AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Hellu! hvordan funker det med minisats/barnepass på sats/elixia? Passer de bare sovende babyer? Noen som har vært på strong mama-timer? Er det bra? Anonymkode: 1c285...3b0
Vera Vinge Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 De passer våkne babyer også, men kommer jo og henter deg hvis babyen begynner å gråte mye og ikke lar seg trøste. Jeg leverte barna både våkne og sovende som babyer, men sørget for at de var mette, og ikke alt for trøtte om de ble levert våkne. Og så begynte jeg å løpe intervaller da den eldste var baby, for da fikk jeg trent effektivt, i tilfelle jeg måtte bli henta underveis og ikke fikk trent mer. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 Har levert baby der fra hun var 9 uker eller hva det var, tidligste man kunne i alle fall. Det har fungert veldig fint. Hun elsker det og begynner nå å klappe når hun kommer inn dit. Det føles veldig trygt at man vet at de henter deg om det er noe, det har dog aldri skjedd her da... Anonymkode: a7b35...879
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #4 Skrevet 28. mai 2018 Har de personale som har kapasitet til å underholde babyer? Tenker hvis det er mange barn der på en gang Anonymkode: 1c285...3b0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #5 Skrevet 28. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har de personale som har kapasitet til å underholde babyer? Tenker hvis det er mange barn der på en gang Anonymkode: 1c285...3b0 Der jeg trener, på dagtid har jeg aldri opplevd at de har mer enn et par-tre babyer. Jeg unngår dog helger og ettermiddager da er det flere og eldre barn. Anonymkode: a7b35...879
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå