AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Hei! Etter et lengre forhold og noen barn, så er det nå over. Årsakene er ikke så viktig - til den diskusjonen finnes vel et eget sørgeforum. Når jeg leser innlegg og tråder her, så virker det som om det er "mange" kvinner som mistrives i forholdet sitt. For lite oppmerksomhet, for lite engasjement, for lite sex, for lite kos. I mange tilfeller fører det i verste fall til at de går ut av forholdet. Spørsmålet mitt blir da, hvor i all verden finner man disse kvinnene? Ja, helt generelt, hvor er det egentlig folk finner hverandre nå for tiden? Er det bare nettdating som gjelder? Jeg er ikke engang 40, og synes selv jeg fortsatt har masse nærhet, kjærlighet og lidenskap å tilby "den rette". Men hvordan i all verden finne denne personen?! Gode tips mottas. Hilsen ganske nyseparert mann. Anonymkode: beedb...15f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 Ditto, kvinne 33 her🤓 Vurdert finne meg en stabil mann som sengepartner, har behov men ikke lysten på ett forhold med det første.. Anonymkode: ef517...727
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 Synes dette blir et litt merkelig spørsmål. Som i tidligere tider er det jo forskjellige steder man kan finne en partner, via jobb, gjennom venner, hobby osv. I tillegg er det jo nettdating, som man vel ikke kan ha unngått å høre om i dag. Du har vel ikke levd under en stein selv om du har vært i et forhold. Anonymkode: bfb79...ce3 1
Xcase33 Skrevet 28. mai 2018 #4 Skrevet 28. mai 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Etter et lengre forhold og noen barn, så er det nå over. Årsakene er ikke så viktig - til den diskusjonen finnes vel et eget sørgeforum. Når jeg leser innlegg og tråder her, så virker det som om det er "mange" kvinner som mistrives i forholdet sitt. For lite oppmerksomhet, for lite engasjement, for lite sex, for lite kos. I mange tilfeller fører det i verste fall til at de går ut av forholdet. Spørsmålet mitt blir da, hvor i all verden finner man disse kvinnene? Ja, helt generelt, hvor er det egentlig folk finner hverandre nå for tiden? Er det bare nettdating som gjelder? Jeg er ikke engang 40, og synes selv jeg fortsatt har masse nærhet, kjærlighet og lidenskap å tilby "den rette". Men hvordan i all verden finne denne personen?! Gode tips mottas. Hilsen ganske nyseparert mann. Anonymkode: beedb...15f Det er et såpass stort kvinneunderskudd i Norge..særlig i den aldersgruppen du befinner deg at jeg ville sett mot utlandet. Med mindre du vil ha ei Norsk kvinne med ganske mye bagasje og unger med 2-3ulike mannfolk ihvertfall. 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #5 Skrevet 28. mai 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Etter et lengre forhold og noen barn, så er det nå over. Årsakene er ikke så viktig - til den diskusjonen finnes vel et eget sørgeforum. Når jeg leser innlegg og tråder her, så virker det som om det er "mange" kvinner som mistrives i forholdet sitt. For lite oppmerksomhet, for lite engasjement, for lite sex, for lite kos. I mange tilfeller fører det i verste fall til at de går ut av forholdet. Spørsmålet mitt blir da, hvor i all verden finner man disse kvinnene? Ja, helt generelt, hvor er det egentlig folk finner hverandre nå for tiden? Er det bare nettdating som gjelder? Jeg er ikke engang 40, og synes selv jeg fortsatt har masse nærhet, kjærlighet og lidenskap å tilby "den rette". Men hvordan i all verden finne denne personen?! Gode tips mottas. Hilsen ganske nyseparert mann. Anonymkode: beedb...15f Det er litt vanskelig å møte noen, for selve sjekkingen er litt mer flyktig i nettdatingen. Samtidig er det en effektiv og enkel måte å komme i kontakt med single på. Så mitt råd er å melde deg på Tinder og Sukker, og så skrive litt med de du liker, og kanskje møte en og annen. Og så må du har øynene med deg, for du treffer jo single kvinner overalt. Det er lov å smile og snakke med fremmede, tror noen ganger menn glemmer det. Lykke til! Og husk at det haster kanskje ikke å stupe inn i nytt forhold, lev heller livet ditt og sett pris på det livet og hverdagen tilbyr. Anonymkode: da812...f61 1
Ruffe Skrevet 29. mai 2018 #6 Skrevet 29. mai 2018 Melder meg på her...hvor finner man kvinnene nå til dags? 🙈 2
Valmuefrø Skrevet 29. mai 2018 #7 Skrevet 29. mai 2018 Nettet, jobb, sosiale aktiviteter, på byen, gjennom venner. Er mer spørsmål om hvor mye man vil by på seg selv og hvor mange skuffelser man orker før man får nok. når det gjelder ulykkelige forhold slik du beskriver i HI så handler det om at folk ikke har baller til å bryte. Folk drar døde forhold i flere år også blir man overrasket når den andre eller en selv blir forelsket i en annen og/eller er utro. Det er nok av partnere å velge i på samtlige arenaer. Det du må bestemme deg for er hva du vil ha og lete aktivt etter nettopp det. På den andre siden så er ikke oddsen nøyaktig på din side når du er relativt nyseparert. Man trenger ikke forstå det selv, men det ender nok i en rebound før det blir noe mer ekte. Lykke til på kjøttmarkedet! (før noen sier jeg er bitter og negativ så vil jeg påpeke at jeg er nyforelsket i nye kjæresten min. Har dog vært på mange dates og vært singel en stund så husker godt hvordan den tiden der var)
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 29. mai 2018 #8 Skrevet 29. mai 2018 (endret) På 28.5.2018 den 2.10, Xcase33 skrev: Det er et såpass stort kvinneunderskudd i Norge..særlig i den aldersgruppen du befinner deg at jeg ville sett mot utlandet. Med mindre du vil ha ei Norsk kvinne med ganske mye bagasje og unger med 2-3ulike mannfolk ihvertfall. Jeg har aldri skjønt de som sier kvinner i den alderen har mye bagasje og unger med ulike menn. Jeg bor i Oslo og synes jeg ser mange single. For min del så fant jeg min samboer her inne, og han kommer fra langt oppi gokk. Endret 29. mai 2018 av Sjokoladeknask
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #9 Skrevet 29. mai 2018 Lurer på det samme selv! Alle foreslår hobby/sosiale aktiviteter. Hobbyen min har jeg drevet med siden jeg var 8 år, er nå 34 uansett har jeg aldri møtt noen der. Jeg bor slik til at da må noen dette ned fra himmelen eller kjørt feil for finne noen i nærområdet. Nettdating er eneste måten tror jeg, men der vil jo guttene bare en ting Anonymkode: 1665f...ff3
Jentadi Skrevet 29. mai 2018 #10 Skrevet 29. mai 2018 Dere finner dem på nettet. Lykke til i jakten på kjærligheten😊 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #11 Skrevet 29. mai 2018 TS her. Tar flere sitater på en gang her. Quote Synes dette blir et litt merkelig spørsmål. Som i tidligere tider er det jo forskjellige steder man kan finne en partner, via jobb, gjennom venner, hobby osv. I tillegg er det jo nettdating, som man vel ikke kan ha unngått å høre om i dag. Du har vel ikke levd under en stein selv om du har vært i et forhold. Noe av cluet her er at det ikke er så aktuelt å sjekke opp alle som virker noenlunde attraktive og ikke har ring på fingeren. Hvis man kan skippe den første terskelen, og heller komme i kontakt med andre i samme situasjon som faktisk er åpen for et forhold, så er mye tid, skuffelse og frustrasjon spart. Quote Nettet, jobb, sosiale aktiviteter, på byen, gjennom venner. Er mer spørsmål om hvor mye man vil by på seg selv og hvor mange skuffelser man orker før man får nok. Nettopp, å gå rundt med en grønn lue er sikkert mulig, men ikke så veldig ønskelig. Quote Med mindre du vil ha ei Norsk kvinne med ganske mye bagasje og unger med 2-3ulike mannfolk ihvertfall. Vel, en kvinne i 30-åra med et par barn fra før (på deltid!) hadde slett ikke gjort noe. Quote Det er litt vanskelig å møte noen, for selve sjekkingen er litt mer flyktig i nettdatingen. Samtidig er det en effektiv og enkel måte å komme i kontakt med single på. Så mitt råd er å melde deg på Tinder og Sukker, og så skrive litt med de du liker, og kanskje møte en og annen. Og så må du har øynene med deg, for du treffer jo single kvinner overalt. Det er lov å smile og snakke med fremmede, tror noen ganger menn glemmer det. Lykke til! Og husk at det haster kanskje ikke å stupe inn i nytt forhold, lev heller livet ditt og sett pris på det livet og hverdagen tilbyr. Takk for lykkeønske. Tinder frister ikke så veldig, uten at jeg har verken prøvd det eller sett på andre prøve det. På Sukker eller Møteplassen er det kanskje mulighet for å beskrive seg selv litt mer detaljert? Å snakke med en hver tilfeldig kvinne er ikke helt min stil. Dessverre. Er nok for sjenert til det. Når du sier lev heller livet ditt, så er jeg kanskje enig i det. Men samtidig, når barna er hos ex'en, og huset er tomt, så tenker jeg at her er det både husrom og hjerterom til en special one.. Livet er ikke helt det samme uten å kunne gi og få kjærlighet og nærhet. Quote Det er nok av partnere å velge i på samtlige arenaer. Det du må bestemme deg for er hva du vil ha og lete aktivt etter nettopp det. På den andre siden så er ikke oddsen nøyaktig på din side når du er relativt nyseparert. Man trenger ikke forstå det selv, men det ender nok i en rebound før det blir noe mer ekte. Om den man eventuelt treffer er en "rebound" eller ikke, det vet man vel ikke før man faktisk har forsøkt å treffe noen. Anonymkode: beedb...15f
Almond Skrevet 29. mai 2018 #12 Skrevet 29. mai 2018 På 28.5.2018 den 2.10, Xcase33 skrev: Det er et såpass stort kvinneunderskudd i Norge..særlig i den aldersgruppen du befinner deg at jeg ville sett mot utlandet. Med mindre du vil ha ei Norsk kvinne med ganske mye bagasje og unger med 2-3ulike mannfolk ihvertfall. Det der er faen meg det dummeste jeg har lest på KG i dag 😂 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #13 Skrevet 29. mai 2018 Hvorfor barn på deltid med utropstegn? Hvorfor er i det heletatt deltid så viktig? Ikke så glad i barn eller? Anonymkode: aefdd...cd1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #14 Skrevet 29. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor barn på deltid med utropstegn? Hvorfor er i det heletatt deltid så viktig? Ikke så glad i barn eller? Anonymkode: aefdd...cd1 Ikke er jeg ta men regner med at han ønsker litt alenetid med sin nye kjærester. Skulle jeg ha funnet ny kjæreste med barn fra før hadde ikke jeg orket ungene 100% Anonymkode: ae656...362 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #15 Skrevet 29. mai 2018 32 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor barn på deltid med utropstegn? Hvorfor er i det heletatt deltid så viktig? Ikke så glad i barn eller? Anonymkode: aefdd...cd1 Merkelig konklusjon. Har selv barn på deltid, og hvis jeg først skal finne en ny partner, så vil jeg gjerne ha mulighet for en del kjærestetid sammen. Men om "den rette" har barn på heltid så er ikke det noe hinder i seg selv egentlig. Anonymkode: beedb...15f 1
Marina234 Skrevet 29. mai 2018 #16 Skrevet 29. mai 2018 (endret) Jeg har funnet verdens kjekkeste mann gjennom nettdating. Endret 29. mai 2018 av Marina234 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #17 Skrevet 30. mai 2018 På 28.5.2018 den 2.10, Xcase33 skrev: Det er et såpass stort kvinneunderskudd i Norge..særlig i den aldersgruppen du befinner deg at jeg ville sett mot utlandet. Med mindre du vil ha ei Norsk kvinne med ganske mye bagasje og unger med 2-3ulike mannfolk ihvertfall. Det med at det er kvinneunderskudd er bare tull! Jeg bor i en by, og på tinder og andre nettsider finner man omtrent aldri menn som ser normal ut eller er seriøs. Det er veldig mye useriøst, utlendinger (greit det, men jeg vil ha en som er norsk), de som aldri får seg noe, som sannsynligvis aldri har hatt kjæreste. Frekt sagt, men det er sant. Vet om et par jenter/damer som har funnet kjæresten på tinder, og det er da sikkert 1 av 1000 skikkelige folk der inne, og de blir jo tatt med en gang. Og hver gang jeg ser en som ser grei ut "på gata" (ser absolutt ikke etter noe modell, bare helt vanlig), så har han ei ved siden av seg/hengende bak seg. Anonymkode: 4fda5...cd2 1
Xcase33 Skrevet 30. mai 2018 #18 Skrevet 30. mai 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Det med at det er kvinneunderskudd er bare tull! Jeg bor i en by, og på tinder og andre nettsider finner man omtrent aldri menn som ser normal ut eller er seriøs. Det er veldig mye useriøst, utlendinger (greit det, men jeg vil ha en som er norsk), de som aldri får seg noe, som sannsynligvis aldri har hatt kjæreste. Frekt sagt, men det er sant. Vet om et par jenter/damer som har funnet kjæresten på tinder, og det er da sikkert 1 av 1000 skikkelige folk der inne, og de blir jo tatt med en gang. Og hver gang jeg ser en som ser grei ut "på gata" (ser absolutt ikke etter noe modell, bare helt vanlig), så har han ei ved siden av seg/hengende bak seg. Anonymkode: 4fda5...cd2 https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/_attachment/39398?_ts=132af1c6be0 Singel i stan I byer og sentrale strøk er det vanligere å bo alene enn i mindre sentrale strøk, dette gjelder både for kvinner og menn. I de mest sentrale kommunene bor 27 prosent av menn 20-59 år alene, mens tilsvarende andel for kvinner i samme kommuner er 17 prosent. I de mindre sentrale kommunene er det et noe større overskudd av enslige menn i aldersgruppen 20-59 år. Her bor to av ti menn alene, mens det samme gjelder kun én av ti kvinner. Du sa hvafornoe om kvinneunderskudd ? Har aldri brukt Tinder, høres ikke ut som plassen for meg nei. Kvinner som ikke kan se forskjellen på en mann som er interessert i dem av de rette grunnene vs de grunnene du ikke ønsker han skal like deg for engang ..vel dem er det ikke så mye håp for egentlig 😛 skremmende mange er i den kategorien ..håper ikke du også er der? Til sist hvis du skal påstå at noe er tull så hjelper det å kunne underbygge det med hvorfor ...eller er ikke det vanlig Tinder etikette ? 1
Gent82 Skrevet 30. mai 2018 #19 Skrevet 30. mai 2018 Tror det fungerer sånn at folk har en drøss med one night stands, og så blir man sammen med den som blir gravid.
Gjest Overrasket Skrevet 30. mai 2018 #20 Skrevet 30. mai 2018 Jeg har utelukkende møtt kvinner helt tilfeldig ute i den store verden, ved å koble av fra elektroniske enheter og bare være tilstede i omgivelsene rundt meg. Ved å prate med fremmede, sosialisere seg, ta en reise og bare leve litt så synes jeg ikke det er så himla vanskelig å møte nye folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå