AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Hei Er tjukk og må ned rundt 20 kg. Vil ha en «veltrent» kropp jeg kan ha året rundt. Hvordan gjør de som er ripped det? Føler det er så vanskelig å regne ut alt av fett, karbo og proteiner. Er det umulig om man ikke har en slik diettplan? Anonymkode: 12a48...881
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 Ville bare anbefalt deg å ta kontakt med en online coach! Der kan du få kostholdsplan og treningsprogram, uten at det koster flesk. Når du har fått treningsplan bør du se videoen på YouTube av alle øvelsene, slik at du vet hvordan de skal gjøres! Å være ripped hele året eller gå ned 20 kg bør ikke være målet. Vekt sier ingenting, men centimeter rundt midje, lår osv derimot sier mye mer! HUSK at muskler er større i masse enn fett. Anonymkode: 16171...1de
linsejesus Skrevet 28. mai 2018 #4 Skrevet 28. mai 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: Hei Er tjukk og må ned rundt 20 kg. Vil ha en «veltrent» kropp jeg kan ha året rundt. Hvordan gjør de som er ripped det? Føler det er så vanskelig å regne ut alt av fett, karbo og proteiner. Er det umulig om man ikke har en slik diettplan? Anonymkode: 12a48...881 Kaloritelling funker for mange. Selv blir jeg bare stressa av det. Det som funker for meg er å spise litt mindre kaloritett mat og sukkertøy, og mer protein, fiber og fett. Fett er veldig kaloritett, men metter bedre og lenger enn karbohydrater. Kombinert med styrketrening ca annenhver dag, noen rolige turer og periodisk faste (spiser ikke frokost og lunsj), har jeg etter hvert mistet en del fett og lagt på meg en del muskelmasse. Kunne sikkert fått raskere resultater hvis jeg hadde finregnet på kaloriene, men det gjelder å finne noe som funker for meg over tid uten å stresse meg. Spiser litt mer fett de dagene jeg ikke trener, og unner meg mer karbohydrater etter trening. Det er også viktig å sove nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå