AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Jeg er student i kvinnedominert miljø (pedagogiske fag), og vi henger svært lite med de andre fakultetene på UiO, så det er ikke særlig enkelt å møte folk der.. med mindre det er noe jeg har oversett. Hvor er det mulig å møte single menn i Oslo, som er ute etter et seriøst forhold? Anonymkode: 0d7ea...36f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 De oppbevares nok ikke på et spesielt sted Enten møter man noen via kjente, via en hobby/aktivitet, Tinder eller andre datingsider. Flere av mine venninner har møtt bra karer via Tinder som de har vært sammen med i flere år nå, samboere, barn osv, men det er gjerne en del dårlige dater man må gjennom først. Anonymkode: c1c5d...7fb 7
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #4 Skrevet 27. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De oppbevares nok ikke på et spesielt sted Enten møter man noen via kjente, via en hobby/aktivitet, Tinder eller andre datingsider. Flere av mine venninner har møtt bra karer via Tinder som de har vært sammen med i flere år nå, samboere, barn osv, men det er gjerne en del dårlige dater man må gjennom først. Anonymkode: c1c5d...7fb Jeg spurte ikke etter ett spesielt sted heller. Takk for svar ellers! Anonymkode: 0d7ea...36f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 Svar til trådtittel; Du kan lete Storo storsenter. Det er stedet for single, seriøse menn. Alle samles der. Anonymkode: f3f66...4a0 8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #6 Skrevet 27. mai 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er student i kvinnedominert miljø (pedagogiske fag), og vi henger svært lite med de andre fakultetene på UiO, så det er ikke særlig enkelt å møte folk der.. med mindre det er noe jeg har oversett. Hvor er det mulig å møte single menn i Oslo, som er ute etter et seriøst forhold? Anonymkode: 0d7ea...36f Vurdert å melde deg inn i noen av universitetsforeningene i stedet for fakultetsforeningene? Mitt inntrykk er i hvert fall at en fin måte å å finne seriøse menn på er å utvide det sosiale nettverket. Anonymkode: a3ec6...120 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #7 Skrevet 27. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vurdert å melde deg inn i noen av universitetsforeningene i stedet for fakultetsforeningene? Mitt inntrykk er i hvert fall at en fin måte å å finne seriøse menn på er å utvide det sosiale nettverket. Anonymkode: a3ec6...120 Ja, har tenkt på det, er bare det at jeg ikke har overskudd til mye sånn forpliktet frivillighets-greier. Kan stille opp et par ganger i semesteret kanskje, men ikke mer enn det. Anonymkode: 0d7ea...36f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #8 Skrevet 27. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svar til trådtittel; Du kan lete Storo storsenter. Det er stedet for single, seriøse menn. Alle samles der. Anonymkode: f3f66...4a0 Ehh, javel... Anonymkode: 0d7ea...36f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #9 Skrevet 27. mai 2018 Hva mener du med en seriøs mann? Anonymkode: 44a70...ab8
Gent82 Skrevet 27. mai 2018 #10 Skrevet 27. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med en seriøs mann? Anonymkode: 44a70...ab8 Ååå kom igjen 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #11 Skrevet 27. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med en seriøs mann? Anonymkode: 44a70...ab8 Gidd å lese setning nr. 2 i HI, så skjønner du. Anonymkode: 0d7ea...36f 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #12 Skrevet 27. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Gidd å lese setning nr. 2 i HI, så skjønner du. Anonymkode: 0d7ea...36f Trenger ikke være seriøs selv om man studerer på UiO. Don't judge a book by it's cover... Anonymkode: 44a70...ab8
Gent82 Skrevet 27. mai 2018 #13 Skrevet 27. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger ikke være seriøs selv om man studerer på UiO. Don't judge a book by it's cover... Anonymkode: 44a70...ab8 Les alt én gang til...vær så snill 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #14 Skrevet 29. mai 2018 På 27.5.2018 den 21.55, Gent82 skrev: Les alt én gang til...vær så snill Tror nok vedkommende bare vil være vanskelig. Anonymkode: 0d7ea...36f 2
Gent82 Skrevet 29. mai 2018 #15 Skrevet 29. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror nok vedkommende bare vil være vanskelig. Anonymkode: 0d7ea...36f Tja. Eller dysleksi. Er du ts? Uansett, tror ikke seriøse single har en egen møteplass hvor man kan treffe dem. Det er helt umulig å vite hvem som er bra, og man må bare ta en sjans og håpe man finner en på veien. Roll of the dice. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #16 Skrevet 29. mai 2018 2 timer siden, Gent82 skrev: Tja. Eller dysleksi. Er du ts? Uansett, tror ikke seriøse single har en egen møteplass hvor man kan treffe dem. Det er helt umulig å vite hvem som er bra, og man må bare ta en sjans og håpe man finner en på veien. Roll of the dice. Ja jeg er ts. Men som sagt, spurte ikke etter en bestemt plass. Anonymkode: 0d7ea...36f
Gent82 Skrevet 29. mai 2018 #17 Skrevet 29. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg er ts. Men som sagt, spurte ikke etter en bestemt plass. Anonymkode: 0d7ea...36f Nei, selvsagt, du gjorde det veldig klart i spørsmålet ditt "Hvor er det mulig å møte single menn i Oslo, som er ute etter et seriøst forhold?" Håper du leste hele mitt forrige svar og ikke bare leser det du velger å lese Lykke til ja 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #18 Skrevet 29. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja jeg er ts. Men som sagt, spurte ikke etter en bestemt plass. Anonymkode: 0d7ea...36f Hva spurte du etter da? Synes du har fått noen gode tips her, om å utvide det sosiale nettverket ditt f.eks., så får du se hva som skjer. Anonymkode: 50228...319 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #19 Skrevet 29. mai 2018 Jeg gikk på UiO noen år selv og jeg husker at UV-fakultetet er kvinnedominert. Like ved siden av Helga Engs hus ligger Fysikkbygningen. Nå sier jeg ikke at du skal gå inn på fysikkbygningen og prøve å sjekke opp en tilfeldig mannlig student. Derimot er det mange foreninger rundt på Blindern. Det er filmkvelder, fester, alt mulig rart. Sjekk oppslagene på oppslagstavler u de forskjellige byggene, kanskje særlig i bygg på Matematisk-Naturvitenskapelig fakultet (unntatt biologi, der er det stor overvekt kvinner). Da jeg gikk der var det f. eks. ingen krav om at man måtte være MatNat-student for å komme inn på Realistforeningens fester. Medlemskap kunne man kjøpe i døra om man ikke allerede var medlem. Nå er det riktignok eksamenstid, så det er kanskje mest aktuelt å prøve dette når høstsemesteret starter. Når det gjelder det å finne en mann som er seriøs, altså som er ute etter et forhold, er det nok ikke noe spesielt sted i Oslo slike menn oppholder seg, de er jevnt fordelt sammen med mennene som ikke er ute etter noe seriøst. Anonymkode: 028d0...e76
herzeleid Skrevet 29. mai 2018 #20 Skrevet 29. mai 2018 Det er da masse studentpuber på UiO så hvorfor ikke ta festen videre innom disse en helg, eller møte opp når det er større arrangementer på disse? I kjelleren til realistforeningen er det overvekt menn så om du tar med pedagogikkjentene blir det sikkert god stemning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå