Gå til innhold

Beste hundeshampo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du er den beste hundeshampoen?

Har en stor, lys, hund som elsker å skitne seg til! 😊

AnonymBruker
Skrevet

https://doggiebag.no/1071/reliq-mineral-shampo-lavendel dette er den beste jeg har kjøpt til mine samojed gutter. Den lukter godt, er lett å vaske ut, man trenger ikke balsam, og den er bra for hud og hår/pels. Den er også drøy i bruk. 😀

Anonymkode: 066b6...e51

Skrevet

Tusen takk for svar! Med Samojed-hunder og all den pelsen de har, blir god shampo ekstra viktig 😊

AnonymBruker
Skrevet

Klør hunden fort? Jeg kjøpte flere typer da jeg hadde japansk spisshund, siden pelsen misfarges og blir gul. Det første var en slags lillasjampo for hunder, og den klødde veldig mye. Prøvde en for sart hud etterpå, den var litt bedre, men klødde den også. Endte opp med å vaske han med Dr Greve intimsåpe resten av hans liv.. Den klødde ikke, var enkel å skylle ut og luktet helt ok. 

Anonymkode: 0e05c...937

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hunden. Jeg bruker ulik shampoo på puddelen og elghunden ;)

Anonymkode: d608b...228

AnonymBruker
Skrevet
På 28.5.2018 den 8.43, AnonymBruker skrev:

Klør hunden fort? Jeg kjøpte flere typer da jeg hadde japansk spisshund, siden pelsen misfarges og blir gul. Det første var en slags lillasjampo for hunder, og den klødde veldig mye. Prøvde en for sart hud etterpå, den var litt bedre, men klødde den også. Endte opp med å vaske han med Dr Greve intimsåpe resten av hans liv.. Den klødde ikke, var enkel å skylle ut og luktet helt ok. 

Anonymkode: 0e05c...937

Husker søsteren min var tom for hundeshampo en gang og vasket til slutt hunden med intimsåpe. Pelsen ble kjempefin, så hun bruker kun det nå. Vurderer å prøve det på hunden min også.

Anonymkode: 37062...ce4

• Liker 1
Gjest Whiskey hangover
Skrevet

Man skal ikke bruke intimsåpe på hunder. Den har for lav pH. Hundene har høyere ph enn vi har. Reliq sjampoen som er linka til høyere oppe, er bra. Jeg har brukt den i årevis, selv. Tenk på hundens beste. Intimsåpe er virkelig, ikke bra. 

Skrevet

Til Samojeden min bruker jeg enten pethead bright white, blåshampooen til KW, evt aloe Vera shampooen til KW. Pethead sin er favoritt med aloe Vera på nr 2.

• 10 måneder senere...
Skrevet

Bruker hundeshampoo i merket espree. Funker fint for min hund med mye pels, blir ikke floker og lukter godt 😊

AnonymBruker
Skrevet

Bruker en shampoo-bar kjøpt på helsekost. Lett å fordele og lett å skylle ut. Merker hunden klør seg mye mindre nå enn ved andre sjampoer vi har forsøkt. Har mye pels og tykk underull. 

Anonymkode: 1179b...68c

Skrevet

K9 Aloe Vera Competition Sjampo :)  
Pelsen blir mjuk og god, ingen flass eller kløe 

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...