noramoratora Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Hei! Jeg leier en leilighet med den styggeste fargen på veggen bak kjøkkenbenken. Siden jeg leier har jeg ikke lov til å male eller gjøre ting som gir permanent merke. Husker å ha sett en reklame for "avtagbare fliser", altså fliser som man enkelt kan klistre på og fjerne igjen, men kan ikke finne dette noen steder. Er det noen som har peiling på dette eller som har noen andre ideer til hva jeg kan gjøre?
penny_ Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 (endret) https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=kitchen+tiles+removable&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=kitchen+tile+stickers&_sacat=0 Jeg vet ikke hva slags lim/klister det er på disse og om de er mulig å fjerne fra den type vegg du har. Du kan jo teste på et lite område først. Ha det på i noen dager i så fall og se om du får fjernet det. Husk at de bør tåle varme om du skal ha de over kokeplatene! Det er forresten ingen lov som sier at man ikke har lov til å male eller pusse opp en leilighet fordi man bare leier den. Du må bare spørre huseier om det er greit. Endret 27. mai 2018 av penny_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå