Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man ser at det lenge har vært en trend i USA å droppe BH. Kunne dere gått uten BH? For eksempel som dette.

20180527_145817.png

20180527_145739.png

1365876556_rosie_huntington_whiteley_cold_no_bra_10.jpg

Anonymkode: 92fa0...f60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De damene der var snarere et eksempel på hvilken funksjon BH har og hvorfor man fremstår som lett tilbakestående om man dropper BH når man har så store pupper at man trenger støtten og for å få litt form på puppestellet. De ser ut som melkekyr..

Anonymkode: c42de...979

• Liker 5
Gjest Peanut
Skrevet (endret)

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De damene der var snarere et eksempel på hvilken funksjon BH har og hvorfor man fremstår som lett tilbakestående om man dropper BH når man har så store pupper at man trenger støtten og for å få litt form på puppestellet. De ser ut som melkekyr..

Er nr. 1 og 2 store pupper? Melkekyr? Form på puppestellet? :blink:  

0 stress med å gå uten her i hvert fall :3 

Endret av Peanut
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Lol, som om de bryr seg om hva du mener. Newflash: kvinner eksisterer ikke for å please deg. Vi gir faen.

Anonymkode: db480...1ae

• Liker 12
Skrevet

Jeg har et litt ambivalent forhold til det. 

På én side, syns jeg hver enkelt skal få gjøre hva de er mest komfortabel med, så hvis en kvinne ser det som frigjørende å «kaste» BHen tenker jeg det er bra de tør å stå i hva de foretrekker og tror på. 

På samme tid finner jeg det fakrisk litt forstyrrende å få andres brystvorter «trøkt i trynet» (i mangel på bedre formuleringsevne her), enn så naturlig kropp er. Kommer selvfølgelig an på settingen hvordan jeg opplever det, f.eks. ofrer jeg ikke toppløs soling en tanke, men hadde blitt satt ut om leder ikke hadde BH under blusen under morgenmøtet. 

Selv klarer jeg ikke å bli komfortabel med å gå uten noen form for «tildekking» av niplene under klær, så som er minimum trenger jeg slike silikonpads som motvirker at stive brystvorter skyter frem. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sassenach said:

På én side, syns jeg hver enkelt skal få gjøre hva de er mest komfortabel med, så hvis en kvinne ser det som frigjørende å «kaste» BHen tenker jeg det er bra de tør å stå i hva de foretrekker og tror på. 

På samme tid finner jeg det fakrisk litt forstyrrende å få andres brystvorter «trøkt i trynet» (i mangel på bedre formuleringsevne her), enn så naturlig kropp er. Kommer selvfølgelig an på settingen hvordan jeg opplever det, f.eks. ofrer jeg ikke toppløs soling en tanke, men hadde blitt satt ut om leder ikke hadde BH under blusen under morgenmøtet. 

Selv klarer jeg ikke å bli komfortabel med å gå uten noen form for «tildekking» av niplene under klær, så som er minimum trenger jeg slike silikonpads som motvirker at stive brystvorter skyter frem. 

Synes du menns beystvorter er like forstyrrende?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt både og. Foretrekker BH fordi jeg ikke liker oppmerksomheten rundt det å gå uten BH. Likevel nå om sommeren dersom jeg tar en topp der vanlig BH ikke kan brukes så ender det ofte med at jeg bare dropper BH'en helt. 

Anonymkode: 7ba52...5a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å, voks opp. Damer har  brystvorter og  om du syns det får dem til å ligne kyr er du virkelig ute å kjøre. 

Til Hi og ts: kunne jeg vel om jeg hadde villet, men liker å gå i bh. Men  jeg liker hvordan plagget føles på. Som å bli hold rundt (rart, jeg vet)

Anonymkode: f1b4c...4ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å, voks opp. Damer har  brystvorter og  om du syns det får dem til å ligne kyr er du virkelig ute å kjøre. Og om du mener disse puppene henger for mye... trenger du en realitetsorientering, asap(så nå det var henget du han det opp i. )

Til Hi og ts: kunne jeg vel om jeg hadde villet, men liker å gå i bh. Men  jeg liker hvordan plagget føles på. Som å bli hold rundt (rart, jeg vet)

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe i mot at kvinner går uten BH om de syns det er mest behagelig. Selv hater jeg følelsen av vanlige klær over brystvortene mine, jeg blir helt hulken av det,så jeg reimer mine fast bak en BH, haha.

Anonymkode: bf443...c80

Skrevet

Hadde brystene mine ikke vært så store som de er så hadde jeg gått uten bh hele tiden! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å gå uten bh, blir så svett under brystene. Føler meg også veldig naken uten. 

Men hva andre gjør er opp til dem. 

Anonymkode: e58cf...01a

• Liker 1
Skrevet

Mine brystvorter er så følsomme, at jeg må ha BH som skjold mot klærne.  Så den trenden kommer jeg nok (heller) ikke til å kaste meg på. 

Gjest frk_Molly
Skrevet
15 minutter siden, Sassenach said:

Du får brystvorter trøkt i trynet? Hva slags mennesker er det du omgir deg med, om jeg tørr spørre? :) Jeg går uten BH hele tiden, av den enkle grunn at jeg syns BH er ubehagelig, det gnager og jeg blir svett (ikke noe politisk eller feministisk bak den avgjørelsen overhodet). Men jeg trykker ikke puppene mine noe mer i andres tryne, enn jeg gjør om jeg går med BH. Hvis noen blir forstyrret av mine pupper, får de heller se en annen vei. Det er virkelig ikke mitt problem. 

Kvinner har pupper og kvinner har brystvorter, akkurat som menn. Det er virkelig ikke nyheter i 2018 og burde ikke sjokkere folk lengre. Man ser da menns brystvorter under genseren ofte. Deres brystvorter er bare ikke overseksualisert slik som kvinners er. Når det er sagt, alle kvinner skal selvfølgelig gjøre det de er mest komfortable med.

Skrevet

Man må gjøre som man vil men personlig kunne jeg ikke tenke meg å gå uten BH

Skrevet

Dere vet at bryststøtte har vært i bruk siden rundt år 1440? Er ikke akkurat en «ny» oppfinnelse.

Selv synes jeg at kvinnen selv velger det hun er mest komfortabel med. Om det er i år eller for noen hundre år tilbake. Hennes komfort i en situasjon er vel viktigere enn om hun vil nå gå uten BH.

Som mann, så er jeg dog ikke negativt innstilt til kvinner uten brystholder. Det naturlige er jo alltid det beste.

AnonymBruker
Skrevet

Altså, menn kan gå med bar brystkasse, så da burde jo virkelig vi kvinner gå uten BH uten å bli nedglodd dersom vi vil det!

Anonymkode: 73e20...1bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Peanut skrev:

Er nr. 1 og 2 store pupper? Melkekyr? Form på puppestellet? :blink:  

0 stress med å gå uten her i hvert fall :3 

De har medium pupper og nummer 2 har hengepupper som definitivt trenger støtte. Det er bare flatbrystede kvinner som ser normal ut uten BH. Folk får bruke hva de vil for meg: men det ser ikke bra ut å gå uten BH når konsekvensene er pupper som dingler alle veier og er helt uformelige. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

De har medium pupper og nummer 2 har hengepupper som definitivt trenger støtte. Det er bare flatbrystede kvinner som ser normal ut uten BH. Folk får bruke hva de vil for meg: men det ser ikke bra ut å gå uten BH når konsekvensene er pupper som dingler alle veier og er helt uformelige. 

No.One.Cares.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Går aldri med bh. Syns det er veldig ubehagelig. Har c-cup bryster som overhodet ikke henger. Men brystvortene er synlige ofte da, det får folk bare venne seg til.

Endret av Pedagogen
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...