AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Del Skrevet 27. mai 2018 Har du noen gang satt opp en felle for å se om du kan stole på han eller henne? Anonymkode: 18b2e...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whiskey hangover Skrevet 27. mai 2018 #2 Del Skrevet 27. mai 2018 En felle? Nei! Men jeg tester folk, for jeg stoler ikke på noen. Og det resulterer i, at jeg skyver folk vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Del Skrevet 27. mai 2018 2 minutter siden, Whiskey hangover skrev: En felle? Nei! Men jeg tester folk, for jeg stoler ikke på noen. Og det resulterer i, at jeg skyver folk vekk. Hvordan tester du de? Det er noe jeg burde lære meg, ettersom mange dessverre lurer meg og de venter lenge med å vise meg hvem de egentlig er. Anonymkode: 45bd0...160 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #4 Del Skrevet 27. mai 2018 Nei. Jeg bedriver ikke slikt spill. Derimot betrakter jeg handlinger mot ord. Ordentlige, ærlige og oppegående personer som behandler meg som en likeverdig har ingenting å frykte fra meg. Oppdager jeg uredelige mennesker som bedriver spill mot meg så får de høre hva jeg syns om det før jeg trekker meg unna. Føler du behov for å bedrive spill for å kontrollere og sjekke andre så sier det litt om hvor bedriten man selv er som person. Og da særlig om den andre ikke bedriver spill noensinne. Anonymkode: 359d5...a64 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whiskey hangover Skrevet 27. mai 2018 #5 Del Skrevet 27. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan tester du de? Det er noe jeg burde lære meg, ettersom mange dessverre lurer meg og de venter lenge med å vise meg hvem de egentlig er. Anonymkode: 45bd0...160 Det spørs. Gjelder det venner, så er det først å fremst viktig å sjekke om de kan holde på hemmeligheter. Og så er det viktig å være observant, hvis vedkommende baksnakker, snakker dritt om andre og forteller ting andre har sagt, og sier at du må love å ikke si dette videre. Vet jeg med engang, at jeg ikke gidder å ha noen relasjon med vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #6 Del Skrevet 27. mai 2018 5 minutter siden, Whiskey hangover skrev: Det spørs. Gjelder det venner, så er det først å fremst viktig å sjekke om de kan holde på hemmeligheter. Og så er det viktig å være observant, hvis vedkommende baksnakker, snakker dritt om andre og forteller ting andre har sagt, og sier at du må love å ikke si dette videre. Vet jeg med engang, at jeg ikke gidder å ha noen relasjon med vedkommende. Takk for tips Anonymkode: 45bd0...160 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #7 Del Skrevet 27. mai 2018 7 minutter siden, Whiskey hangover skrev: Det spørs. Gjelder det venner, så er det først å fremst viktig å sjekke om de kan holde på hemmeligheter. Og så er det viktig å være observant, hvis vedkommende baksnakker, snakker dritt om andre og forteller ting andre har sagt, og sier at du må love å ikke si dette videre. Vet jeg med engang, at jeg ikke gidder å ha noen relasjon med vedkommende. Dette kan lett slå tilbake. Jeg er lokal, liker ikke baksnakking og vet jeg er en god venn. Er også raus, støttende og flink til å ta vare på de jeg har kjemi med, insjer og tar med folk på kule aktiviteter. Har opplevd folk jeg har «sluppet inn i sirkelen» begynt å «teste» meg ut. Da gidder jeg ikke, det blir for fint for meg. tenker på sitatet: «The best way to know if you can trust somebody, is to trust them». Anonymkode: 6712c...d28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 27. mai 2018 #8 Del Skrevet 27. mai 2018 Ja, det gjorde jeg med en tidligere venninne. Det var noen som stadig sladret om privatlivet mitt. Bekjente visste plutselig ting jeg bare hadde delt med noen få nære venner, og jeg fikk etterhvert en mistanke om at det var hun som lakk informasjon til dem. Jeg fortalte en helt vill skrøne om meg selv bare til henne for å sjekke om det kom ut. Det gjorde det, og da visste jeg jo. Det var en så sprø historie at det var hun som ble stående igjen som en tulling, for det var jo lett å tilbakevise de ryktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #9 Del Skrevet 27. mai 2018 14 minutter siden, Whiskey hangover skrev: Det spørs. Gjelder det venner, så er det først å fremst viktig å sjekke om de kan holde på hemmeligheter. Og så er det viktig å være observant, hvis vedkommende baksnakker, snakker dritt om andre og forteller ting andre har sagt, og sier at du må love å ikke si dette videre. Vet jeg med engang, at jeg ikke gidder å ha noen relasjon med vedkommende. Gjelder det også dersom personen har betrodd noe om seg selv og egen familie? Jeg trodde det var opplagt at det må være lov å beskytte seg selv og be noen holde en betroelse hemmelig. Anonymkode: 359d5...a64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #10 Del Skrevet 27. mai 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noen gang satt opp en felle for å se om du kan stole på han eller henne? Anonymkode: 18b2e...b77 Ja har gjort det et par ganger på min familie som har utsatt meg for mye vondt. Opplevde at folk snudde ryggen til meg, rykter av verste sort florerte så jeg tok en test. Min søster feilet stort! Anonymkode: a32df...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #11 Del Skrevet 27. mai 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan tester du de? Det er noe jeg burde lære meg, ettersom mange dessverre lurer meg og de venter lenge med å vise meg hvem de egentlig er. Anonymkode: 45bd0...160 Sa noe i forbifarta til min søster som hun gikk videre med rimelig fort. Så fikk jeg tlf av en person det ikke handlet om en gang, personen skjelte meg ut så det holdt fordi de antok at det handler om dem. Det testet vel de for meg og ettersom jeg følte de stolte blindt på rykter. Der fikk jeg ofte kjeft uten spørsmål. Anonymkode: a32df...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whiskey hangover Skrevet 27. mai 2018 #12 Del Skrevet 27. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjelder det også dersom personen har betrodd noe om seg selv og egen familie? Jeg trodde det var opplagt at det må være lov å beskytte seg selv og be noen holde en betroelse hemmelig. Anonymkode: 359d5...a64 Selvsagt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whiskey hangover Skrevet 27. mai 2018 #13 Del Skrevet 27. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette kan lett slå tilbake. Jeg er lokal, liker ikke baksnakking og vet jeg er en god venn. Er også raus, støttende og flink til å ta vare på de jeg har kjemi med, insjer og tar med folk på kule aktiviteter. Har opplevd folk jeg har «sluppet inn i sirkelen» begynt å «teste» meg ut. Da gidder jeg ikke, det blir for fint for meg. tenker på sitatet: «The best way to know if you can trust somebody, is to trust them». Anonymkode: 6712c...d28 Har aldri hørt det sitatet. Folk er forskjellig. Man lever, og lærer. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #14 Del Skrevet 28. mai 2018 En jeg kjenner som baksnakker alle og enhver. Jeg fortalte henne en løgn, for å sjekke om hun kunne holde tett om personlige ting som blir sagt i fortrolighet. Men en ukes tid seinere overhørte jeg noen andre diskutere meg og det jeg hadde fortalt henne. Så jeg tok kontakt med dem, og forklarte at det dem snakket om var ren løgn. Men uten å nevne at det var jeg som hadde fortalt løgnen først, så de trodde at det var hun "baksnakkeren" som hadde funnet på denne løgnen om meg... Anonymkode: aa357...5c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #15 Del Skrevet 28. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: En jeg kjenner som baksnakker alle og enhver. Jeg fortalte henne en løgn, for å sjekke om hun kunne holde tett om personlige ting som blir sagt i fortrolighet. Men en ukes tid seinere overhørte jeg noen andre diskutere meg og det jeg hadde fortalt henne. Så jeg tok kontakt med dem, og forklarte at det dem snakket om var ren løgn. Men uten å nevne at det var jeg som hadde fortalt løgnen først, så de trodde at det var hun "baksnakkeren" som hadde funnet på denne løgnen om meg... Anonymkode: aa357...5c7 Så uredelig gjort av deg å la de tro at hun har diktet opp ting om deg. Her er jo ikke du noe bedre selv. Anonymkode: 359d5...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #16 Del Skrevet 29. mai 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Så uredelig gjort av deg å la de tro at hun har diktet opp ting om deg. Her er jo ikke du noe bedre selv. Anonymkode: 359d5...a64 For dumt. Informasjon om seg selv bør man selv få styre. At hun ikke klarte å lukke munn bør flere få vite slik at de blir forsiktige også Anonymkode: a32df...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #17 Del Skrevet 29. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For dumt. Informasjon om seg selv bør man selv få styre. At hun ikke klarte å lukke munn bør flere få vite slik at de blir forsiktige også Anonymkode: a32df...997 Det forutsetter at du forteller hele historien. Å kun fortelle en bit av den gjør den personen til en større skurk enn den som videreforteller. Hvis du ikke vil at noe skal gå videre så skal du ikke fortelle det til noen. Selv ikke dine næreste. Anonymkode: 359d5...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #18 Del Skrevet 29. mai 2018 På Monday, May 28, 2018 den 9.49, AnonymBruker skrev: Så uredelig gjort av deg å la de tro at hun har diktet opp ting om deg. Her er jo ikke du noe bedre selv. Anonymkode: 359d5...a64 Når hun oppfører seg som en liten drittunge som baksnakker alle hun kjenner, da fortjener hun faktisk ikke noe bedre... Anonymkode: aa357...5c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. mai 2018 #19 Del Skrevet 30. mai 2018 På 27.5.2018 den 16.04, AnonymBruker skrev: Har du noen gang satt opp en felle for å se om du kan stole på han eller henne? Anonymkode: 18b2e...b77 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå