AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Er det greit å sitte midt på en overfylt strand og røyke? Anonymkode: 81fcb...865
Gjest Gjestinnom Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 Jeg mener det burde være forbudt med røyking ute på kafeer, offentlige strender, ventesteder og alle bygninger som er arbeidsplasser. Akkurat på overfylte strender synes jeg det også burde være forbud mot musikk/radio så alle kan høre det, da bør de bruke øreplugger.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #6 Skrevet 27. mai 2018 Lov er det. Men egoistisk kan det også kalles. Anonymkode: a2db1...610 18
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #7 Skrevet 27. mai 2018 Ja. Så lenge det ikke står noe skilt om at det er røyking forbudt, så er det bare å fyre opp😊 Anonymkode: 85979...150 10
Gent82 Skrevet 27. mai 2018 #9 Skrevet 27. mai 2018 Er vel i orden det. Dog maaaaange bitre kverulanter vil vel være uenige 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #10 Skrevet 27. mai 2018 Ja, klart det er lov. De røyker ute. Anonymkode: 150c8...29d 12
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #12 Skrevet 27. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det greit å sitte midt på en overfylt strand og røyke? Anonymkode: 81fcb...865 Ja. 1 minutt siden, Gjestinnom skrev: Jeg mener det burde være forbudt med røyking ute på kafeer, offentlige strender, ventesteder og alle bygninger som er arbeidsplasser. Akkurat på overfylte strender synes jeg det også burde være forbud mot musikk/radio så alle kan høre det, da bør de bruke øreplugger. Jeg røyker ikke selv, men jeg skjønner ikke hvorfor alle er så sykt fordomsfulle mot folk som røyker og vil ha total-forbud over alt. Blir dere virkelig påvirket i så stor grad? Jeg tar kollektivt hver dag og er ikke ofte noen røyker ved siden av meg. Både jeg og personen som røyker har begge muligheten til å flytte seg. Plages jeg, stiller jeg meg lengre bort. Problem solved. Anonymkode: 4f7a4...6b3 27
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #13 Skrevet 27. mai 2018 Det stinker. Folk som røyker er så jævlig selvopptatte, og tenker kun på seg selv. Røykere er motbydelige, som ikke vise hensyn til at andre ikke liker å sniffe inn stanken dems. Æsj! Anonymkode: e1b1a...7bd 13
Ichiko Skrevet 27. mai 2018 #14 Skrevet 27. mai 2018 Røyke på bandestranda Hvis banden har sin egen strand, må de vel kunne røyke så mye de vil. 21
Gjest Gjestinnom Skrevet 27. mai 2018 #15 Skrevet 27. mai 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Jeg røyker ikke selv, men jeg skjønner ikke hvorfor alle er så sykt fordomsfulle mot folk som røyker og vil ha total-forbud over alt. Blir dere virkelig påvirket i så stor grad? Jeg tar kollektivt hver dag og er ikke ofte noen røyker ved siden av meg. Både jeg og personen som røyker har begge muligheten til å flytte seg. Plages jeg, stiller jeg meg lengre bort. Problem solved. Anonymkode: 4f7a4...6b3 Jeg forstår ikke at ordet «fordomsfull» passer inn her. For min del handler det om at jeg mener at hensynet til individets rett til å puste i røykfri luft bør veie tyngre enn individets rett til å røyke. Jeg snakker altså om tobakksrøyk - og ikke grilling, parfyme og alt annet man måtte komme på. Generelt sett er jeg ingen tilhenger av forbud - men når det handler om å beskytte folk mot passiv røyking og de ikke tar hensyn frivillig, så er jeg for strenge forbud som får konsekvenser. Jeg er forøvrig også tilhenger av forbud mot røyking på balkonger i sameier og borettslag. Endret 27. mai 2018 av Gjestinnom
Rumle Skrevet 27. mai 2018 #16 Skrevet 27. mai 2018 1 minutt siden, Ichiko skrev: Røyke på bandestranda Hvis banden har sin egen strand, må de vel kunne røyke så mye de vil. 3
Invicta Skrevet 27. mai 2018 #17 Skrevet 27. mai 2018 På strendene i nærheten her er det sneiper overalt. Folk som røyker og masse småunger. Jeg synes det er tragisk. 12
Occulta Skrevet 27. mai 2018 #18 Skrevet 27. mai 2018 Ja det er lov... nei det er ikke greit. Spesielt ikke om det er mye folk/barn. Da kan man gå litt bort fra folkemengdene for å røyke 9
Gjest Gjestinnom Skrevet 27. mai 2018 #19 Skrevet 27. mai 2018 2 minutter siden, Ichiko skrev: Røyke på bandestranda Hvis banden har sin egen strand, må de vel kunne røyke så mye de vil. Ja, på private strender er det du selv som bestemmer 🙂
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #20 Skrevet 27. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det stinker. Folk som røyker er så jævlig selvopptatte, og tenker kun på seg selv. Røykere er motbydelige, som ikke vise hensyn til at andre ikke liker å sniffe inn stanken dems. Æsj! Anonymkode: e1b1a...7bd Er faktisk like ille, om ikke værre, å sniffe inn stanken fra folk som bruker overdrevet mye parfyme også. Ganske selvopptatte de også. Anonymkode: 85979...150 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå