AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Vært på 2 dater. Har han på SC, og idag la han meg til på facebook.. Etter min mening er det litt for tidlig kanskje men kunne ikke være uhøflig å avslå forespørselen hans heller. Han er egentlig hyggelig, og kjekk. Men etter min mening er han litt kjedelig. Føler meg slem som sier det. Dessuten er han så sykt opptatt av å forklare hvor mye han sitter barnevakt (jeg har barn og han ikke..) vet ikke om det er et forsøk på å imponere meg. Han skrev det i chaten på snapchat, også svarte jeg ikke. Så skrev han: "Så du mld om at jeg skal sitte barnevakt idag eller"? (vi hadde heller ikke avtalt noe den dagen). Etter å ha møttes to ganger spør han allerede om en tredje date og det gjorde han forsåvidt allerede sist gang vi møttes. Han foreslo at vi skulle møtes to dager på rad, men det gadd jeg strengt tatt ikke prioritere. Ikke så tidlig i en datingfase. Vet ikke om jeg skal gi han en siste sjans.. Han skriver veldig mye på snapchat, og jeg føler meg helt ærlig litt kvælt allerede. Egebtlig synd, for han er sikkert en bra fyr.. Anonymkode: 9beaa...5f9
Gjest puttee Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 Hadde ikke jeg giddet.. Best å bare avslutte det hele før han begynner å få følelser for deg og blir enda mer innpåsliten.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 Dropp det. Både for han og din egen skyld. Anonymkode: 423a9...31f 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #4 Skrevet 27. mai 2018 Hvis du er veldig egoistisk, så gjør du som disse andre frøknene sier å droppe han uten mer om og men. Hvis du vil gjøre noe etisk her når du dropper han. Kan du forklare han hva han gjør feil. Utrolig mange unge menn der ute som ikke kan gamet og tror det funker som på film. Bare man klenger på, så går det så søtt til slutt at e. Du kan si til han, at damer hater å bli klenget på før dere har fått følelser selv. Anonymkode: 6b8fa...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er veldig egoistisk, så gjør du som disse andre frøknene sier å droppe han uten mer om og men. Hvis du vil gjøre noe etisk her når du dropper han. Kan du forklare han hva han gjør feil. Utrolig mange unge menn der ute som ikke kan gamet og tror det funker som på film. Bare man klenger på, så går det så søtt til slutt at e. Du kan si til han, at damer hater å bli klenget på før dere har fått følelser selv. Anonymkode: 6b8fa...d3e Skal såklart sende en avsluttende mld om det er det du mener... Han kommer til å skremme vekk damer når han er så "needy". Han skrev på Messenger Istad og jeg orker ikke svare. Har svart han på snapchat tidligere idag. Anonymkode: 9beaa...5f9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #6 Skrevet 27. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal såklart sende en avsluttende mld om det er det du mener... Han kommer til å skremme vekk damer når han er så "needy". Han skrev på Messenger Istad og jeg orker ikke svare. Har svart han på snapchat tidligere idag. Anonymkode: 9beaa...5f9 Det er en grunnleggende "feil" at han ikke følger balansen i kommunikasjonen mellom dere. Jeg har brent meg på det selv mange ganger. Man blir bare for ivrig, og ser for seg hvordan ting kan bli. Blir needy rett og slett. Dessverre forstyrrer det hele dynamikken i kommunikasjonen og du må bryte ut. Kjedelig. Prøv å gi han et hint. Anonymkode: bce79...a63
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #7 Skrevet 27. mai 2018 Kjæresten min var også sånn, bare si hva du mener så roer han seg ned. Synd å gå glipp av noe bra fordi han rett og slett er litt "overgira" i begynnelsen av datingen. Folk blir som oftest normale etterhvert. Anonymkode: 45dcb...58c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #8 Skrevet 28. mai 2018 Det kommer til å roe seg når dere har datet en stund. Så prøv heller å se om du liker fyren? Er han en du kan tenke deg å bli mer kjent med? Han er needy nå fordi han liker deg og vil at du skal huske på han hele tiden. Dette er jo omvendt av hva mange av trådene her inne handler om: Kvinner som klager på at mannen ikke sender melding, ikke svarer med en gang osv. Alle ønsker jo en som virkelig har lyst til å bli mer kjent og er litt ivrig. Du kan også si til han at du ikke er så glad i kontakt hele tiden, slik at dere bare skal ha kontakt 1-2 ganger per dag? Anonymkode: 2bd55...315
OppNedPåAlt Skrevet 28. mai 2018 #9 Skrevet 28. mai 2018 Ikke rart vi forblir single om det er feil å få for mye oppmerksomhet og feil å få for lite 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #10 Skrevet 28. mai 2018 Jeg datet en «innpåsliten» og «masete» fyr. Ville ses hver dag, skrev masse masse. Heldigvis var jeg likedan! Og vi datet hver dag i en uke. Så for å gjøre ting enklere så skulle jeg overnatte et par netter. De to nettene har blitt til et år, og nå ser vi etter felles leilighet. Man merker fort om det er kjemi der. Og om det er en person man vil bli bedre kjent med. Følg magefølelsen din. Du føler at han maser og prøver å imponere deg, noe du ikke blir imponert av. Hvis du føler det slik nå så spørs det om det snur. La ham gå, og søk videre. Anonymkode: 7b751...c75 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #11 Skrevet 28. mai 2018 Ingenting av det du skriver hadde vært et problem hadde du likt personen. Så hå videre.. Anonymkode: 0d92c...41d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå