Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle mine venner har bestemt seg for å bli "voksne" og liker ikke lenger å finne på ting annet enn å ha spillkvelder i blant. Barn er de også klare for. Jeg er ikke helt der, og er en smule frustrert... Er 26 og er ikke helt klar for den livsstilen enda 🤷‍♀️ Noen forslag til hvordan skaffe seg (fler) venner som liker byturer/reising/fester? Noen her i samme situasjon? 🙈 Har jobb og alt, så er liksom ikke mulighet for nye bekjentskap der 🤭

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, CHS skrev:

Alle mine venner har bestemt seg for å bli "voksne" og liker ikke lenger å finne på ting annet enn å ha spillkvelder i blant. Barn er de også klare for. Jeg er ikke helt der, og er en smule frustrert... Er 26 og er ikke helt klar for den livsstilen enda 🤷‍♀️ Noen forslag til hvordan skaffe seg (fler) venner som liker byturer/reising/fester? Noen her i samme situasjon? 🙈 Har jobb og alt, så er liksom ikke mulighet for nye bekjentskap der 🤭

Jepp. Mange av mine venner er rundt der. Men er selv opptatt med ting, så tenker ikke så mye over det. Det beste er nok å delta i arrangementer, frivillig arbeid, jobb, skole, melde seg opp i aktiviteter en liker osv. Snakke med folk.  Å bruke nettet er også ok da. For eksempel, så er jeg veldig mye opptatt av å se undervanns livet, så reiser ofte helt alene til middelhavet, der jeg dykker, fridykker, undervans fisker osv. Møter ofte interessante folk der nede. Man kan også gjøre det i Norge da. 

Så tingen er å holde seg opptatt.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...