbake. Anonymkode: 34fdb...fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå