Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det greit å sitte midt på en overfylt strand og røyke? 

Anonymkode: 81fcb...865

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: f92b6...fa4

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jupp 

Anonymkode: 5e971...32c

• Liker 9
Gjest Gjestinnom
Skrevet

Jeg mener det burde være forbudt med røyking ute på kafeer, offentlige strender, ventesteder og alle bygninger som er arbeidsplasser.

Akkurat på overfylte strender synes jeg det også burde være forbud mot musikk/radio så alle kan høre det, da bør de bruke øreplugger.

AnonymBruker
Skrevet

Lov er det. Men egoistisk kan det også kalles. 

Anonymkode: a2db1...610

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Så lenge det ikke står noe skilt om at det er røyking forbudt, så er det bare å fyre opp😊

Anonymkode: 85979...150

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: d70f6...275

• Liker 8
Skrevet

Er vel i orden det. Dog maaaaange bitre kverulanter vil vel være uenige

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, klart det er lov. De røyker ute. 

Anonymkode: 150c8...29d

• Liker 12
Skrevet

Klart det er lov?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det greit å sitte midt på en overfylt strand og røyke? 

Anonymkode: 81fcb...865

Ja. 

1 minutt siden, Gjestinnom skrev:

Jeg mener det burde være forbudt med røyking ute på kafeer, offentlige strender, ventesteder og alle bygninger som er arbeidsplasser.

Akkurat på overfylte strender synes jeg det også burde være forbud mot musikk/radio så alle kan høre det, da bør de bruke øreplugger.

Jeg røyker ikke selv, men jeg skjønner ikke hvorfor alle er så sykt fordomsfulle mot folk som røyker og vil ha total-forbud over alt. Blir dere virkelig påvirket i så stor grad? 

Jeg tar kollektivt hver dag og er ikke ofte noen røyker ved siden av meg. Både jeg og personen som røyker har begge muligheten til å flytte seg. Plages jeg, stiller jeg meg lengre bort. Problem solved. 

Anonymkode: 4f7a4...6b3

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Det stinker. Folk som røyker er så jævlig selvopptatte, og tenker kun på seg selv. Røykere er motbydelige, som ikke vise hensyn til at andre ikke liker å sniffe inn stanken dems. Æsj!

Anonymkode: e1b1a...7bd

• Liker 13
Skrevet

Røyke på bandestranda

Hvis banden har sin egen strand, må de vel kunne røyke så mye de vil. :smoke:

• Liker 21
Gjest Gjestinnom
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. 

Jeg røyker ikke selv, men jeg skjønner ikke hvorfor alle er så sykt fordomsfulle mot folk som røyker og vil ha total-forbud over alt. Blir dere virkelig påvirket i så stor grad? 

Jeg tar kollektivt hver dag og er ikke ofte noen røyker ved siden av meg. Både jeg og personen som røyker har begge muligheten til å flytte seg. Plages jeg, stiller jeg meg lengre bort. Problem solved. 

Anonymkode: 4f7a4...6b3

Jeg forstår ikke at ordet «fordomsfull» passer inn her. For min del handler det om at jeg mener at hensynet til individets rett til å puste i røykfri luft bør veie tyngre enn individets rett til å røyke.

Jeg snakker altså om tobakksrøyk - og ikke grilling, parfyme og alt annet man måtte komme på. 

Generelt sett er jeg ingen tilhenger av forbud - men når det handler om å beskytte folk mot passiv røyking og de ikke tar hensyn frivillig, så er jeg for strenge forbud som får konsekvenser.

Jeg er forøvrig også tilhenger av forbud mot røyking på balkonger i sameier og borettslag.

Endret av Gjestinnom
Skrevet
1 minutt siden, Ichiko skrev:

Røyke på bandestranda

:ler:

• Liker 3
Skrevet

På strendene i nærheten her er det sneiper overalt. Folk som røyker og masse småunger. Jeg synes det er tragisk. 

• Liker 12
Skrevet

Ja det er lov... nei det er ikke greit. Spesielt ikke om det er mye folk/barn. Da kan man gå litt bort fra folkemengdene for å røyke

• Liker 9
Gjest Gjestinnom
Skrevet
2 minutter siden, Ichiko skrev:

Røyke på bandestranda

Ja, på private strender er det du selv som bestemmer 🙂

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det stinker. Folk som røyker er så jævlig selvopptatte, og tenker kun på seg selv. Røykere er motbydelige, som ikke vise hensyn til at andre ikke liker å sniffe inn stanken dems. Æsj!

Anonymkode: e1b1a...7bd

Er faktisk like ille, om ikke værre, å sniffe inn stanken fra folk som bruker overdrevet mye parfyme også. Ganske selvopptatte de også. 

Anonymkode: 85979...150

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...