AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Hva gjør dere med hud, hår og kropp før sydentur? Anonymkode: 80725...99a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 Ikke noe spesielt. Barberer litt ekstra her og der, skrubber huden kanskje. Passer på å pakke solfaktor. Anonymkode: 7cf49...fb5 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #4 Skrevet 27. mai 2018 Farger vipper og bryn, lakker tånegler og barberer litt Anonymkode: 931b5...e2b 1
FluffyJuggernaut Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 Bare vanlig egenpleie. Farger hår, bryn og øyenvipper, pedikyr og manikyr, eksfolierer huden og barberer det jeg skal barbere. Ting jeg gjør hver mnd uansett. 1
wintergirl Skrevet 27. mai 2018 #6 Skrevet 27. mai 2018 Jeg trener og spiser litt sunnere noen uker i forveien. Huden pleier jeg som vanlig. Micropen, vanlig hudrensrutine og skrubb og masker. Håret tar jeg en slags keratinbehandling som glatter ut og temmer frusete hår+ at jeg lysner det. Jeg tar en behandling nå som heter sweethair the first. Veldig fin behandling når jeg drar til sydlige strøk med høy luftfuktighet. Neglene pleier jeg og tar på neglakk som vanlig. 1
Alvario Skrevet 27. mai 2018 #7 Skrevet 27. mai 2018 Skrubber huden endel ekstra før jeg skal sole meg i en lenger peride. Barberer under armer, bein og bikinilinjer+ 2-3 hver dag hele året, smører meg med olje eller krem på hele kroppen like ofte, og smører beina godt hver kveld. Neglene både på bein og føtter steller jeg selv, og har egentlig aldri hard hud under beina, men bruker å ta fotmassasje på ferie. Bryn farger jeg selv hver uke som alltid, men tar en ekstra hårkur før jeg reisen og har med en ekstra om jeg blir lenger enn en uke. Jeg har min naturlige hårfage og klipper håret en gang i året, så jeg bruker ikke til vanlig å tilsette hverken kurer eller annet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #8 Skrevet 27. mai 2018 Brasiliansk voksing, skrubb av hele kroppen og ansikt, ansiktsmaske(fuktmaske). Lakker negler. Anonymkode: 3b4ed...ccd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå