AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Hei. Er det noen som har erfaring med å date mens man går på Cipralex eller lignende. Jeg har gått på de i 3.5 år nå( mot sosialangst og depresjon) og føler jeg ikke får skikkelig kjemi med noen jeg dater og lurer på om medisinene kan ha noe med det å gjøre. Nå har jeg møtt en mann som er kjempe grei og lurer på om jeg skal gi det en sjangse selv om jeg ikke føler noe enda. Og om du har møtt noen på medisiner, hva skjedde når du sluttet? Anonymkode: 9bc65...998
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Er det noen som har erfaring med å date mens man går på Cipralex eller lignende. Jeg har gått på de i 3.5 år nå( mot sosialangst og depresjon) og føler jeg ikke får skikkelig kjemi med noen jeg dater og lurer på om medisinene kan ha noe med det å gjøre. Nå har jeg møtt en mann som er kjempe grei og lurer på om jeg skal gi det en sjangse selv om jeg ikke føler noe enda. Og om du har møtt noen på medisiner, hva skjedde når du sluttet? Anonymkode: 9bc65...998 Om du sliter direkte med libidoet så er det andre medoner enn cipralex som kan være bedre å gå på. Brintellix for eksempel setter ikke ned libidoet, kanskje du skulle prøve ut det. Ikke alle føler seg så avflatet heller på brin tellix som på cipralex. Bate et tips. mange bytter og er fornøyde med det, jeg er en av dem. Anonymkode: 23a07...647 1
solsnartsommer Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om du sliter direkte med libidoet så er det andre medoner enn cipralex som kan være bedre å gå på. Brintellix for eksempel setter ikke ned libidoet, kanskje du skulle prøve ut det. Ikke alle føler seg så avflatet heller på brin tellix som på cipralex. Bate et tips. mange bytter og er fornøyde med det, jeg er en av dem. Anonymkode: 23a07...647 Sier meg enig her, byttet fra Cipralex til Brintillex selv for noen år siden. Nå bruker jeg Efexor, da.
Gjest Chicchi Skrevet 28. mai 2018 #4 Skrevet 28. mai 2018 Jeg var i et nytt forhold da jeg begynte på Cipralex. Typen slo opp tre måneder senere. Han nevnte aldri pillene, men sa: "forelskelsen skal jo helst gå over i kjærlighet, men det har den ikke gjort nå". I dag tenker jeg at det aldri gikk over i kjærlighet fordi jeg pakket meg inn i meg selv og fokuserte bare på hva some foregikk inni meg. Når det er sagt: i dag er jeg pilleløs og i et annet forhold, men iblant savner jeg Cipralex. Særlig når jeg får angst for å miste ham på samme måte som han forrige. Trenger man det, så trenger man det, men det er viktig å skille mellom det arbeidet man driver med inni seg selv og det arbeidet man driver med for å pleie et forhold lykke til og klem fra meg!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #5 Skrevet 28. mai 2018 Ikke date hvis du er deprimert! Det blir bare tap-tap! Anonymkode: 3c521...8d9 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #6 Skrevet 29. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke date hvis du er deprimert! Det blir bare tap-tap! Anonymkode: 3c521...8d9 Må signere dette. Jeg gikk på antidepressiva i mange år og bare såra og ødela enten meg selv eller den andre jeg prøvde å date. Først 2 år etter slutt på medisiner var jeg følelsesmessig klar for å faktisk åpne meg, og søke sunne relasjoner og tilføre noe sunt og stabilt til andres liv. Å være følelsesmessig klar for et forhold har veldig mye å si Anbefaler ingen å date før man er det og å date på antidepressiva er en dårlig ide for hjernen fungerer jo ikke optimalt Anonymkode: d7b75...c2d
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #7 Skrevet 29. mai 2018 Så utrolig enig! Du leser jo tråder her om jenter som er depressive som ikke engang evner å ha ektefølte sosiale relasjoner! Anonymkode: 3c521...8d9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #8 Skrevet 29. mai 2018 Jeg tar medisinene per dags dato i hovedsak pga angst, og jeg begynner å nærme meg 30, så tiden tikker. Hehe Da jeg begynte på medisinene fikk jeg et helt nytt liv og har aldri hatt det så bra som etter jeg begynte på de. -ts Anonymkode: 9bc65...998
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå