Gå til innhold

Ballen ligger (minst like mye) hos han, eller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et par uker (!) siden matchet jeg med en fyr på Tinder. Snakket litt, og han ba meg til slutt med ut. Der og da hadde jeg fryktelig mye opplegg i tillegg til eksamen hengende over meg, noe jeg var ærlig og sa fra om. Sa i samme slengen at jeg gjerne ville ha det til gode. Fikk til svar at han var med uansett når det måtte passe for meg. Jeg visste at ting ville roe seg noe inn mot helgen som var, så i mitt hode hadde jeg tenkt å foreslå å ta en øl forrige helg. Da ble jeg derimot syk. Jeg tok kontakt og fortalte om planene mine (ettersom det ville dra enda litt mer ut i tid), men at planene måtte forkastes fordi jeg var blitt syk. Han forsto det, og foreslo å møtes denne helgen i stedet for. Jeg plukket opp på det, og foreslo å møtes i dag. Fikk til svar at søndag funket for ham, samt at han skrev noe annet som jeg svarte på. Dette var på tirsdag. Har derimot ikke hørt noe mer fra ham siden da. Den siste meldingen jeg skrev var ikke direkte noe å svare på, men det hadde heller ikke vært unaturlig om han gjorde nettopp dét, om ikke annet for å planlegge nærmere når og hvor vi skulle møtes i dag? 

Jeg er fremdeles ikke ferdig med eksamen, ikke helt frisk og synes helt ærlig det er litt deilig å ikke måtte dra ut i dag. Men hadde han tatt kontakt, hadde det selvfølgelig vært hyggelig. Jeg har altså lagt til grunn at ballen har ligget litt hos ham ettersom han ikke svarte på den siste meldingen. I hvertfall føler jeg at ballen ligger minst like mye hos han. Selv om jeg har vært syk, så la jeg jo til grunn at jeg ville være frisk (nok) til å kunne møtes i dag. Og han kunne jo i det minste sendt en melding og hørt om jeg fremdeles var gira? 

Jeg har altså lagt til grunn at han ikke er så interessert allikevel, og synes her og nå at det i grunn er greit. Men så har jeg fått litt "kalde føtter" og lurer på om jeg allikevel bør sende en melding og høre om han fremdeles vil møtes i kveld? Hva synes dere? Skal jeg sende melding, eller skal jeg bare la det ligge? Jeg trooooor kanskje ikke dette er THE one, men så er jeg redd for at jeg tar feil og at det er nettopp det. 

Anonymkode: 41b0a...31e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du overtenker. Selv om det var du som skrev den siste meldinga, så betyr ikke det at ballen ligger hos han. Her har du utsatt flere ganger, så kanskje han også ønsker at du viser at du virkelig vil? Det er ikke alltid gutten som må ta initiativ til alt, og jeg tror ikke de gidder når de allerede har prøvd før. Du skriver:

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

han kunne jo i det minste sendt en melding og hørt om jeg fremdeles var gira? 

... Hvorfor gjorde ikke du det samme da?

Send han en melding, det er virkelig ikke så nøye. Gutter liker visst jenter som er "på", jeg har selv bedt ut gutter flere ganger og aldri fått nei.

Mvh J24

Anonymkode: d0200...df7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...