Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke om denne hører hjemme under forbruker eller kropp, men den blir vel flyttet om den ligger på feil sted..

Jeg var hos frisøren på lørdag. Sa klart ifra hvordan jeg ville ha det, og stolte på at frisøren gjorde som jeg sa. Det var vanskelig å følge med, siden hun klippet mens håret var vått.

Når hun tørker det, ser jeg at det er laaangt ifra det jeg ønsket. Jeg har spart i flere år (det vokser ikke så fort) for å få litt lengde. Nå ville jeg klippe litt på lengden, og klippe det litt opp for å få litt liv.

Snakker om å klippe opp. Det øverste håret er så kort at det såvidt når ørene mine. I nakken har hun ikke tatt noe på lengden. Det hele er taggete og ujevnt og fryktelig stygt. Hun sier hun klippet det slik for å få en litt rocka look. Jeg er IKKE interessert i å være rocka!!!

Om 4 mnd skal jeg på ball, og håret har ikke vokst særlig ut igjen til da. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, det er jo umulig å sette opp.

Ikke kan jeg ta det i hale slik jeg pleier, og som er praktisk i hverdagen med baby og bleier.

Jeg er så utrolig skuffet!

Sa det ikke til frisøren, jeg var så overasket og ville bare ut så fort som mulig. :(

Det er vel ikke noe å gjøre nå, jeg måtte bare få ut litt frustrasjon her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler med deg. Det er ikke alltid så gøy å gå til frisøren. Det virker som om noen av de ikke VIL høre hva du sier.

De siste åra hvor det skal være så kult med hocky sveis virker det som om det er det eneste frisørene klarer å klippe. Jeg sier jeg vil ha alt annet enn hocky sveis, men uansett hvordan de klipper det så ender det med kort på sidene og langt bak.....

Virker som noen frisører kun ønsker å klippe etter mote og ikke etter hva den enkelte måtte ønske.

Skrevet

Ei jeg kjenner, som ble klippet for mye, fikk rabatt på hair extencions fordi hun ble klippet for kort. Hun fikk en helt teit hockeysveis.

Jeg ville ha ringt dem og fortalt hvor misfornøyd jeg var. Som regel vil de gjerne rette opp, hvis ikke så går jo kunden rundt og klager på dem til andre.

Skrevet

:o

Du må jo si ifra jente!!

Ta opp telefonen, eller enda bedre, dra tilbake og si hva du mener! Og funker ikke det heller, så skriv brev. Ikke gi deg, du betaler masse penger for at DU skal bli fornøyd.

Makan til frisører.. Jeg takker med til den samme som jeg har brukt i mange år, nemlig en slektning som kjenner hva jeg liker, og ikke minst strukturen på håret mitt!!

Gjest Tiny i.i.
Skrevet

Jeg drar ikke tilbake, var bare i byen i helga.

Men kanskje jeg skal ringe dem da. Æsj, jeg er ikke så flink til å "være slem" i telefonen. :roll:

Gjest lilletroll
Skrevet
Jeg drar ikke tilbake, var bare i byen i helga.

Men kanskje jeg skal ringe dem da. Æsj, jeg er ikke så flink til å "være slem" i telefonen.  :roll:

Lettere å være "slem" i telefonene enn "in person" skulle en tro....Men jeg vet hva du mener...jeg hadde også synes det var veldig vanskelig....jeg har vært "utsatt" for akkurat det samme som deg, og jeg klagde ikke...men jeg har aldri satt mine ben igjen der siden, og bruker når kun min faste frisør som jeg har hatt i mange mange år. (bare så dumt hun holder til timesvis unna der jeg bor.....sier seg selv at det ikke blir hårklipping så ofte på meg :wink: )

Skrevet

Hva er det med oss jenter som ikke tør å si i fra der og da? Dette er ikke ment som kritikk altså, men det skjer så altfor ofte at vi ikke tør å være ærlige.

Du får ikke tilbake det lange håret av å klage, men det er viktig at både salongen og frisøren får tilbakemelding der og da, slik at de lærer seg å lytte til kundens ønsker.

Hvis ingen av oss noen gang sier i fra, hvordan skal frisørene lære??

Og det er da ikke "slemt" å si ifra? Så lenge du ikke skjeller dem ut og banner og skriker i telefonen?? Det går jo ann å si i fra på en voksen måte.

Skrevet
Og det er da ikke "slemt" å si ifra?

Hehe, neida. Der bare føles slik. Det var derfor jeg brukte "".

Har prøvd å ringe dem, men hun jeg skal snakke med er ikke på jobb før i morgen.

• 3 uker senere...
Gjest Solsikke
Skrevet

Jeg opplevde AKKURAT det samme som deg i går! Hadde også lengde på håret, ville klippe det en del kortere, og klippe det opp bak og skrå det foran. Isteden har ho klipt det opp HELT ujevnt, kjempekort på sidene, og langt bak. Det ser helt forferdelig ut. Nå blir jeg nødt til å gå med det i strikk i evigheter, til det vokser ut igjen. Og på den ene sida så får jeg ikke håret inn i strikken en gang.

Det kommer jo ikke til å se ut når det vokser ut heller.. Jeg er så forbanna.. men jeg liker heller ikke å være "slem" å si ifra, jeg sa mens ho klipte at dette er ikke helt hva jeg mente, men da sa ho bare at "jamen jeg må jo klippe det sånn på sidene for at det skal bli fint" det var jo ikke sånn jeg ville ha det! Jeg orka ikke å si noe mer, ville bare komme meg hjem. De kan jo ikke ordne det allikevel, jeg vil bare ha det lange håret mitt tilbake...

Skrevet

Krev extensions tilbake! Var i samme situasjon, hadde endelig spart alt håret like langt, og ville klippe det litt opp for å få mer "liv" til håret. Så ikke ut etter frisørtimen... foran så det helt kort ut, mens bak var det langt. grusom frisør! Mange av disse burde aldri vært i det yrket... Dette skjedde for et par år siden, og etter det har jeg hatt "frisørfobi" og lar nesten ingen klippe håret mitt...

Skrevet

Jeg er jommen glad jeg ikke har kort hår lengre. Ikke det at den nye frisøren min klarte å sette stripene riktig da.... man ser fortsatt etterveksstripa fordi det ikke er stripet like mye som den gamle frisøren gjorde. OOOOH savner frisøren min, men hun har sluttet så...

Opplevde mange håpløse frisører til jeg fant hun jeg hadde... Hadde kort rødt hår i mange år, men kun en klarte å klippe dette sånn som jeg faktisk ville (søskenbarn).

Tok sorte striper i hårer ( sammen med rød farge) og sa jeg ville at de skulle være tykke og vises godt..slik at man kunne si der er en stripe og der er en...men tror dere ikke at hun klarte å gjøre det på en måte at selv jeg som visste at de var der ikke kunne finne dem??? Isteden for å bli "kul" på håret ble håret bare tungt... blir jo lett det med mørke striper ....

Men så fant jeg denne nye da...som nå har sluttet...og jeg har aldri vært så kul på håret ... hadde tre farger oppi der en vending og de lyse stripene vistes godt og de var kule og livlige....... men nå er hun altså ikke i klippegemet lengre... :veldigsur: Buhu

Men jeg takker mine guder for at jeg aldri er blitt klippet i hockeysveis i alle fall

Føler med dere, men KLAG. Ikke sitt der å ta imot. Det er typisk dameting å gjøre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt trøst: Jeg har en klipp som høres ut som din og den går fint an å sette opp!

Ellers så var jeg veldig misfornøyd etter mitt forrige frisørbesøk. Da gikk jeg tilbake etter noen dager, og min faste frisør gav meg ny tid så snart han hadde anledning. Da fikk jeg ny klipp og farge helt GRATIS. Så det lønner seg å klage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...