AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Del Skrevet 27. mai 2018 Hvor går dere for å finne nye mennesker å bli kjent med? Aktivitetsvenner, facebook, sukker, instagram, jobb, fritidsaktivitet? Angående nettsider, hvilke er best og mest seriøse for å søke venner? Og hva med venneforumet på KG, er det noen voksne 40+ som har opplevd å finne venner der? Og hvilke aktiviteter har du opplevd fungerer best for å bli kjent med nye mennesker samtidig som du gjør noe aktivt? Selv forsøkte jeg aktivitetsvenner en stund, men opplevde det var velig treigt og liten aktivitet der. Særlig kun useriøse som tok kontakt. Kvinne 45 Anonymkode: b223d...a38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #2 Del Skrevet 28. mai 2018 Dytter opp tråden Anonymkode: b223d...a38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #3 Del Skrevet 28. mai 2018 Klatring! For det er en sport hvor man må være to, det går ikke alene. Veldig sosial sport, god trening, og lavterskel. Finnes og en del grupper på facebook hvor man kan søke etter klatrepartner :) Anonymkode: d22c4...181 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinyBean Skrevet 28. mai 2018 #4 Del Skrevet 28. mai 2018 Forlater leiligheten og melder meg på aktiviteter hvor det er andre på samme eller nær alder. Er åpen og blid for å bryte isen. Prøver generelt å ikke holde meg hjemme så ofte lenger, merker både sosialt og produktivitetsmessig at det hjelper. Sosiale aktiviteter funker greit. Jeg går også på universitet nå, som er en ganske fin arena for meg å skaffe nye venner og nettverk. Frivillig arbeid er kanskje også et bra område? Ridning, svømming, osv. Alt som får deg ut av hus egentlig, er selv ganske lei av å bare chatte online med folk. Sunt for helsa, kropp og sinn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #5 Del Skrevet 29. mai 2018 21 timer siden, TinyBean skrev: Forlater leiligheten og melder meg på aktiviteter hvor det er andre på samme eller nær alder. Er åpen og blid for å bryte isen. Prøver generelt å ikke holde meg hjemme så ofte lenger, merker både sosialt og produktivitetsmessig at det hjelper. Sosiale aktiviteter funker greit. Jeg går også på universitet nå, som er en ganske fin arena for meg å skaffe nye venner og nettverk. Frivillig arbeid er kanskje også et bra område? Ridning, svømming, osv. Alt som får deg ut av hus egentlig, er selv ganske lei av å bare chatte online med folk. Sunt for helsa, kropp og sinn! Men hva slags aktiviteter, hvor og når? Deltar du på aktiviteter på dagtid er det ofte bare pensjonister og få andre grupper av mennesker. Anonymkode: b223d...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå