AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Noen som har greie på Italienske retter? Og som hører hva hun sier på denne videoen ca 57.10 min. et eller annet og "my favorite dish".https://www.youtube.com/watch?v=Npqwcmu3GxE&t=358s Anonymkode: 25258...95b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 Takk, syns det så godt ut. Akkar har jeg ikke hødt om før, er det noe de selger i norske butikker? Anonymkode: 25258...95b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #4 Skrevet 28. mai 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk, syns det så godt ut. Akkar har jeg ikke hødt om før, er det noe de selger i norske butikker? Anonymkode: 25258...95b Du finner det ferdig innbakt og klar til fritering i mange frysedisker. Fersk akkar kan du være heldig å finne i fiskedisken på enkelte større butikker og/eller fiskebutikker, vil jeg tro, men det er nok ikke en del av standardutvalget. Den kan skjæres i ringer, duppes i frityrrøre og friteres (slik du finner den i frysedisken), eller fylles med alskens godt og grilles (raskt - for mye stekt og den blir som gummistrikk!). Anonymkode: bba2a...c9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå