Gå til innhold

MISFITS, har et viktig spørsmål!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er totalt forelsket i Nathan, jeg elsker å se ham, alt han sier, gestikuleringen.. han har bare gitt meg en helt fantastisk opplevelse av serien og det er sjeldent jeg finner en serie jeg liker.

Men!!!! 

Det ser ut som de har byttet han ut med en annen "wanker!" Og dette er i sesong 3.

Er dette foreal ? Permanent? Hvorfor er han gammel???

Kommer Nathan tilbake??? Ellers har ikke denne serien noe mening for meg!

Anonymkode: 93195...d4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja han forsvinner fra serien. Men pliiis fortsett å se, det kommer så SYYYKT mye bra i flere av sesongene fremover!! Bare vær tålmodig, Its gonna blow your mind 😁

Anonymkode: 66aa1...0c4

• Liker 4
Skrevet

Jeg sluttet også å se etter at de byttet han ut med en wannabe Nathan , han blir for lik!! Samtidig som han ikke skal være samme rollefigur som Nathan.

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Vinglass skrev:

Jeg sluttet også å se etter at de byttet han ut med en wannabe Nathan , han blir for lik!! Samtidig som han ikke skal være samme rollefigur som Nathan.

Bare fortsett. Jeg var også negativ først, men jeg er sjeleglad for at jeg så ferdig hele serien. Den er fantastisk!

Anonymkode: 19e87...db1

AnonymBruker
Skrevet
På 27.5.2018 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Ja han forsvinner fra serien. Men pliiis fortsett å se, det kommer så SYYYKT mye bra i flere av sesongene fremover!! Bare vær tålmodig, Its gonna blow your mind 😁

Anonymkode: 66aa1...0c4

Kan du si ifra når det blir bra igjen? Har holdt ut langt uti sesong 5 men jeg virkelig kjeder meg. Savner Nathan.

På 28.5.2018 den 14.06, Vinglass skrev:

Jeg føler også at de prøvde å finne en "roligere" versjon av Nathan. For det første er han veldig mye eldre enn resten av gjengen og han er ikke kjekk engang.

Anonymkode: 6112d...8e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...