Gå til innhold

IPod, MP3 spiller etc

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har tenkt å overraske mannen min med en IPod eller lignende til busdagen hans. Jeg har imidlertid ikke peiling på hva dette brukes til bortsett fra til å lagre musikk. Nå håper jeg at noen av dere kan være så snille å fortelle meg litt om bruksområdene til disse og hva som evt. skiller de forskjellige merkene. Hva er bra/ikke bra og hva bør man tenke på. Hvor får man kjøpt dette i Oslo? Er det noen butikker der man kan få god hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Creative Zen Micro . Jeg har vært fornøyd hittil, den har litt lenger batterilevetid enn ipod mini. Ellers er det radio på den, 5 GB, stort display, grei i bruk (etter litt tukling).

Er fornøyd, den kosta meg 2200, men det varierer litt fra butikk til butikk.

Gjest gjesten
Skrevet

Vil anbefale deg å søke på ipod på nettet, så finner du mye informasjon både på norsk og engelsk. Slik jeg har oppfattet det er en ipod mye forskjellig. Ipod kommer i ulike utgaver noe som påvirker hva du kan gjøre med den. Den enkleste utgaven er ikke noe annet enn en vanlig mp- 3 spiller ,mens den vanlige ipoden kan du lagre mye på av både bilder og musikk. Pris på den vanlige ipoden ligger på rundt 2700, men miniutgavenfra en tusenlapp.

Gjest Dazed
Skrevet
Jeg har Creative Zen Micro . Jeg har vært fornøyd hittil, den har litt lenger batterilevetid enn ipod mini. Ellers er det radio på den, 5 GB, stort display, grei i bruk (etter litt tukling).

Er fornøyd, den kosta meg 2200, men det varierer litt fra butikk til butikk.

¨

Jeg har Creative zen touch 20GB. Og jeg må si du gjorde et dårlig kjøp da jeg også kjøpte min for 2200 kr :P jeg er forresten ganske fornøyd med min, selv om den veier et tonn :ler:

Gjest Madeline
Skrevet

Hva du skal kjøpe, kommer vel litt an på bruken. Mp3 spillerne er små og greie å bruke på joggeturen, men har ikke like stor lagringskapasitet som i-poden. Det er mye å velge mellom. Med radio, uten radio, liten lagringskapasitet og stor. Billig og dyr. Liten og noe større. Med andre ord så må du finne ut hva han trenger og hva du har råd til. Har også blitt foretatt tester bl.a. på TV2 (du finner disse på nettsiden til tv2).

Skrevet
Jeg har Creative zen touch 20GB. Og jeg må si du gjorde et dårlig kjøp da jeg også kjøpte min for 2200 kr :P jeg er forresten ganske fornøyd med min' date=' selv om den veier et tonn :ler:[/quote']

Det syns ikke jeg. Jeg var fult klar over at jeg kunne få tak i den med 20 GB. Men for meg er vekten og at den er liten veldig viktig. Det holder lenge med 5GB.

Så at det er et dårlig kjøp for meg er det bare jeg som kan utale meg om.

Gjest Gjesta
Skrevet

Testen på TV2 var litt idiotisk synes jeg, i og med at de kun testet de store spillerne, som man nesten må ha trillebår for å frakte rundt :-?

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Creative Zen Micro! Har over 800 sanger på den, og ennå har jeg plass igjen. Tror egentlig ikke de fleste har bruk for så mye mer - litt av vitsen er jo at man skal rekke å høre på musikken også, ikke bare ha den lagret for moro skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...