Gå til innhold

Merket "Even & Odd".

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har alltid lurt på dette; hvordan uttaler man navnet på klesmerket "Even & Odd"? Er det som de to norske navnene, eller som to engelske ord? Jeg vet ikke om dette merket er norsk eller ikke, har bare sett det på Zalando, derfor lurer jeg. 

Anonymkode: 7fd65...397

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Engelsk. Som i «jevnt & rart»

Anonymkode: 8fe4a...883

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånn jeg har forstått det så er ikke dette et norsk merke, så da ville jeg uttalt det på engelsk.

Anonymkode: 0a56d...feb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har automatisk tenkt det er 2 norske guttenavn og ikke lagt merke til at det er to engelske ord..haha. Det gir jo mer mening at det er de ordene. Morsomt :)

Anonymkode: 6c1f7...f91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uttaler det på engelsk. Man ser også at den  ene bokstaven i logoen er litt skjev. 

Anonymkode: 27e5f...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har hele tiden sett for meg at det er to norske, homofile designere ved navn Even og Odd, som står bak det klesmerket. At det egentlig er engelsk, har ikke engang streifet meg....:fnise:🤪

Anonymkode: e706b...d9e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett for meg at det var norske navn men mest sannsynlig er det nok engelsk. Gir mer mening da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hele tiden sett for meg at det er to norske, homofile designere ved navn Even og Odd, som står bak det klesmerket. At det egentlig er engelsk, har ikke engang streifet meg....:fnise:🤪

Det er akkurat det jeg også har sett for meg. 😂 Ts

Anonymkode: 7fd65...397

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, samme her. :fnise: Godt jeg har bestilt merket på nett da og ikke gått inn i en butikk og sagt "døøøøh, jeg skulle hatt en kjole fra Even og Odd jeg!" :hoho: Har en kjole derfra, veldig glad i den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...