Gå til innhold

Trives du best i et forhold eller som singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva trives du best med? Å være i et forhold eller være singel? 

Anonymkode: faa20...456

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Singel. 

Anonymkode: 42dcc...679

• Liker 3
Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Har vært alene i 3 år nå og syntes det har vært utrolig deilig,men nå ønsker jeg meg en kjærest.Så alt til sin tid😜

AnonymBruker
Skrevet

Forhold.

Nå er jeg i et avstandsforhold og kommer til å være det i ca et år til, så prøver å nyte alenetid og være mye med venner og familie (som jeg ville gjort som singel), samtidig som jeg selvsagt helst vil være med kjæresten. Men, et år går fort, og jeg gleder meg veldig til å flytte sammen med han. Har det helt klart aller best med han, men prøver å ha det best mulig alene også :)

Anonymkode: 96fbf...5f1

AnonymBruker
Skrevet

Forhold, definitivt! Trodde jeg trivdes best som singel til jeg fant den rette, og kunne aldri tenkt meg å være singel igjen. Håper aldri det skjer! 

Anonymkode: 7728b...866

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Uten tvil singel!

Anonymkode: 4f7c3...825

Skrevet

I forhold❤️. Jeg elsker trygghet, nærhet, stabilitet og sex.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er usikker. Jeg syntes det er veldig hyggelig å være i et forhold, men samtidig føler jeg jeg mister mye av meg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Singel. Innsett at forhold byr meg imot, ganske enkelt.

Anonymkode: ce075...9d3

Skrevet

Forhold.

Jeg syns det er så fint å ha en person man deler hverdagslige "nyheter" med. Vært mye singel, men følte i de periodene at noe manglet fra livet mitt. Følte også mye på frykt for å aldri finne noen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Singel. Var sammen med en psykopat i 4 år og har blitt helt «forholdsskada». Jeg skal være fri resten av livet.

Anonymkode: 2ef4b...7ea

AnonymBruker
Skrevet

Singel! Blir deprimert av å ha noen gående oppå meg som skal ha en mening om alt.

Anonymkode: cf7bf...757

• Liker 1
Skrevet

I forhold. Men heller singel enn i ett dårlig forhold.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Singel, uten tvil.

Anonymkode: bb307...07c

Skrevet

Forhold

AnonymBruker
Skrevet

Alt til sin tid, men jeg har hatt mine beste perioder i livet da jeg var helt singel. Altså ikke i et forhold og heller ikke noe ønske om å bli det. Jeg forholdte meg ikke til det motsatte kjønn i det heletatt og det gikk veldig bra. Nå er jeg fremdeles singel men med et ønske om å finne noen og det merker jeg er noe ganske annerledes, på en dårlig måte. Jeg savner meg selv fra da jeg levde som ei lærd nonne, det eneste jeg brydde meg om var studiene mine og faget mitt. Helt nydelig :)

Anonymkode: c8043...0dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forhold. :) 

Anonymkode: 7c5d5...6da

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg liker å være singel, jeg synes det er helt greit. Men jeg trives best i et godt forhold til en flott kvinne. Det jeg ikke fikser er et å kverne på et sviktende, mangelfullt forhold og bare grunnet stahet tilføre et forhold kunstig ånderett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...